Jabra Tour

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Tour op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

papasnoopy 25-01-2014

Beste Jabra tour fans,
Wij hebben de Jabra tour eigenaardig genoeg niet gekocht om in de wagen te gebruiken, maar wel voor op de elektrische rolstoel van mijn echtgenote te plaatsen.
Even verduidelijken !
Mijn echtgenote lijdt aan MS,een ziekte die zich manifesteert op de zenuwbanen. Hierdoor vallen geleidelijk aan alle functies ivm bewegen uit.Aangezien ze hierdoor geen gsm meer kan bedienen leek de Jabra voor ons de oplossing. En ja hoor, daar ze nu handenvrij kan bellen en opnemen is ze weer zelfstandig bereikbaar.Hij schakelt zichzelf in en uit wat erg handig is. Enkel bij het inschakelen zegt er steeds een stem wat er gebeurd. Dit begint op den duur te vervelen en zou op een of andere manier moeten kunnen uitgeschakeld worden.Wij vinden het alvast een super ding met veel kwaliteiten voor een kleine prijs.

Ronald Steegmans 24-01-2014

Beste,
de geluidskwaliteit is wel OK maar het volume is niet luid genoeg. Het volume staat op maximum maar toch moet ik moeite doen om het belsignaal te horen. Ook de nummerherkenning is niet heel goed, het nummer dat de Jabra meegeeft is niet verstaanbaar en onduidelijk gebrabbel. Wanneer ik aan het bellen ben hebben de mensen aan de andere kant van de lijn moeite om mij te verstaan. Ik moet luid babbelen, radio stil en vensters dicht. Luid babbelen wordt roepen wanneer de persoon aan de andere kant op een luidruchtige plaats staat of zelf ook met een carkit belt.
Spijtig eigenlijk want de reviews op I Bood waren zeer goed en hebben mij overtuigd tot de aankoop hiervan.
Ik was vorige week in de winkel en daar werd hetzelfde product aangeboden + in-ear toestel van Jabra voor dezelfde prijs als ik betaald heb?
Mijn eerste aankoop via I Bood waar ik niet tevreden van ben, gebruik het toestel dus ook niet meer.
De andere aankopen zijn wel 100% zoals voorgesteld.

Groeten.

JakkeQ 24-01-2014
Geschreven voor: Jabra Tour

Fantastisch toestel. Ik heb dit apparaatje gekocht via iBood en was eerder sceptisch omdat ik meestal eerder negatieve commentaren gehoord had, maar vond het wel belangrijk om er een te hebben want gewoon bellen in de wagen vond ik toch maar gevaarlijk.
Maar ik was super verrast door de kwaliteit van het geluid. Het overtreft mijn stoutste verwachten. Als mijn partner mij opbelt vanuit de wagen hoor je wel dat ze in de wagen zit, maar enkel aan het achtergrondgeluid, ze klinkt zelfs duidelijk dan als we vroeger gewoon met de telefoon in de hand belden in de wagen.
Ook het geluid van de luidspreker zelf is goed en duidelijk. Dusdanig goed dat we nu regelmatig muziek afspelen van de telefoon op de Jabra ipv een cd’tje te branden voor in de wagen.
Je hoort ook helemaal geen echo wat mij absoluut verraste voor een dergelijk klein toestelletje.
Ik schakel het toestel nooit uit omdat de batterij zo lang meegaat. Ook dat was een groot pluspunt. Ik had verwacht minimaal 1 keer per week te moeten opladen, maar ondanks het feit dat we nu regelmatig vanuit de wagen bellen gaat de batterij toch gemakkelijk rond de 5 weken mee.

Als ik dan toch een opmerking moet geven is dat de aankondiging van de persoon die belt. De mooie vrouwenstem spreekt de naam vaak onherkenbaar uit waardoor je dus niet weet wie belt, maar dat stoort mij dus helemaal niet aangezien dat voor mij maar een bijzaak is.

Alles bij elkaar geteld, meer dan 200% meegevallen.