Philips Avance Collection HR1946

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1946 op Kieskeurig.be.

arjan 30-05-2017

totaal niet verwacht

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Daar is ie dan de slowjuicer.. klinkt heel gezond... nou uitpakken in elkaar zetten is zo gebeurd, we hebben er gelijk sap mee gemaakt. Dit werkt super! Enige nadeel vonden wij is dat ie nogal lawaai maakt.
Qua sap uit een sinaasappel echt super, nog nooit beter gehad. We hebben er ook banaan is gedaan zoals kon conform het receptenboekje, enige nadeel is dan wel dat er vrij weinig bananensap is. Advies is deze eerst te doen en dan beide delen weer samen voegen. Verder hebben we ook mango, abrikozen, peer, appel, bevroren framboos, druiven geprobeerd. Dit werkt prima, bij de mango krijg je het zelfde als bij de banaan dus dat is beetje jammer. Schoonmaken is een minuut volgens het boekje, dit hebben we getest en het is iets langer maar inderdaad weinig werk.

Pluspunten: echt goed sap, in de pulp is geen sap meer te bekennen.
Minpunten: lawaai, schoonmaken is geen minuut en je moet het direct doen anders is het niet meer schoon te krijgen.

Tip: met de pulp van de tomaten is er een heerlijke tapenade te maken!

Pluspunten

• goed geperst sap

Minpunten

• lawaai
  • niet in 1 minuut schoon

Steef 30-07-2017

Stil, werkt voortreffelijk, goed & makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ik heb het apparaat een paar dagen en meerdere drankjes geperst. Het apparaat werkt echt supergoed, is makkelijk schoon te maken en kan bijna alles aan. Ik had bv per ongeluk citroen schil er bij in gedaan en ook dat perste het apparaat zonder moeite uit. Alhoewel ik het niet aan raad te doen.

• Makkelijk schoon te maken
  • Haalt goed het vocht uit de materie

Minpunten

• Toevoer bakje kan ervaren worden als klein
  • Groenten moeten klein gesneden worden

Limburg 17-07-2017

Philips Avance Masticating Juicer HR1946/70

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het product voldoet aan (bijna) alle verwachtingen. Is eenvoudig schoon te maken. Het monteren van de onderdelen is even uitzoeken, maar eenmaal gedaan is het een volgende keer zeer eenvoudig. Fruitsap wordt optimaal uit het fruit geperst. Wat wel een aanvulling zou zijn is een grotere opening zodat stukken fruit of in het geheel of voor de helft erin zouden kunnen. Dit product is een aanrader voor deze prijs en werkt naar behoren!

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Grote pulpbak
  • Druppelstop
  • Eenvoudig monteren

Minpunten

• Kleine opening voor fruit

busernya 27-06-2017

superjuicer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

schoonmaken is makkelijk (alleen kurkuma wat moeilijker eruit te halen} verder doet ze werk goed, lekr veel sap!

Aniek1984 08-06-2017

elke dag een vers sapje

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het apparaat is eenvoudig te bedienen en makkelijk te installeren.
De slowjuicer wordt geleverd met 2 zeefjes waarmee je zelf de dichtheid van de sap kunt bepalen. Ik gebruik altijd het zeefje met de dikste sap zodat je de meeste vezels binnenkrijgt en het minste afval hebt.

Elke dag maak ik een vers sapje. Ik combineer groenten met fruit. Vooral wortels, bietjes, spinazie, appels, ananas, sinaasappels en zelfs bananen kunnen er in.

Schoonmaken is in tegenstelling tot andere slowjuicers die ik heb gehad niet zo ingewikkeld. Direct na gebruik afwassen is wel aan te raden.

Al met al absoluut een aanrader!

judorien 05-06-2017

Mooi, lekker en gezond !

