Moulinex LM935

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Moulinex LM935 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Charlotte 02-01-2018

Krachtige blender, handig in gebruik

Geschreven voor: Moulinex LM935

De Moulinex Ultrablend is een heel krachtige blender, ideaal voor smoothies en soep. De blender is heel handig in gebruik dankzij de voorgeprogrameerde functies: fruit pellen en in grote stukken snijden, in de blender en op enkele minuten lekker gemixt, enkele ijsblokjes erbij en dan nog even kort en krachtig blenden en je hebt een heerlijk frisse smoothie. Ook heel handig voor soep waarbij ik echt tijd win doordat ik de soep nadien niet meer hoef te zeven.

Enige minpuntjes zijn de gebrekkige handleiding en het feit dat je het toestel moeilijk kan opbergen door zijn grootte. De gebrekkige handleiding mis je echter al snel niet aangezien de knopjes redelijk voor zich spreken.

Pluspunten

• snelheid
  • krachtig
  • gemakkelijk te reinigen
  • voorgeprogrammeerde functies
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• gebrekkige handleiding
  • moeilijk op te bergen

Ina 02-01-2018

Tevreden van

Geschreven voor: Moulinex LM935

Ik vind dit een zeer goed toestel die hele lekkere smoothies en soepen kan maken. Je steekt er de groenten in en hij maakt in amper enkele minuten echt zeer fijne soep. Aanrader

Pluspunten

• Mixt superfijn
  • Kan ook hele lekkere soep maken

Minpunten

• Groot
  • Niet goedkoop

Maitechu 02-01-2018

Groot maar krachtig

Geschreven voor: Moulinex LM935

Wat een machine. Grote stukken zijn geen probleem. Bevroren fruit krijgt hij in no time klein. Smeuïge smoothies, soepen zijn top met deze blender. Mijn guacamole voor mijn ladiesnight was perfect. Ik heb er veel complimenten over gekregen. Elke morgend maak ik mijn ontbijt met de blender: fruit, granola en melk. Gemakkelijk in onderhoud met de speciale functie. Hij is helaas groot. Te groot voor het aanrecht bij mij.

Pluspunten

• Krachtig
  • Zeer smeuige resultaten
  • Ijsklonjtes crushen is kinderspel

Minpunten

• Plastieken Kan
  • Groot
  • Luid

roodpakje 30-12-2017

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Moulinex LM935

Sinds een dik jaar zijn wij 180° veranderd qua voedingsgewoontes: enkel biologische, onverwerkte ingrediënten. Sindsdien starten we onze dag ook met een smoothie als ontbijt. Deze blender geeft een absoluut topresultaat in een mum van tijd: geen onvermalen stukjes en een heerlijk 'smooth' resultaat. Zeer eenvoudige bediening: soep-smoothie-sorbet-reinigen, dat is het. Soep ook zeer eenvoudig: even de groenten stomen tot ze wat zachter zijn, in de blender en klaar. Absolute aanrader!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • schitterend resultaat

Minpunten

• plastiek (geur blijft hangen)
  • luid

Natascha 28-12-2017

Super blender!

Geschreven voor: Moulinex LM935

Gemakkelijk om te gebruiken en zeker de autoclean is een leuke bonus! Alles heel goed gemixt en veel programma’s waaruit je kan kiezen!

Pluspunten

• Autoclean
  • Veel programma’s
  • Mixt heel fijn

De_Tanty 28-12-2017

Krachtige mixer

Geschreven voor: Moulinex LM935

Dit is echt een zeer krachtige mixer, ook voor grote hoeveelheden. Ideaal om soep te mixen, een lekkere smooty te blenden of een heel smooty fruitpapje te maken. Ook de zelfreinigende functie is ideaal om de vlijmscherpe messen te reinigen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Ook grote hoeveelheden

Minpunten

• Hoog, moeilijk op te bergen

Vicky24 28-12-2017

Goede blender

Geschreven voor: Moulinex LM935

Goede prijs kwaliteit, blend heel fijn
Alle functies zijn top en zijn gemakkelijk te gebruiken. Ideaal om te gebruiken met kindjes

Pluspunten

• Blend fijn

Minpunten

• Geen receptenboekje

Katja 28-12-2017

groot

Geschreven voor: Moulinex LM935

Ik vind deze blender niet zo praktisch, hij is voor ons te groot en past niet handig in en onder de keukenkasten. Ook in de vaatwasmachine past de kan niet en daardoor moeilijk proper te krijgen. De schoonmaakstand vinden we onvoldoende om hem goed proper te krijgen.
Voor het maken van soep is hij oké als we hem gebruiken als mixer, maar we moeten wel uitkijken of het eten niet te warm is als het in de blender gaat en dat is dan weer minder handig. Een gewone staafmixer doet de klus even goed. Grappig is dat de soepmaakstand 7 minuten duurt, terwijl de soep op 1,5 minuten ook gemixt is hoor.
Voor het maken van guacamole vonden wij de blender niet oké, het lukte echt niet goed.
Voor smoothies lukt het wel vrij goed.
Pluspunt vind ik de plastiek kan, hij weegt niet zoveel.

