Philips 7000 series BDP7750/12 - Reviews

Laagste prijzen
3D
USB
Smart TV

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

alkmaar072 29-03-2017

Deze had ik niet moeten kopen

Ruim 2 jaar terug gekocht.
Was destijds 1na duurste blu-rayspeler, maar vond ik nodig bij m'n hele dure Philips tv.
Nu werk het apparaat niet meer...
1 maand na de garantie.....
Op naar de reparatie....

Hanriette 08-01-2017

moeilijk intestellen aan ander rand apparatuur.

Mijn oordeel over dit apparaat is ,afstand bediening werkt slecht update lukt niet ,ik zou dit apparaad niet aan bevelen ,Fhilips zorrie maar doe er maar eens wat aan,Heb dit apparaat bij jullie gekocht online.

Ton5 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze speler uitgeprobeerd en ik moet zeggen, geluid en beeld zijn uitstekend. Ook veel mogelijkheden die echter wel even uitgeprobeerd moeten worden. De afstandsbediening is klein en handzaam maar je moet er even mee weten om te gaan. En als je toch een homecinema hebt zul je allicht wel een universele afstandsbediening gebruiken.
Al met al een goed aparaat.

JWSt 11-09-2015

Beeld en geluid kwaliteit is uitstekend

Modern ontwerp, jammer is de kunststof behuizing.
In en uitschakelen duurt lang.
Uitschakelen is vaak erg irritant. In display verschijnt "standby" en daarna is de speler geblokkeerd. Er werkt geen enkele functie meer. Stekker er uit en opnieuw opstarten is de enige mogelijkheid. Omdat apparaat geen aan/uit schakelaar heeft is dat lastig.

bluraymadness 06-07-2015

geen toegevoegde waarde 4k upscaling

Ik heb deze speler tezamen met de 65pfl9708s gekocht.
Speler is leuk, maar voegt voor zijn bedrag niets aan waarde toe vwb 4k upscaling. De ultra HD tv's zijn namelijk zelf ook al voorzien van een upscaling dus dit is dubbelop.
Mocht je op een gewone Full HD led tv de upscaling aanzetten, dan heeft het ook geen toegevoegde waade omdat die tv de fictieve 4k niet aan kan.
Tevens is het in deze combinatie niet mogelijk om 3d films af te spelen op de UHD poort van de televisie.
Dus je bent genoodzaakt om een gewone HDMI poort te kiezen.
Apps zijn traag en Youtube werkt zeer slecht qua zoeken.

JaapK 02-04-2015

Blu rayspeler met mooi beeld en goed geluid

Ik gebruik de blu-ray-speler in combinatie met 1080p televisie (2D). Het beeld dat wordt weergegeven vanaf blu-ray-disks is prachtig. Ook het geupscalede beeld vanaf DVD (afhankelijk van de DVD) ziet er goed uit.

Het geluid loopt bij mij direct van de analoge audio-uitgang van de blu-ray-speler naar een hifiversterker. Over het geluid ben ik dik tevreden.

De afstandbediening werkt goed. De speler reageert goed op de afstandbediening. Het openen en het sluiten van de lade gaat redelijk vlot, net als het detecteren van het type schijf. Bij het detecteren en zoeken op een schijf maakt de speler wat meer lawaai. Bij het afspelen van een schijfje is de speler stil.

De speler kan ook via een app op een mobiele telefoon worden bediend, maar de app biedt nauwelijks toegevoegde waarde op de afstandbediening.

Miracast en Easyshare werken wat traag. Ik weet niet of dit direct aan het apparaat ligt of aan het protocol of aan mijn telefoon waar vanaf de media werd gestreamd. Afspelen van andere media in het netwerk (vanaf een netwerkschijf, over wifi) gaat namelijk prima.

Vasili 12-03-2015

Slecht te bedienen soms onmogelijk

Toevoegen van een draadloos toetsenboord of muis is niet mogelijk en daardoor is smart TV zeer moeilijk te bedienen. Doordat niet alle karakters in bv Facebook zijn in te vullen ivm je gebruikersnaam is Facebook starten niet mogelijk.
Beeld en geluid zijn prima ook de snelheid waarmee het app opstart. Maar met smart TV heeft Philips zijn hand overspeeld.

PeVo 11-12-2014

Compact en veelzijdig

Installeren gaat heel eenvoudig via een duidelijk menu. Sluit haarfijn aan op mijn Philips tv. SmartTV, wifi, enz enz. Heel compleet.

gmkl62 05-09-2014

Handleiding mag duidelijker. Speler is verder eenvoudig te bedienen.

4K upscaling kan ik niet beoordelen, want ik heb geen HD materiaal.
( of worden oude DVD's ook opgewaardeerd naar 4K ? )
Wat ik wel vreemd vind is dat ik, na 3x Avatar in 3D heb afgespeeld, nu ineens de speler moet updaten om dezelfde DVD weer te kunnen afspelen, want er wordt ineens een "disc-error"weergegeven. De speler is nog nooit op internet aangesloten geweest. Dit komt dus vreemd over, tenzij er een interne "tijdsregistratie" o.i.d. is ingebouwd. Over dit soort zaken is wel meer informatie gewenst.

Hansal 25-08-2014

Matig, gebruiksgemak slecht, met name van smart tv, reageert bovendien slecht op afstandsbediening en aanraakknoppen op apparaat zelf

Het aan en uitschakelen van het apparaat gaat zeer moeizaam.
De smart tv functie werkt maar matig, het zoeken bij you tube werkt niet

boele1950 15-07-2014

leuke bluray speler

leuke speler,alleen de afstandsbediening is zielig,ik heb een bdp 5600/12,hierbij zat dezelfde afstansbediening bij ,je mag voor deze prijs toch wel wat beters verwachten,verder blijven de apps steeds hangen en moet je alles weer resetten,wel een aantal verbeteringsputen,waarom zit er geen internetbediening in de afstandsbedienig

Caerco 26-03-2014 Product paar weken in bezit

De blurayspeler nu twee weken in mijn bezit. Een mooi slank vormgegeven apparaat. Het beeld is uitmuntend van kwaliteit en ook het geluid is zeer goed. De mogelijkheden qua instellingen voor beeld en geluid zijn ruim voldoende. Smart TV werkt vlot alleen Netflix geeft geen geluid via je TV. Je bent aangewezen op een reciever. Philips had hier geen verklaring voor en wijst dan op een update die er aan staat te komen(wanneer?). Ook het switchen van SmartTv naar naar gewoon TV kijken leverde in het begin een vastloper op. Stroom eraf en erop hielp en daarna geen problemen meer. Dan het echte zeer grote minpunt: De afstandsbediening. Ik heb nog nooit zo'n goedkoop prulding gezien. Echt waardeloos, je drukt je de klere op dat ding voordat ie eindelijk reageert. Vandaar het gebruiksgemak op dik onvoldoende. Hoe jammer!!