Philips Viva Collection HR2204

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2204 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Crop 02-03-2022

Goede hulp in de keuken

Zeer tevreden met de aankoop . Tijdbesparend en een goede manier om in een korte periode een heerlijke soep op tafel te zetten . Ook de restjes groenten raken zo verwerkt !
Een aanrader !!!

Schimansky 17-11-2021

Super handig, snel en lekkere soep.

Na 13 maanden begaf deze soupmaker het.
Tot mijn verbazing werd hij (na wat zoeken hoe te handelen) binnen één week na ontvangst gerepareerd en geretourneerd.
Er werd een defecte print gewisseld.
Dat kom je niet veel tegen in een tijd waarin door sommige fabrikanten klanten maar als
"lastig" worden gezien en reparaties vele weken duren.

L ours 17-09-2021

Produit facile d utilisation

Bon produit facile d utilisation et d ailleur j en ai offert un autre a ma maman bon appareil sans plus

Zomers 07-09-2021

Soepmaker

Heel tevreden van de soepmaker
Binnen de kortste tijd lekkere soep
Zou hem niet meer willen missen!

dtrv 30-08-2021

Supertoestel !

Uiterst tevreden van dit product. Tijdbesparend, gemakkelijk in onderhoud, inhoud wordt goed gemixt en soep is op ideale temperatuur. Een echt ' hebbeding ' dat je zo goed als dagelijks gebruikt !

Keukenfee 30-08-2021

Een geweldige aanwinst in de keuken

Ik zou hem niet meer kunnen missen,iedere dag een andere verse soep,ideaal om restjes in te verwerken.Gebruiksvriendelijk,de soep is in 1,2,3 klaar

FamilieDekkers 28-08-2021

Geweldige soupmaker

We zijn heel erg tevreden met deze soupmaker. Niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn om een heerlijke kopje soep op tafel te zetten. Wij raden iedereen dit product aan.

NAIJSEN 28-08-2021

Soupmaker van Philips heel praktisch en snel .

Ideaal voor ons als ouder koppel! Niet meer bezig met grotte potten van 6 liter!
Heel snel wat lekkere soep gemaakt voor ons 2!

Tina S 24-08-2021

Geweldig

Je kunt er zoveel groenten in doen . Ik heb er ook snijbonen en paprika soep in gemaakt .
En in de winkel koop ik de aanbieding van groeten en maak er soep van en dan in de diepvries.
Hij gaat ook mee naar de camping! Heerlijk altijd verse soep. En ik heb al veel mensen aangestoken met mijn soupmaker! En heb er ook al veel smooties mee gemaakt . Seizoensfruit heerlijk.! Onmisbaar apparaatje!

Annamarie263 23-08-2021

Geweldig apparaat. Doet wat hij belooft

Alles goed. Snel verse soep! Ideaal. Ik ben om. Dacht dat ik altijd snel soep kon maken maar hiermee sneller dan met de staafmixer en mooie egale gepureerde soep

Van de Wiel 23-08-2021

Eenvoudig te bedienen en de soep is snel klaar

De verse groenten alleen schoonspoelen, halveren en in de soupmaker leggen. De soupmaker doet de rest, snel klaar!

Soep monster 22-08-2021

Soep maken is nog nooit zo gemakkelijk geweest!

In nog geen 20 minuten een heerlijke soep op tafel. Of je nu paprika, tomaten, broccoli, asperges, bloemkool of welke groente je ook neemt het smaakt super!
6 collega’s hebben na mijn enthousiasme ook meteen de soupmaker gekocht en zijn ook alle tevreden….

Cilke 21-08-2021

Licht en handig en toch sterk !

De Soupmaker is licht en handig en mixt geweldig goed de soep.
Het onderhoud vergt geen moeite en is gauw schoon. Perfect gewoon !!!

mae-tje 21-08-2021

Super

We kunnen niet meer zonder… Geweldig apparaat! Redelijk stil en erg snel. In 20 minuten de heerlijkste soep!

Soeplover 20-07-2021

Super snel lekkere soep of smoothie

Heel gemakkelijk in gebruik. Snel soep zonder dat je er naar moet omzien. Alles ingrediënten erin, opzetten en klaar. Hetzelfde voor appelmoes, smoothie.

Anoniem 01-06-2021

Perfect

Maakt van alle groentenoverschotten heerlijke soep terwijl ji iets anders doet! Gewoon telkens ook een ajuin en een aardappel en bouillionblokje bijvoegen!

Miljeart 24-05-2021

Super apparaat

Ik heb de soupmaker nu een half jaar en gebruik hem heel vaak
Geweldig en heel makkelijk in gebruik!, De soepen zijn heerlijk

Muynck 18-05-2021

Dagelijks verse soep

Ideaal om dagelijks verse soep te maken voor 3 personen. Nog een leuk voordeel is dat je dagelijks een andere soep kan maken. Ik ben allesinds supertevreden van deze soupmaker.

Kelandy2 07-05-2021

Je recommande ce produit

J’adore ce produit , un gain de temps . Depuis que j’ai ce produit, je fais tout les jours des soupes différentes
Et surtout des fruits et légumes frais

fereold 11-04-2021

Excellent produit fonctionnel.

Appareil très satisfaisant pour un petit ménage.
Facilité d'utilisation et rapidité d'exécution du programme choisi.