Denon RCD-N9 - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,6

gerardb 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende hifi set

Ongeveer drie maanden in bezit, in combinatie met monitor audio r270 speakers. Het geluid is voortreffelijk en de mogelijkheden ruim voldoende. Alles werkt naar behoren, ook met de app geen problemen ondervonden. Airplay wordt door mij niet gebruikt.
Bluetooth verbinding is subliem, werkt zelfs nog op een hogere etage in mijn woning.

FC 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede versterker, veel mogelijkheden

Stevige versterker die zonder problemen een stel goede boxen kan 'aansturen'. Volop mogelijkheden, waaronder cd-speler, internetradio, Spotify en aansluiten harddisk. Helaas is de wifi af en toe wat instabiel en laat ook de app te wensen over (kies gewoon voor de afstandsbediening).

Pluspunten

• Stevige versterker
  • Veel mogelijkheden
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Wifi af en toe instabiel
  • App slecht

S 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Geweldig apparaat, doet wat hij moet doen. Genoeg mogelijkheden tot het luisteren en afspelen van muziek. Muziek via de Nas werkt ook prima. USB mogelijkheid is ook prima.
Gewoon goed! De app die erbij hoort werkt slecht, maar er zit gelukkig een goede afstandsbediening bij.

AnHa 28-02-2016 Product jaar of meer in bezit

5,6
Goed geluid, maar qua bediening een drama. Airplay regelmatig offline, de app op telefoon en tablet zijn echt een aanfluiting, traag en haperen aan alle kanten, de webinterface komt uit 1980. Dus prima als radio maar als je meer wil zeker niet nemen.