Bosch PSR 14.4 LI

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,6

Tbaas 26-02-2017

Goede boor hoor

Ik heb deze boor nou echt al een) jaar of 10 en toch vrij intensief gebruikt voor een hoop verschillende doeleinden. Boren in hout maar ook metaal en steen hele steigerhouten tuinsets heb ik er mee in Elkaar geschroefd. 1 enkele accu heb ik erbij die nu nog steeds lang meegaat.Ik verbaas me dan ook over de negatieve reacties die ik hier en daar lees.Ik ben zeer tevreden en zal dan ook als deze er ooit mee ophoudt meteen weer een bosch 14.4 Li kopen.

Pluspunten

• Lekker licht
  • Accu indicatie lampjes
  • Verlichting

Jummul 02-11-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Machine is sterk genoeg voor huis tuin en keuken werk en boren in diverse materialen. Gebrek aan versnelling is jammer. Accu gaat lang mee en is ook na weken in de kast te hebben gestaan nog steeds klaar voor gebruik.

pckkb 08-06-2014

2,8
Accu vanaf aankoop snel leeg. Kracht beperkt. Opladen op dag van gebruik anders binnen no time kracht weg.
Achteraf een mega miskoop.
Volegden keer maar iets meer betalen voor een Makita of een DeWalt, maar voor mij geen Bosch accuboor meer.

flatmiraal 01-09-2013

5,5
Accu s raken op den duur snel leeg en nieuwe zijn in de winkels niet voorradig.
Ik heb twee accu's. En deze volgens voorschriften geladen.Boormachine is niet intensief gebruikt.
Nu moet ik ze op de dag zelf laden voor gebruik.