Bosch PSB 750 RCE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch PSB 750 RCE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Maximus_72 04-06-2014
Geschreven voor: Bosch PSB 750 RCE

Deze machine heb ik gekocht omdat ze goed in de hand ligt, niet te groot, een goeie allrounder dus.
Maar! een aantal dingen stoorden me toch na occasioneel gebruik:
1/Wanneer de machine in het stopcontact zit blijft ze stroom verbruiken. Dit ontdekte ik na gebruik daags nadien doordat de boormachine warm heeft aan de elektronische regeling.
2/Knop links/rechts verplaatst zich te gemakkelijk waardoor je deze steeds terug moet zetten.
3/Zeer ergerlijk! Bij boren onder lichte druk begint de machine automatisch te kloppen.
4/Stand kloppen of gewoon boren verspringt vanzelf naar kloppen. Niet leuk wanneer je in metaal boort!
5/Snelspankop heeft al eens de geest gegeven. De klauwen gaven geen kik meer. Daags nadien terug in orde????