Jessica 25-12-2017

Ultrablender

Geschreven voor: Moulinex LM935

Bij het uitpakken valt de grootte van het motorblok en de kan meteen op. Hij kan niet praktisch opgeborgen worden en neemt veel plaats in.
Er zijn verschillende programma’s op de display. Het is zelf een beetje uitzoeken hoe de blender werkt, want er zit een minimale gebruiksaanwijzing bij.
Een smoothie glad blenden is in een wip gebeurd.
Maar waar ik het meest tevreden over ben, is hoe soep in 20 seconden glad wordt gemixt. Met mijn vorige blender moest ik mijn soep nog zeven. Met de ultrablend is dat niet meer nodig: de soep is perfect glad en zelfs romig van smaak.
Er zit ook een zelfreinigend programma op. Deze vind ik geen meerwaarde omdat enkel de mesjes en het onderste deel van de kan worden gereinigd.
Een ander nadeel is dat het toestel wel veel lawaai maakt.

Pluspunten

• Grote kan
  • Verschillende programma’s
  • Soep is romig na het blenden
  • Werkt erg snel

Minpunten

• Grote motor
  • Neemt veel plaats in
  • Maakt veel lawaai
  • Weinig uitleg/gebruiksaanwijzing

jeskevg 22-12-2017

krachtige blender

Geschreven voor: Moulinex LM935

krachtige blender mixt super glad, waardoor romige smaak
lawaai neem ik er graag bij
groot waardoor moeilijk in onderhoud
zelfreiniging goed voor de messen, maar reinigt niet tot helemaal boven
leuk door de automatische programmas
mis een receptenboekje en een grotere handleiding
mixt soep maar je moet de groenten voorstoven
vind het een duur toestel

Pluspunten

• mixt glad en snel
  • romige smaak daardoor

Minpunten

• maakt lawaai
  • duur

Il 22-12-2017

degelijk en kwalitatief

Geschreven voor: Moulinex LM935

Bij het uitpakken van de blender was ik al aangenaam verrast door de degelijkheid; het toestel voelt heel zwaar en kwalitatief. De beker is ook voldoende groot voor een gezin van 4, zodat er niet in delen moet gewerkt worden. We gebruiken de blender in de eerste plaats voor een groene smoothie elke ochtend. Heel lekker en zo gemakkelijk. Het toestel is bovendien veel sneller te reinigen dan een sapcentrifuge. Het enige nadeel bij het maken van de smoothies is dat ze door de wrijving wat warm worden, maar dit is op te lossen door er ijs onder te mengen. Opgelet: geen ijsblokjes onder mixen, want dat beschadigt de beker - hebben we helaas al ondervonden. Verder hebben we al een komkommer-avocadosoep en smakelijke verse champignonsoep bereid. Allemaal even glad gemixt. Tot hiertoe dus heel positieve ervaringen met als enige minpuntjes het warm worden van koude mixen en een redelijk aantal decibels wanneer het toestel gebruikt wordt. Wat ik ook een beetje mis, is een receptenboekje met startersideetjes .

Pluspunten

• grote beker
  • gemakkelijke reiniging
  • kwalitatief

Minpunten

• vrij lawaaierig bij gebruik

Saar 21-12-2017

Smooth resultaat met deze zalige blender

Geschreven voor: Moulinex LM935

Ik had reeds een blender in huis, dus ik was heel benieuwd wat de meerwaarde van deze zou zijn. Een eerste test gebeurde met een smoothie en ik wist meteen: dit toestel is de max! Het is duidelijk een pak krachtiger dan een gewone blender en de textuur van de smoothie was smoother dan smooth. Ook met het maken van sauzen was er hier veel enthousiasme. Ik hoef geen tomatensaus uit een potje meer te gebruiken, deze blender maakt geweldig mooie en gladde sauzen van alle groenten. De selfcleanfunctie is ook heel handig om het toestel proper te houden. Al is een grondige poetsbeurt niet onnodig. Ik ben overtuigd van de meerwaarde van deze blender. Het toestel maakt wel een hoop lawaai in een wereld waar alle huishoudtoestellen steeds stiller worden. Ook vond ik het ontbreken van een receptenboekje wel een minpunt. Volgens mij kan je meer met het toestel dan ik nu al weet, maar is het kwestie van 'zelf uitvinden'. En dat is op zich ook een geweldige uitdaging!

