Philips Viva Collection HR2204 - Reviews

Type/soort
Soepmakers
Kleur(en)
zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2204 op Kieskeurig.be.

Maskiragitho 21-05-2019

onmisbaar in mijn keuken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik werk regelmatig van thuis uit, voor mij is het supermakkelijk om op deze manier er voor te zorgen dat ik 's middag verse soep heb. Ik doe alles samen in de beker en heb er geen omzien meer naar, binnen de korste tijd heb ik heerlijke soep. Mixen, geen probleem meer met het uithalen van die mixer, gewoon even op een knopje duwen en voilà. Onderhoud, een fluitje van een cent, even onder de kraan en alles is zo proper. Ik kan dit iedereen aanraden, bij mij staat dit steevast op de keukenkast, geen grote potten meer, niet meer morsen als je met de soeplepel soep in een bord doet, gewoon uitgieten supermakkelijk. , Ben ondertussen niet enkel soep er mee aan het maken, maar ook heerlijke gezonde smooties mmmmm.

Pluspunten: geen mixer meer bovenhalen; makkelijk in onderhoud; multifunctioneel; binnen de korste keren verse soep; geen omzien meer naar

nathalie 21-05-2019

spupmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

zeer gemakkelijk in onderhoud, de soep is in 20' min klaar, minder werk.
goeie recepten in bijgevoegd menuboekje
zou het niet meer kunnen missen in de keuken

kalimerel 14-05-2019

SUPer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

handig in gebruik, neemt ni veel plaats, weinig onderhoud.

Alles is klaar en lekker in een hand omdraai!!

zou het niet meer kunnen missen!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vanithy 07-05-2019

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Een heel veelzijdig en verrassend handig apparaat. Het is ook gebruiksvriendelijk dankzij de instructies die erbij zitten.
Het receptenboekje is echt een pluspunt, er staan zoveel leuke ideetjes in! Zowel voor de winter- als zomerperiode. Lekkere warme soepjes en ook zeer lekkere smoothies, en je kan zelf ook veel nieuwe combinaties uitproberen.
De hoeveelheid die je per keer kan klaarmaken is eigenlijk wel voldoende, zodat je niet meerdere dagen na elkaar hetzelfde moeten. Het is een verrassend leuk apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nawal86 07-05-2019

Super snel en gemakkelijk soep maken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik raad het toestel zeker aan, zeer gemakkelijk te bedienen en te onderhouden. De soep is op nog geen 20 min. Klaar. De ingrediënten en water in het toestel en het toestel aanzetten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

juju1234 06-05-2019

Lekkere warme soep, compotes en smoothies

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

De gemixte soep is heel goed gemixed en lekker warm ook met harde groenten. De juliennesoep is ook overheerlijk zowel de zachte groenten als de harde groenten zijn goed gekookt. De soepen zijn lekkerder van smaak dan wanneer je ze in een kookpot zou maken.
Compote heb ik nog moeten suiker bijdoen en dan zou het handig zijn dat er een knop bij zou staan om dit nog effe te laten opkoken. Na veel roeren was de suiker ook wel opgelost omdat de compote heel warm er uit komt.
Het kookboekje dat er bij zit is echt een meerwaarde. Er staan overheerlijk recepten in. De smoothie met banaan, koffie en karamel is zo lekker dat ik deze al elke keer gemaakt heb in plaats van een andere eens te maken.

Pluspunten

• lekker warme gerechten
  • overheerlijke recepten
  • intensere smaak
  • smoothies in een handomdraai
  • handig schoon te maken

Minpunten

• niet genoeg afstand tussen min en max
  • mixer aan het deksel waardoor sluiten moeizamer is

Icket01 02-05-2019

Snel en eenvoudig verse soep maken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

De Philips HR2204/80 Viva Collection SoupMaker is een aanwinst voor je keuken. In minder dan 20 minuten bereid je een heerlijke gezonde soep, zonder gebruik van vetstoffen of andere toevoegingen en dit door het unieke verwarmingssysteem. Het toestel is ook uitermate geschikt voor het klaarmaken van compotes en smoothies. Het receptenboekje, dat gratis wordt meegeleverd, biedt hiervoor een grote waaier aan inspiratie.
Positief aan het toestel is dat de blender automatisch uitschakelt als het programma klaar is. De beker heeft een inhoud van 1,2 liter wat overeenkomt met ongeveer 4 porties.
Een nadeel is wel dat je heel voorzichtig moet zijn bij het vastnemen van de kan want die kan aan de buitenkant erg heet worden. En omdat niet alle onderdelen nat mogen worden is het schoonmaken van het apparaat ook geen sinecure.
Maar tot besluit ben ik toch erg tevreden over dit toestel die ik gratis als testproduct van Philips mocht ontvangen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis1981 01-05-2019

