Panasonic SD-255

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SD-255 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vandebuerie Jean-Paul 28-01-2017

Heel duurzaam

Geschreven voor: Panasonic SD-255

Is ruim 10 jaar oud, maakt minstens om de 2 dagen brood en ééns per week rozijnenbrood of frans krokant, en tussendoor nog andere zaken waar de machine voor geschikt is . Was nooit defect. Gemakkelijk en veelzijdig in gebruik. 6 toetsen netje op een rij : select , opties, formaat, korst, timer ( tot 13u op voorhand) en start. Je kunt niets vergeten in te stellen als je altijd het rijtje volgt. Bakkuip vanbinnen altijd enkel met wat water ( laten weken) en een afwasborsteltje gereinigd, nooit ondergedompeld in water. Heb nu voor 't eerst een nieuwe ovenbinnenwand ( 35 euro verz.kost. incluis) gezet; onderkant waar de motor aan vastzit was doorgeroest ( nu ja, heb hem nooit gedroogd of gekuist). Nooit echt naar omgekeken .Gemakkelijk uit elkaar te halen. Gemakkelijk onderdelen te krijgen. Z'n geld waard.

Pluspunten

• heel gebruiksvriendelijk, goed doordacht
  • géén knoppen waar vuil kan rond ophopen

Minpunten

• vond er nooit een minpunt aan.

wjanssens 02-10-2013
Geschreven voor: Panasonic SD-255

we hebben jaren gedaan met de panasonic, en met het model 250 zelfs 15 jaar!!! Ik denk dat dat uitzonderlijk is. Uiteindelijk slijtage op de drijfriem, een nieuwe besteld (voor veel geld...) maa rdie begaf het na 6 maanden ook.
Ik schat dat we met de machine meer dan 1500 broden gebakken hebben. Spijtig dat ze zo duur is, en de vervangonderdelen ook...