Blendtec Total Blender Rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Blendtec Total Blender Rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan J 07-05-2018

Top blender met keer op keer een perfect resultaat

Geschreven voor: Blendtec Total Blender Rood

Als intensieve loper was ik op zoek naar een gezonde manier om de verloren calorieën terug aan te vullen. Na een uitgebreide zoektocht ben ik bij de producten van Blendtec uitgekomen. Ondertussen heb ik de Blentec Total Blender ruim twee weken in gebruik en ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Dit is werkelijk een kwaliteitsproduct. Alle recepten zijn tot nu een succes: notenpasta, diverse smoothies, pannenkoekenbeslag en hummus. Alleen soep was een beetje teleurstellend omdat je toch het verschil proeft met de klassieke bereiding (alle ingrediënten waren wel warm maar niet voldoende gegaard). Als accessoire beveel ik tevens de aankoop van een Blentec Twister Jar aan voor het maken van notenpasta's, hummus en bloem (bv. van gedroogde kikkererwten).

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen met één druk op de knop
  • Eenvoudig te reinigen
  • Perfect gladde smoothies (ook met pitten of zaden)

Minpunten

• Niet goedkoop maar wel een kwaliteitsproduct
  • Maakt net als een stofzuiger veel lawaai