Logitech T400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech T400 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Streamerke 22-12-2013
Geschreven voor: Logitech T400

Ik heb deze muis gekocht op het gevoel wegens eerdere goed ervaringen met Logitech. Dit was een fout. De muis ligt niet goed in de hand door dat er onvoldoende opvulling van de lege handpalm is. De muis is te plat. In feite hou je hem vast op een redelijk scherpe rubberen rand. Dat geeft helemaal geen goed gevoel.
De snelheid van de wijzer is niet goed in te stellen. Ofwel is deze te snel ofwel te traag. De snelheid op zich is niet het probleem, wel de VERSNELLING bij snel bewegen. Deze is helemaal niet in te stellen waardoor de wijzer een veel te lineaire snelheid heeft. Men kan zich afvragen hoe een bedrijf met zo'n ervaring ertoe kan komen dergelijk product af te leveren.
De grootste ramp is nog het touch gedeelte, toch het punt dat deze muis anders dan de andere zou moeten maken. Scrollen is onprecies en je krijgt er geen gevoel bij. Maar erger is het swypen links of rechts, DE functie waarvoor ik deze in feite heb gekocht. Wel, in vele (standaard) apps werkt die gewoon NIET, bijv. Windows Photo Viewer. Daar heeft die geen enkel effect. In de standaard Photos app van Windows 8/8.1 werkt deze slecht. Het is me niet gelukt om één foto verder te bewegen, meestal zijn er dat meteen 2 of 3 tot zelfs 7 of 8!

Kortom volledig onbruikbare muis die eruit gaat! Jammer van het geld.