Handige en leuke soepmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Super leuk toestel, ingrediënten tot aan de max lijn erin, deksel erop en enkele minuten later heb je een heerlijk soepje.
Gepureerd, met kleine stukjes of lekker grof, het kan allemaal.
Ook ideaal om heerlijke compotes te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

anoniem19 30-04-2019

gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Heel gemakkelijk toestel voor lekkere soep. Je doet alle ingrediënten in de soepmaker en je heb na 17 minuten heerlijk romige gemixte soep. Geen gedoe meer met je mixer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mol 30-04-2019

soepmaker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

De philips soepmaker is heel handig in gebruik. Je doet al je ingrediënten erin en na 18 min heb je gemixte soep.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• 1 liter soep

Nawal86 29-04-2019

Snel en gemakkelijk koken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Snel en gemakkelijk soep maken , de inhoud is genoeg voor 4 personen. De groenten en kruiden in de pot, water toevoegen en een stand kiezen. Gemakkelijker dan dit kan niet.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Verschillende standen

Minpunten

• Kan niet in de vaatwasser

sam93 27-04-2019

degelijk, mooi product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Deze soepmaker heeft een mooi design, die in verschillende keukenomgevingen een mooi plaatsje kan krijgen. Bedieningspaneel van de soepmaker kon duidelijker gemaakt worden, maar na enkele malen te gebruiken, toch een relatief eenvoudig product om te hanteren. Zeer handig om snel en eenvoudig soep klaar te maken voor het hele gezin. Een nadeel is wel dat de buitenkant van de soepmaker zeer heet wordt, wat gevaarlijk kan zijn met kinderen in de buurt of tijdens onoplettendheid bij het einde van het proces.

Pluspunten

• snel klaar
  • alles in een

Minpunten

• kan heet worden aan buitenkant
  • bediening niet optimaal

Moazeke 25-04-2019
  • Product gekregen

Onmisbaar!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik ben supertevreden met de SoupMaker.
Heb intussen al de functies geprobeerd en was verrast.
De gemixte soep is glad,je kan ook kiezen voor de niet-gemixte versie.
De soepen op basis van melk die ik maakte volgens bijgeleverd receptenboek zijn heerlijk.
Smoothies en compote,simpel en lekker,geen gedoe meer.
Ik kan dit toestel nu al niet meer missen!Alles in een mum van tijd klaar en lekker.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Lekker

Oostende8400 25-04-2019

Heeft voor- en nadelen, voordelen wegen meer door

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Het is heel gemakkelijk om enkel versneden groenten en bouillon in de SoupMaker te kieperen en 20 minuten later heb je perfect gemixte soep. Je hoeft zelfs niet thuis te blijven, er kan in principe niets fout gaan. Wel moet je er rekening mee houden dat het toestel extreem heet wordt, het veel waterdamp verspreidt en het niet vaatwasbestendig is. De grootte is perfect voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Kort samengevat: nadelen moeten genoemd worden maar wegen niet op tegen de voordelen die het apparaat biedt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Perfect gemixte soep
  • Geen vetten toevoegen

Minpunten

• Toestel wordt heet
  • Niet vaatwasbestendig
  • Verspreidt veel waterdamp

Annick1 25-04-2019

Super makkelijk,snel en lekker!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ben heel tevreden over de SoupMaker!
Heel gemakkelijk en snel verse,lekkere soep.
Heb intussen alle functies uitgeprobeerd en moet zeggen dat ik verrast was.
De ene keer maak ik gemixte soep,die is heel glad en de andere keer niet gemixt,super lekker en snel.
Heb ook de soep op basis van melk gemaakt,de recepten in het meegeleverde boekje zijn verrassend.
Smoothies ook snel klaar en lekker,compote idem.
Ik raad zeker dit toestel aan,kan het al niet meer missen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kelly1985 24-04-2019

Dit product is echt heel gemakkelijk

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

De SoupMaker is echt een hebbeding! Gemakkelijk in gebruik, je maakt er heerlijk soep met alsook lekker verse appelmoes en als het verfrissend mag zijn een heerlijke milkshake en dit allemaal met 1 handig product!
Een pluspunt is zeker het geluid, je hoort de mixer bijna niet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-04-2019

Onmisbaar in mijn keuken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik kan dit iedereen aanraden, bij mij staat dit stevast op de keukenkast, geen grote potten meer, nier meer morsen als je met de soeplepel soep in een bord doet, gewoon uitgieten supermakkelijk.
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken om mij deze soepmaker toe te sturen, ben ondertussen niet enkel soep er mee aan het maken, maar ook heerlijke gezonde smooties mmmmm. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vickydewulf 23-04-2019

Werkt goed

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Hallo ik heb al soep gemaakt en smoothie gemaakt en ik ben er heel te vreden erover mvg vicky [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Soepeter 15-03-2017

Complete miskoop

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Gekocht in vervanging van Avance Collection Soupmaker.
Wat een teleurstelling. Producten zijn niet de vergelijken van kwaliteit en functionaliteit.