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Het is een erg compact toestel dat je op een smalle plaats kan zetten. Het heeft een mooi design en ik was hier dan ook meteen van onder de indruk. Niets lelijk maar iets wat je graag op je keukenaanrecht zet.
In het begin is het even kijken op de handleiding hoe je alles in elkaar moet zetten maar na een keer of 4 lukt dit zonder en lijkt het de logica zelve. Het reinigen gaat vlot gezien er weinig kantjes en hoekjes aan zijn waar resten kunnen achterblijven plakken. Dus even afspoelen en klaar. Ook in de afwasmachine kan je dit perfect zetten.
We hebben al heel wat groentensapjes en fruitsapjes getest en nog nooit wat moeten weggooien. Eender wat je door de slowjuicer doet, het wordt altijd een lekker sapje. Zeer leuk om te experimenteren met smaken en kleuren. Zelfs de kiwischil kan hij perfect scheiden! Wat me ook opvalt is dat de sapjes geen dikke smurrie zijn maar een lekker vloeibaar drankje. Ik ben de druppelstop dan ook zeer dankbaar dat je af en toe deze kan induwen zodat je er een ander glas kan onderzetten. Een kan om alles in op te vangen is niet meegeleverd maar dit maakt het wel mogelijk om te kiezen of je er een glas of een kan onderzet.
De pulp die achterblijft is zeer droog. Het sap wat in het fruit zit, zit allemaal in het drankje. Zelfs bij wortel proef je echt dat er wortelsap gecreëerd wordt en de overige droge massa in het afvalbakje komt.
1 minpuntje vind ikzelf dat de opening om het fruit/groente door te steken nogal aan de kleine kant is. Dit is volgens mij echter noodzakelijk gezien het gaat om een slowjuicer en dit langzaam moet geperst worden. Dit gaat dus niet met grote hoeveelheden. Er wordt een boekje met heel wat inspiratietips meegeleverd maar ikzelf ben toch nog op zoek gegaan naar meerdere mogelijkheden en dan merk je dat je de slowjuicer eindeloos kan blijven inzetten.
Ideaal als je niet zo graag fruit eet.
Door middel van dit toestel is fruit en groenten eten/drinken een echte beloning!

Pluspunten

• ook de meeste schillen kunnen erbij
  • mooi design
  • stevig
  • inspiratieboekje

Minpunten

• kleine opening voor het fruit door te steken.

Dennis 05-06-2017

Haalt het maximale uit je fruit en groente

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Toen ik het apparaat ontving ben ik meteen aan de slag gegaan met wat ik in huis had, handsinaasappels. Ik vermoedde dat er niet heel erg veel sap uit zou komen, omdat je normaal gesproken perssinaasappels gebruikt voor sap, maar wat was ik verbaast over de hoeveelheid sap die de slowjuicer eruit kreeg. Er kwam bijna driekwart longdrink glas uit 1 handsinaasappel!

Daarna aan de slag gegaan met appel, kiwi, banaan, meloen, etc. Alleen de banaan viel wat tegen, daar kwam bijna niets uit. Maar dat zal niet aan het apparaat liggen, maar aan de structuur van een banaan en de kleine hoeveelheid sap die daar in zit.

Schoonmaken is heel eenvoudig. Binnen 1 minuut heb je alle onderdelen eruit gehaald, afgespoeld en in de vaatwasser gezet.

Heb ik dan echt helemaal geen negatieve punten? Tja, hij maakt nogal wat geluid en als je klaar bent met juicen moet je de "schroef" een aantal keer heen en weer laten draaien zodat ook echt al je sap in je glas terecht komt. Ook vind ik dat de druppelstop niet echt alle druppels tegen houdt.

Pluspunten

• Perst echt alle sap uit je fruit/groente
  • Klein apparaat
  • Zeer makkelijk te reinigen

Minpunten

• Nogal luidruchtig
  • Druppelstop werkt niet lekvrij

Jasper H 03-06-2017

supermakkelijk lekkere sapjes maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Deze slowjuicer is door zijn goede ontwerp ontzettend makkelijk in gebruik. Je schilt en snijdt het fruit en gooit het er simpelweg in. Door de langzame manier van 'versappen' blijft de smaak optimaal behouden omdat het sap koel blijft. Af en toe een beetje water erbij om je sapje iets minder lobbig te maken en je hebt al gauw een nieuwe en vooral makkelijke manier om vers fruit binnen te krijgen. En na gebruik spoel je heel snel alle onderdelen af, in letterlijk minder dan een minuut! Nadeel is -zoals met de meeste slowjuicers- dat het geen goedkope keukenmachine is in de aanschaf. Ook de mogelijkheden zijn legio: je kunt er verse tomaten in pureren voor je soep, of fruit voor je cocktails. Zeker lekker!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • twee soorten filters voor pulp
  • hoge sapopbrengst
  • makkelijk fruit eten
  • veelzijdig toepasbaar

