Krups ZX7000 - Citrus Expert

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

bartendertje 27-03-2013

Hallo, ik had al een keer aangegeven dat de diepte niet klopt heb hem toch maar gekocht de diepte 24,5 c,m en 38 c.m, het is een fantastisch apparaat makkelijk in onderhoud en niet duur 96€ vergeleken bij andere citrus persen een koopje.

190871c 12-01-2011

Solide machine voor veel geld. Nu begin 2011 oogt wat oubollig. Geen 2 draairichtingen, geen druppelstop, wel druppel opvangbakje. Denk dat de Tefal een goede tegenhanger is maar dan 60% goedkoper.

sybhoornstra 06-06-2010

Prachtig doelmatig vormgegeven apparaat waar de degelijkheid vanaf straalt.
Geconstrueerd voor de eeuwigheid.
Mooi geperst sap met een schuimlaagje. Lijkt wel of de sinaasappels nog lekkerder smaken.
Ongeveer 2 weken in gebruik en zeer tevreden.

bartendertje 08-03-2013

heeft u voor mij de juiste afmeting,ik kan me niet voorstellen dat de diepte 38 cm is b.v.d.

Anonymouse 29-09-2009

Een zeer robuust en effectief apparaat zonder poespas met een uitstekend persresultaat. Het vruchtvlees wordt geheel gefilterd. De 130 watt motor is sterk en stil. Je hebt 2 standen, met hendel of met de hand persen zonder enig gespetter. Het apparaat is solide en gaat niet uit wandelen. Grapefruits, sinaasappelen etc. perfect uitgeperst en zeer smakelijk. Je plaatst makkelijk een kan, kan je een voorraadje bewaren, bij verwijderen is er een lekbakje dus geen geklieder op het aanrecht. Na gebruik onderdelen even afspoelen of in de vaatwasmachine. Een regelrechte scherpgeprijsde aanrader!

Driftkop 20-04-2009
  • Product half jaar in bezit

Fantastisch apparaaat.
Degelijk, gemakkelijk in gebruik. De onderdelen kunnen in de vaatwasser, maar zijn ook heel snel onder de kraan schoon te maken. Je kunt met gemak een heel net sinasappels persen zonder dat je de zeef perse een paar keer schoon moet maken.

johan_r 18-01-2009
  • Product half jaar in bezit

Zwaar en degenlijk apparaat. Draait rustig zijn rondjes. Niet te snel zodat het spettert maar ook niet te kangzaam. Nu een half jaar in gebruik en elke ochtend een heerlijk glaasje sap. Grote voordeel is dat alle onderdelen zonder problemen de vaatwasser in kunnen.