Rapoo 6610 - Reviews

7,4

EigenWijsheid 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
Prima, maar niet voor linkshandige muizen.

Ik heb een nieuwe muis gekocht omdat ik er een wilde die echt lichter zou klikken dan mijn vorige. Dat doet deze. Maar de rechtermuisknop klikt zwaarder dan de linker! Voor iemand die de knoppen altijd omdraait omdat ie links muist, is dat helemaal niet handig.

Hij zou als rechtshandige muis verkocht moeten worden vind ik.
Ik hoop dat ik hem nog mag ruilen.

Boersj 11-07-2015 Product maand in bezit

USB mode werkt prima maar Bluetooth mode onder Windows 8.1 is wat wisselvallig. Ik moet regelmatig, in de Bluetooth PC settings, deze muis als device weggooien en vervolgens opnieuw connecten.
Dat connecten lukt dan niet altijd in 1 x, omdat er dan om een wachtwoord of code wordt gevraagd,, zoals bij het Rapoo Bluetooth keyboard, dat ik in combinatie gebruik.
De 2e poging lukt dan wel. Tot het na een herstart vaak weer mis gaat.

Marco899 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
Niet aan te bevelen voor dagelijks gebruik. Zowel de bluetooth als normale draadloze verbinding, laat te wensen over. Gaat met veel gestotter gepaard en via bluetooth is geen automatische verbindings opbouw na standby van de pc, waar een bt headset dit wel doet.

jansonson 20-03-2014 Product paar weken in bezit

Perfecte vormgeving, ligt goed in de hand dus niet vermoeiend. Doet precies wat het moet doen en vereist geen softwarematige aanpassing.
Batterij zou zeer lang meegaan en dat zou 'n hele verbetering zijn.
Ook een verbetering dat muis het bijna op alle materialen goed doet, dus geen mousepad meer nodig.
Voelt solide aan en al met al vind ik dit voor €24,99 een topproduct.

mosi 23-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ideaal om 1 muis te hebben waarmee je zowel op laptop als op tablet kunt werken. Schakelt eenvoudig tussen Bluetooth of USB. Tussendoor opladen geen issue door batterij die heel lang meegaat.