Lowepro SlingShot 202 AW

nylon
Case Logic SLRC-205

TFS87 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topcameratas

De tas is ruim, flexibel in de vakken, geschikt voor alle weertypen, draagt fijn en ziet er ook nog leuk uit.

PeterEhv 14-06-2013 Product paar dagen in bezit

Paar dagen geleden gekocht. Deze tas zou de voordelen van een schoudertas en rugzak in zich verenigen, maar ik ben er nog niet uit of dat inderdaad zo is. Ik heb jarenlang mijn fotouitrusting in een schoudertas meegedragen. De Slingshot biedt weliswaar iets meer draagcomfort, maar het is ook weer niet een heel groot verschil. En als je lange tochten maakt, te voet of op de fiets, kun je beter een rugzak nemen ipv deze Slingshot.
Wat ik verder jammer vind, is dat een camera met 70-200 mm lens er niet in past. Die lens moet er eerst af. Wil je onderweg snel een foto maken, moet je dus eerst je tas naar voren gooien, je camera er uit pakken en om je nek hangen, dan je lens pakken, lensdoppen er af, lens op de camera, foto maken, lens er weer af en alles opbergen. Dan werkt het vanuit een schoudertas veel sneller.
Het is wel een stevig, degelijk product, met veel verschillende opbergvakken, inclusief een apart vakje voor extra geheugenkaarten. En de regenhoes (ook te gebruiken bij veel stof of zand) is natuurlijk ook een groot pluspunt.