Princess 201852 Champion Juicer

Type/soort
Elektrische citruspersen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 201852 Champion Juicer op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 05-06-2017

De Princess Champion Juicer 201852: een geweldig apparaat om lekkere sapjes mee te maken

Voor mij is de Princess Champion Juicer 201852 een aanwinst in de keuken. Hij ziet er om te beginnen erg mooi uit. Je kunt 'm dan ook prima op het aanrecht laten staan als mooie blikvanger. Daarnaast is hij ook nog eens zeer gemakkelijk te bedienen, dankzij de hefboom en de krachtige motor hoef je het fruit niet hard aan te drukken. En heb je dus zonder al te veel kracht en moeite in een handomdraai een lekker gezond sapje. Tot slot is hij ook nog eens stil in gebruik. Geniet je dus graag van een gezond drankje in de ochtend, je hoeft niet bang te zijn dat je meteen het hele huis wekt.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• De Princess Champion Juicer is een stil apparaat
  • De hefboom, waardoor het persen gemakkelijk gaat
  • Groot opvangbak, waardoor je tussentijds niet perse af hoeft te tappen
  • Het schenktuitje is gemakkelijk te bedienen
  • Het apparaat staat zeer stevig op 4 rubberen dopjes
  • Het apparaat is hoog genoeg, zodat er ook hoge glazen onder het schenktuitje kunnen staan
  • Er zit een krachtige motor in de juicer
  • Alle onderdelen zijn vaatwasmachine bestendig
  • Een mooi design, past in elke keuken