Bosch MMB65G5M - Reviews

Inhoud mengbeker
2,3 liter
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMB65G5M op Kieskeurig.be.

Marianne 18-07-2018

voldoende capaciteit en mogelijkheden, mooie vormgeving.

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

zeer tevreden over de mogelijkheden, mooie vormgeving, leuk om cadeau te geven, aantrekkelijk geprijsd met een leuke refund bedrag actie,

Ron 29-06-2018

Stille blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Je verwacht van Bosch kwaliteit en dat krijg je dan ook. Voldoende mogelijkheden wat snelheid betreft en 2 voorgeprogrammeerde standen, daarnaast nog een pulsstand. Inderdaad redelijk stil voor een blender. Prijstechnisch ook prettig zeker met de cashback actie van Bosch.

Pluspunten

• stil
  • voldoende standen
  • stevige glazenkan
  • messenblok makkelijk verwijderen ivm schoonmaken

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

AlexF 13-12-2018

Prima Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Het is een hele fijne stille blender, ze hebben mij bij BCC Hoogeveen prima geholpen.
Hij heeft niet zulke hoge toeren maar dan wacht ik wel 20 seconder langer. Stil en toch krachtig. Ook een erg grote glazen schenkkan met uitneembare bodem, ideaal voor het schoonmaken.

Ik ben tevreden, zowel over dit type blender als de koopervaring bij BBC Hoogeveen!

• Groot
  • Uitneembare bodem
  • Scherpe messen
  • Glazen kan

Minpunten

• Geen hoge toeren
  • Verder niets

Kris 04-12-2018

Stil en Stevige blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Gekocht bij BCC, omdat de verkoper daar wel verstand van zaken heeft in tegenstelling tot andere rode winkels.
Apparaat heeft een stevige glazen kan. dus de zuren van de vruchten tasten het glas niet aan. Plastic wordt op den duur dof en mat.
Apparaat is erg stil en heeft zuignappen aan de onderkant dus staat zeer stevig. bediening is erg makkelijk en simpel. met 1 druk op de knop werkt hij al. dus je hoeft niet de knop ingedrukt houden.
vruchten worden goed fijn gemaakt. We krijgen nu €20 terug van Bosch dus prijs valt wel mee.
Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• zeer stil
  • zwaar dus stevig
  • zuignappen aan de onderkant
  • grote glazen kan(wordt niet mat)
  • knop hoef je niet vast te houden voor bediening

Minpunten

• is niet de goedkoopste.

Peter 26-11-2018

Blender de Silent Mixx

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

fantastisch apparaat, werkt perfect en is super makkelijk te reinigen echt een aanrader. Noten en bevroren vruchten gaan gaan perfect door de smoothie.

Pluspunten

• goede vermaling en menging
  • heel makkelijk te reinigen

M 01-08-2018

Stiller dan andere blenders

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Blender werkt perfect. Smoothies en milkshakes maken gaat heel eenvoudig. Blender is eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Kan ijs crushen

Soraya Latoya 31-07-2018

Bosch Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Een top product, goede stevige kwaliteit en erg stil zoals beloofd! Smoothies, ijsklontjes of bevroren fruit zijn geen probleem!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Erg stil

Barug 30-07-2018

Bosch NIET Silent Maakt veel meer lawaai dan vorige blenders

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Deze blender maakt dus veel meer lawaai dan alle vorige die ook al lawaai maakte, wat de rede was om voor een Super Silent van een zogenaamd gerenomeerd merk te kiezen. Deze is ongeveer 3x zo duur als de voordelige princess met plastic bekers wij dachten beter schoon houden minder krassen enzo maar het veel grotere gewicht van glas kan toch niet tegen de minieme krasjes en het veel makkelijker schoonmaken van de lichtere modellen op. Kortom we zijn blij dat we een Mooie Bosch in de keuken hebben nu. Maar het prijs verschil en vooral het LAWAAI maken de volgende keuzes voor ons veel makkelijker. Voor een derde van de prijs een veel makkelijker te hanteren blender die geen Silent Mixx heet

