Philips Viva Collection HR2204

Type/soort
Soepmakers
Kleur(en)
zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2204 op Kieskeurig.be.

C.C.M. 27-11-2019

valt tegen

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

had deze soep maker gekocht voor het gemak maar er kan weinig in en werkt niet zoals gehoopt: gooit alle ingredienten gesneden in de container, water erbij en aanzetten. de container kan maar een beperkte hieveelheix aan...

Soepeter 15-03-2017

Complete miskoop

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Gekocht in vervanging van Avance Collection Soupmaker.
Wat een teleurstelling. Producten zijn niet de vergelijken van kwaliteit en functionaliteit.

Dupont en Dupont 21-01-2021

Een aanwinst

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Handig toestel.Het neemt niet teveel plaats in de keukenkast. Op een kwartier maak ik een liter zeer lekkere velouté. Alle groentenresten uit de koelkast komen in aanmerking.
Het enige nadeel voor mij is dat ik het niet in water kan onderdompelen om het te wassen.

Deuf 18-01-2021

Produit remarquable

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Facilité d'emploi, rapidité, nettoyage facile.
Capacité pour 3 à 4 personnes, quantité qui me convient puisque le ménage se compose de 2 personnes

Anoniem 16-01-2021

Gemakkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Ik gebruik al jaren de soupmaker en toen deze was gesneuveld heb ik meteen een nieuwe besteld. Heerlijk verse soep die snel en makkelijk klaar te maken is en dat binnen een half uur.

Makkelijk: je gooit alles in de soupmaker, voeg er water bij (wel binnen de streepjes blijven) en je hebt 30 minuten later prachtige gladde soep.

Djou92 10-01-2021

Totalement fan

Je ne m'en lasse plus !
Si j'ai un petit bémol (mais tout petit) c'est qu'il faut faire attention en le nettoyant pour ne pas mouiller les deux parties électroniques et électriques
Max 1L de soupe mais juste ce qu'il faut pour ne pas en manger 3jours d'affiler
Produit conseillé il est juste top et en plus on n'a pas besoin de le cacher dans une armoire : il est beau

Broek2 07-01-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Echt een aanvulling op mijn Philips keukenapparaten. Je doet álle ingrediënten er in en de soupmaker maakt er een heerlijke soep van

PDG. 14-12-2020

Verse soep in een wip

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Je restjes wegwerken van groenten en een lekkere soep. Je moet maar 3 minuutjes Max je groenten klaarmaken en na 20 min staat ze op tafel. Je kan de soepmaker eenvoudig schoonmaken . De soep is heel warm en je kan kiezen uit diverse mix . Een aanrader

Condoraut 10-12-2020

Fantastich produkt.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Het apparaat is gemakkelijk te bedienen. De recepten zijn gemakkelijk te maken en zijn erg lekker. Gemak voor een 1 persoons huishouding.

Amanded 28-11-2020

Ce produit est efficace

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Mon seul point négatif, c'est le mode compote. Soit je n'ai pas encore trouvé comment bien l'utiliser, soit il n'est pas spécialement efficace.
Toutes les autres fonctionnalités sont géniale et je fais les petits pots pour ma fille dedans

Ellism 14-11-2020

Handig apparaat, sterke blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Natuurlijk kun je soep ook in een pan bereiden. Maar dit is veel gemakkelijker. Ingrediënten in de soepmaker, programma kiezen en een dik kwartier later heb je een gladde soep. Maakt gemakkelijk schoon. Wel veel lawaai. Het bijgeleverde receptenboek bevat leuke ideeeen. echter: onduidelijk in de symbolen. Bijvoorbeeld: de gebonden soepen met melk zouden volgens het instructie boekje op de stand met de melkfles moeten worden bereid. Dat symbool staat ook bij het recept. De tekst verwijst dan toch weer naar de stand voor gladde soep. Daarmee is de toegevoegde waarde van de HR2204 ten opzichte van de HR2203 onduidelijk.

Jedi8home 11-11-2020

Making soups was never this easy

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Making soup is not that difficult but the sieving and making puree took some time and effort.
With this soup maker, most soups are done in 20 minutes. And the results are fantastic!
Just put all the ingredients in and push the button.
Last week made pumpkin soup. As the pumpkin was quite hard it took more than 20 minutes but mostly you can have freshly made hot soup on the table in 20 minutes.

Anoniem 08-11-2020

Onmisbaar

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Dagelijks gebruik ik mijn soupmaker.
Snel klaar en alle dagen verse soep!
Mijn beste keuken aankoop van het laatste jaar

Anoniem 07-11-2020

Cadeau voor zilveren Huwelijk van mijn oudste.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Kreeg iedere dag een foto gestuurd ,van steeds een nieuw lekker soepje. Ze was enthousiast, Zelf heb ik er al een sinds jaren en ik maak er bijna dagelijks gebruik van.
Enige minpunt voor mij de inhoud mocht wat groter zijn

MaBr 22-10-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Hij maakt wat herrie tijdens het proces, maar daar wen je wel aan en dat is het echt waard.
We gebruiken hem nu bijna iedere dag om lunch-soepen mee te maken. Wat een fantastische manier om extra groenten tot je te nemen die je normaal niet zo lekker vind als avondeten bijvoorbeeld.

Anoniem 10-10-2020

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Wat een heerlijk apparaat. Makkelijk in gebruik en heerlijke soep en compote. Je doet alles rauw in de soepmaker en maximaal 18 minuten later heb je een heerlijke soep

Raman T. 27-07-2020

Snel & makkelijk heerlijke soep!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Bijzonder gebruiksvriendelijk. Tijdsbesparend ook t.o.v. soep koken in een pot op het vuur. Makkelijk te onderhouden.

M vd B 11-12-2019

Soep in een hand omdraai

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Als je snel een soep, smoothie of zelfs een compote wil maken, kan dit niet makkelijker en sneller dan met de Philips Soupmaker. Ingrediënten in stukken erin, water erbij en het programma kiezen, meer is het niet. Zo wordt een lekkere soep maken wel heel simpel én snel!!

Tijdeman 25-10-2019

Het tegendeel van “niet veel soeps !”

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Op aanraden van onze dochter in Italie hebben wij ook een Soupmaker aangeschaft.
Wij zijn nu even enthousiast als onze dochter: het is een fijn en veelzijdig apparaat en eenvoudig te bedienen. Van harte aan te bevelen !

BetsyR 25-10-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2204

Alle ingrediënten erin en 18 min later is de soep klaar.Ondertussen kun je de rest van het eten bereiden.Je hebt er geen omkijken naar.4 kommen gaan eruit dus voor nu klein houshouden perfect.Er zit ook nog een speciale stand op voor bereiding met room,perfect.