Philips Robust Collection HR2181

Inhoud mengbeker
2,0 liter
Fabrikant kleur(en)
aluminium, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Robust Collection HR2181 op Kieskeurig.be.

TribuDM 13-10-2017

Parfait pour nos smoothies

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

J'utilise ce blender depuis 5 ans pour nos smoothies du matin et il est idéal. Même si comparé à d'autres il reste de petits grains (framboises, amandes) j'en suis très contente. Je n'utilise quasiment que la fonction auto.
Le bol a une très grande capacité et est solide. Et il ne me convient pas pour de petites quantités (tapenades etc.). Comme il est assez lourd je le laisse en permanence sur le plan de travail.
Cela fait la deuxième fois que le moteur me lâche à l'allumage mais heureusement la garantie est de 15 ans.

maigwd14 23-07-2013

goed

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

Alleen de messen zijn lastig schoon te maken, want deze kunnen er niet uit. Verder voldoet de blender goed.

Herald 27-06-2013

Goed apparaat, maar slijtage-gevoelig

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

Doet zijn werk goed, mooi design, maar vertoond snel roestplekken en draaimechanisme komt snel vast te zitten.

Appie1970 27-09-2012

Mijn 1e blender, blij met de aankoop

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

Maak nu elke morgen een smoothie
Na veel blenders te hebben bekeken en onderzocht ben ik erg tevreden met deze blender door de dubbele messen die tegen elkaar indraaien wordt alles snel gemengd en zeer fijn gehakt.
De blender staat ook nog erg mooi in de keuken.
De automatische stand heeft mijn voorkeur, begint langzaam en de snelheid loopt dan geleidelijk omhoog.
Schoon maken is een eitje water er in en even draaien, klaar.

manmanman 20-05-2012

kan er geen brood mee kneden

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

brood kneden moet traag gebeuren om een goed deeg te kunnen verkrijgen, kijk maar naar de professionele kneders vd bakkers. Bij de oude keukenrobot van Philips lukte het prima. Nu bij deze is het kneden al na 1 min gedaan,deeg krijgt warm, begrijp niet waarom dit zo snel moet gaan.Het deeg gaat niet goed rijzen erna en het brood is te vast. Een tegenvaller, gebruiken voorlopig de oude weer

TLuyt 27-12-2011

Voor de kerst langs de mediamarkt gegaan en na vergelijk toch maar voor de meest duurzame gegaan. De prijs was wel even slikken. Philips geeft 15 jaar garantie op de motor, wat vlg mij iets zegt over duurzaamheid. Wat ik prettig vind aan deze is dat er twee mengers in de bak zitten, waardoor je niet met de beker hoeft te schudden. Daarnaast heb je een glas hebt van twee liter. Daardoor kan je er meer in kwijt en dat is prettig. Itt de andere reviewer staat die van mij wel stabiel en goed op de rubbers. Hij is ook behoorlijk zwaar en doet degelijk aan, wat wel een fijn idee is, omdat er met behoorlijk veel geweld wordt "geblend". Wat ik verder erg fijn vind is dat de glazen kan in de vaatwasser kan.

Anja23 13-11-2011

Een mix van vele kwaliteiten

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

De Phlips Robust blender voldoet aan alle verwachtingen. Het is een duurzaam apparaat, vanwege de vorm een sieraad in de keuken en vooral een alleskunner. De zwaarste klussen kan het met het grootste gemak aan. Absoluut aanbevolen!

Frank12 24-10-2011

Mooi design, werkt uitstekend, duurzaam.

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

Ik ben blij dat er weer producten als deze op de markt komen die niet alleen concurreren op prijs maar ook op afwerking, design en duurzaamheid. De machine werkt uitstekend. Het mooiste design dat momenteel te koop is op de Nederlandse markt. Klein nadeel is dat het wat lastig schoonmaken is onder de messen.

jokewim 12-09-2011

Professionele uitstraling, glazen kan, vijf snelheden

Geschreven voor: Philips Robust Collection HR2181

Deze blender heeft een hoog vermogen van 850 Watt waardoor niet alleen vloeistoffen maar ook harde vruchten met gemak gemalen kunnen worden. De glazen kan is zeer stevig en geurvrij. De bediening is zeer eenvoudig waarbij de snelheid in vijf stappen geregeld kan worden. Ook makkelijk is de momentstand.
Deze blender heeft het voordeel dat deze beschikt over twee messen. Hierdoor wordt het gerecht zeer snel en gelijkmatig gepureerd.
De blender is makkelijk schoon te maken door het gladde oppervlak. Daarnaast kan het snoer van deze blender heel gemakkelijk opgewonden worden aan de onderkant van het apparaat.

Peter 1973 02-02-2011

Hallo, heb me vandaag de blender aangeschaft uit de ROBUST-reeks, op het eerste zicht een prima aankoop, niet goedkoop, maar ben blij met de gemaakte keuze, de motor (850W) is krachtig en alles wordt netjes fijngemalen, er is keuze uit 5 standen en ook een auto- en pulsestand, prima, om toch één minpunt te noemen, onderaan het toestel zitten 4 rubberen anti slipvoetjes, wel, deze zijn niet correct geplaatst, en daardoor staat het toestel allesbehalve 100% stabiel, niet echt om te panikeren, maar toch, voor deze prijs ...