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Duur
  • Lawaai
  • Zwaar

MARLIEN 23-07-2018

stille krachtige blender met handige aanduwstamper

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

de blender is erg stil maar krachtig. maalt moeiteloos het bevroren fruit tot een lekkere smoothie.
Net zoals bij andere blender komt het fruit hier wel soms vast te zitten maar dit kun je, tijdens het draaien makkelijk aanduwen met de speciaal bijgeleverde stamper.
De kan is groot en wat zwaar omdat hij van glas is. Maar dit geeft wel de mogelijkheid een grote hoeveelheid ineens te blenden en eventueel in te vriezen.
De kan gaat makkelijk los van de voet.
en het mes laat zich eenvoudig verwijderen, met 1 hand waardoor de onderdelen goed gereinigd kunnen worden.

Pluspunten

• stille motor
  • krachtige blender
  • aanduwstamper

Minpunten

• de draaiknop klinkt wat goedkoop.

Robberts 20-07-2018

Prachtige stevige blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Mooi en redelijk goed geprijsde blender. Doet precies wat die moet doen. Heel praktisch in gebruik en vooral blij met de stevige vormgeving.

Hoppenbrouwer 07-07-2018

Stille Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Ik heb de Blender MMB65G5M gekocht geweldig apparaat, 1 Hij is makkelijk schoon te maken het mes kan aan de onderzijde eruit gehaald worden. geen moeilijk handeling. 2 kan met de regelknop hard of zacht Blenderen.3 Het geluid valt mee. 4 en ijsblokjes crushen is geen probleem. je kunt ook een smoothie inzetstuk kopen.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • geluid niet overdreven hard
  • inhoud 1500 ml

Malou 30-06-2018

Weinig herrie

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Op advies van de verkoper heb ik voor deze blender gekozen omdat hij weinig herrie maakt (en dat klopt!). Hij is gemakkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. En doet wat íe moet doen: fijn malen!

Pluspunten

• weinig herrie
  • makkelijk in gebruik

Lorianne 02-06-2018

Heerlijke ice-coffee of smoothie met deze Bosch

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

'S morgens starten met een heerlijk koele smoothie? Geen probleem! Hij crushed je vriesfruit en ijs en mengt het samen met je melk tot een heerlijk ontbijt zonder dat je gezinsleden wakker worden van de herrie. Een Bosch die rekening houdt met jou en de rest van je gezin ;)

• Mooi vormgegeven
  • Makkelijk schoon te maken

Daantje 28-03-2018

Stilste blender die we ooit gehad hebben

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Een veel prettiger geluid dan de meeste blenders. Ook makkelijk om de onderkant los te draaien, zodat de mesjes schoon gemaakt kunnen worden. En fijn dat een aantal onderdelen gewoon in de vaatwasser kan!
Goede blender voor heerlijke gezonde smoothies of warme Chocomel bijvoorbeeld.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Jesper 16-01-2018

Geweldig stille Blender

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Ik was op zoek naar een stille blender en deze blender voldoet hier verbazingwekkend goed aan! Verder erg robuust met meerdere standen.

Pluspunten

• Super stil!
  • Krachtige blender

Minpunten

• Wellicht fijn om ook n kleinere kan erbij t krijgn

Bas 14-01-2018

Degelijk

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

De blender heeft een mooi dik glas waardoor die een lange levensduur krijgt. Het geluid vergeleken met andere blenders is een stuk minder wat het zeer aangenaam maakt om mee te werken. Al met al, het is een top product!

• Degelijk

Minpunten

• Redelijk zwaar

MMW 05-01-2018

Stil en mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch MMB65G5M

Mooie blender, veel stiller dan de vorige blender. Makkelijk te bedienen en heerlijk resultaat! De glazen kan is goed schoon te maken en het mes is makkelijk te verwijderen zodat het ook goed schoon te maken is. Ik ben tevreden!

• Goed schoon te houden
  • Makkelijk te programmeren

Minpunten

• Zware kan
  • Redelijk groot apparaat