Zhiyun Smooth 4 zwart Smartphone Gimbal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Zhiyun Smooth 4 zwart Smartphone Gimbal op Kieskeurig.be.

6,3

Japie 02-09-2019

Alles behalve de 'beste' gimball

Geschreven voor: Zhiyun Smooth 4 zwart Smartphone Gimbal

Ik heb dit product gekocht omdat er heel veel video's van op YouTube staan die alleen maar positief zijn. En dit product erkennen als de beste smartphone gimball. Zodra je wat onderzoek doet op internet kom je er al snel achter hoe ongelooflijk veel mensen niet te vrede zijn met hun product en spijt hebben van hun aankoop.
Hij ligt zeer fijn in de hand, je kan er heel veel kanten mee opbewegen.
Maar de app die je moet downloaden om de gimball besturing te kunnen gebruiken is werkelijk waar waardeloos. Inmiddels is die app ook al meer als een jaar oud en is er nog steeds geen goede update geweest.
Panaroma foto's worden helemaal verkeerd gerenderd. De kwaliteit waarmee je wilt filmen wordt ook heel erg beperkt tot maar 1080p op 30fps.
Ik weet niet of ik mensen deze zogenaamd 'beste' gimball kan aanraden.

Pluspunten

• Zeer wenbaar
  • Gratis 3poot

Minpunten

• Error met panorama fotos
  • Bijgeleverde app werkt voor geen meter
  • Slechte resolutie

Jan 17-05-2019

Geweldige gimbal voor een goede prijs

Geschreven voor: Zhiyun Smooth 4 zwart Smartphone Gimbal

Na een zeer deskundig advies van Kaylian van Kamera Express heb ik de Zhiyun Smooth 4 gymbal gekocht. Werkt echt perfect en eenvoudig in te stellen. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Degelijke kwaliteit

Hein Cobben 23-08-2018

valt tegen

Geschreven voor: Zhiyun Smooth 4 zwart Smartphone Gimbal

Jammer ik ben een week in het bezit van smooht 4, opnamen en foto's prima. Maar mijn smooht 4 slaat geregeld op hol, dan begint het scherm plots naar alle kanten op te draaien en dan heb geen commando meer mijn smooht 4. Dan laat ik hem maar uit rasen en dan moet ik alles uitzetten en weer opstarten. Als dit normaal is dan is het weg gegooid geld. Er is altijd wat of het apparaat is kapot. Ik weet het niet meer is er iemaand die me kan helpen. (of het ligt aan de software)

Pluspunten

• Als die goed werk is die perfect
  • Mooie beelden

Minpunten

• Slaat geregeld op hol
  • Hij is niet licht