Princess 202041 VitaPure Slowjuicer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 202041 VitaPure Slowjuicer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nickyhellemans 27-12-2012

Prima toestel voor zijn geld. De eerste paar dagen is het niet evident om alle onderdelen vlot in- en uit elkaar te halen maar eens je de logica ziet, ben je er snel mee weg. Misschien jammer dat de onderdelen niet geschikt zijn voor de vaatwasser maar als je direct na gebruik schoonmaakt met een beetje sop, valt het allemaal goed mee om het proper te krijgen. Net niet krachtig genoeg om bv. puur wortelsap te maken en een ander nadeel is dat je het fruit in vrij kleine stukjes moet doen. Er geraken geen volledige appels in, zoals bij sommige andere merken. Maar toch: Ik ben heel tevreden van de aankoop, vooral omwille van het "slowjuice" principe. Andere raw food-juicers kosten al snel 300 - 400 Euro. Ik zou 'm zo opnieuw kopen.