Minpunten

• relatief veel geluid
  • veel losse onderdelen

JTS! 07-09-2021

Perfect!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Vooraf veel online research gedaan, reviews gelezen en filmpjes bekeken. Voor mij telt de praktische kant erg, want een apparaat dat meer tijd in beslag neemt om het te kuisen dan te gebruiken blijft na een tijd in de kast. Deze slowjuicer is gewoon perfect, heeft een eenvoudig en doeltreffend zeefsysteem dat je in geen tijd onder de kraan gewoon zuiver spoelt. Absolute aanrader met als kers op de taart zijn ideale compacte afmetingen!

Angelique88 29-08-2021

Veel sap uit één appel

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Gebruik hem voornamelijk voor appelsap. Beste harde appels gebruiken anders te veel mouse. Makkelijk schoon te maken. Was bang voor lawaai wegens commentaren maar is echt niet te luid.

John0703 16-08-2021

Vers van de pers

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Degelijk toestel, goede persresultaten, fijn of grof (met meer vezels) afhankelijk van gebruikte filter. Kan grote variëteit aan (appels, rabarber, rode biet, selder, citrusvruchten, meloen ...). Zeer makkelijk te reinigen.

Paul C 29-07-2021

Mooi compact, simpel in gebruik, effectief

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Deze juicer is klein genoeg om ergens permanent te staan en makkelijk genoeg schoon te maken om regelmatig gebruik aan te moedigen. Er komt erg goed sap uit en verder alleen echt droge pulp. Ook mag er fruit met vezels in. Er blijft wel wat natte drab in het mechanisme hangen, afhankelijk van wat erin ging is dat deels terug te winnen als sap, dat kostte me even om door te krijgen. Hij maakt helaas een nogal hard en schril geluid.

VdHaak 18-07-2021

Goede aanschaf!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Fijne slow juicer; Makkelijk te demonteren en schoon te maken en redelijk compact. Enige nadeel is smalle opening; je moet alles echt snijden anders past het niet maar dat is dan ook het enige.

Bloem1 06-07-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Fijne machine die redelijk makkelijk te reinigen is. Het is mijn eerste slow juicer en ben er tevreden over. Maakt wel een beetje rauw geluid en je moet altijd beetje druk houden op wat je er in stopt, de machine eet het niet zelf op. Fruit en selderij doet hij goed verwerken. Voor dit geld kan ik hem aanraden.

sorayab 08-06-2021

La cheminée est vraiment étroite

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Le design est très élégant et le nettoyage assez facile. Par contre la cheminée est vraiment très étroite : impossible de faire passer une carotte entière voire même un quart de pomme. Beaucoup de boulot donc pour préparer un seul jus. Attention aussi: cela fonctionne mieux avec des fruits à la verticale. Les parts horizontales restent parfois coincées...

Pabibadel 10-05-2021

Pratique, rapide et facile à utiliser/laver

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Appareil simple et facile à utiliser. Extrait un maximum de jus sans laisser de morceaux. Facile à nettoyer et à réassembler.

Anoniem 21-12-2020

In no time weer schoon!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Mijn ervaring met keukenapparaten is dat ze meestal tijd vragen om ze na gebruik weer schoon te maken. De slowjuicer is voor mij hierop een uitzondering, in no time simpel schoon te maken; afspoelen, afdrogen en klaar!

Bertolomeus 07-10-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Geweldig apparaat de slow juicer 1946/70Mooi compact apparaat. Heel makkelijk schoon te maken. Degelijke uitvoering en onderdelen. Leuk en interessant boekje erbij.

Anoniem 05-07-2020

Wat een super produkt!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Ongelofelijk hoe fijn deze slowjuicer werkt, ik heb bijna geen pulp en hij is heel gemakkelijk en snel schoon te maken. Ben er héél blij mee!

Verlinde 01-10-2019

Uitermate tevreden.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR1946

Was op zoek naar een sapcentrifuge. Kwam hierbij bij Philips terecht. We zijn heel tevreden over onze aankoop. Vooral na gebruik het snel reinigen door enkel af te spoelen. Het toestel wordt vaak gebruikt.