Pluspunten

• Krachtig toestel
  • Perfect resultaat
  • Makkelijk te onderhouden

Minpunten

• Te beknopte handleiding
  • Maakt veel lawaai

Anja De Winne (Annelena) 20-12-2017

De koning der blenders

Geschreven voor: Moulinex LM935

Toen ik de blender op mijn keukenkast stelde, had ik iets van wow zo'n een grote! Met mijn groot gezin niet te groot, de meeste blenders zijn net iets te klein en dan deed ik die eigenlijk te vol. Nu is dit super, in één keer een portie voor allemaal 6 tot 7 personen. hij mixt alles heel smeuïg en glad. Beetje veel lawaai, maar doordat er een vaste tijd in zit, duurde dit niet lang. Van de ijsblokjes was ook niets meer terug te vinden en was alles super cool. Voor de aanbevolen prijs, zou er toch wel een receptenboekje mogen bij zitten. Sorbet recepten met de blender vond ik online niet en weet er zelf ook geen. Mij smoothie vonden ze hier bij mij allemaal lekker. Ik ben in ieder geval zeker dat ze iets lekker en gezond hebben! 100% zonder toegevoegde suikers. De reinigingsmodus is super gemakkelijk, ik heb het wel onmiddelijk toegepast zodat de resten niet zouden aankleven. Voor een aperitiefsoepje is deze zeker aan te raden, daar de blender de soep romig proeft zonder room aan toe te voegen, en geen stukjes meer terug te vinden zijn. Voor mij is deze blender een echte topper!

Pluspunten

• mixt heel fijn
  • reinigingsmodus
  • automatische instellingen

Minpunten

• maakt veel lawai
  • mini receptenboekje zou er toch bij moeten

Pascale 20-12-2017

Supermotor

Geschreven voor: Moulinex LM935

Na het openen van de verpakking krijg je een prachtige blender te zien, die mooi in de keuken staat.
De toetsen wijzen zichzelf voor een groot stuk uit. Zo heb je oa de smoothie, de soep en de zelfreinigende functie. Deze zijn vooraf ingesteld en makkelijk te bedienen met een druk op de knop.
Natuurlijk kan je ook zelf de snelheid en de tijd die de blender draait regelen.
Voor de lekkerste soep laat je je groenten even voorgaren, maar een gazpacho lukt ook zonder problemen door zijn kracht.
Minpuntje is het gebrek aan een receptenboekje en toch ook wel het feit dat hij lawaaierig is.
Verder een prima toestel!

Pluspunten

• krachtige motor
  • romige soep
  • grote beker
  • zelfreinigende functie

Minpunten

• lawaaierig
  • smoothie wordt warm
  • geen receptenboekje
  • prijs

Eva Cordier 18-12-2017

Goede blender

Geschreven voor: Moulinex LM935

Goede blender, zeer krachtig.
Leuk dat je verschillende programma’s hebt.
De soepfunctie is niet wat ik ervan verwacht had. De groenten moeten al gegaard zijn voor ze in de blender kunnen.

Pluspunten

• Super krachtige blender
  • Mooi

Minpunten

• Zwaar
  • Soepfunctie niet ideaal

Elke 18-12-2017

meer dan een mixer

Geschreven voor: Moulinex LM935

Ik ben direct verschillende soepen gaan maken. Deze soepen kan je superfijn gemixt worden, zo fijn dat de soep zelfs romig is zonder room te gebruiken. De grootte van de kan is goed voor een liter soep, ook al is de kan groter. Je moet wat ruimte extra voorzien voor het blenden. Er komt ook schuim op de soep en de eerste maal had ik kleine overstroming ... Ik vind de machine ook aan de luide kant. Praktisch in gebruik wel, alles mag in de vaatwas maar de kan is net te hoog voor in mijn vaatwas te kunnen, gelukkig is er een autocleanprogramma waardoor je de kan eigenlijk niet in de vaatwas moet stoppen. Enkel afdrogen na het programma.

Pluspunten

• interessante functies
  • cleanprogramma

Minpunten

• te veel lawaai
  • te groot voor in vaatwas
  • geen receptenboekje

Karima89 18-12-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Moulinex LM935

Ik heb de Moulinex Ultrablend voor zowel koude als warme gerechten gebruikt en het is een geweldige aanrader! Alseerst wat ben ik blij met de ijsmodus! Deze hakt grove en fijne stukjes tot een grote die jij wilt. Ik heb er ook ui ingedaan en dit ging probleemloos! Voor mij geen tranende ogen meer bij het hakken van een ui! Smoothies zijn in een oogwenk klaar!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Hakfunctie
  • Ijsfunctie
  • Start snel op

Ddewaele 17-12-2017

Krachtig voor gladde soep

Geschreven voor: Moulinex LM935

Voorheen gebruikte ik een Bosch keukentoestel die zowel blender als keukenrobot is. Deze kan hem niet vervangen jammer genoeg.
1) omdat ik het 3x week makkelijk gebruiken door de afmetingen ik hem telkens moet opbergen. In het begin ook wat vragen omdat de kan niet "vastgeklikt" staat op het onderstel, maar dat blijkt bij het werken geen probleem te zijn. Jammer van het geluid en de geur die hij maakt.
2) Hij is vooral geschikt voor mixen van gladde soep, heb er ook al meermaals cakedeeg in gemaakt (die warmt echter op wat niet zo goed is voor de eitjes)
3) Schoonmaken achteraf is vaak een uitdaging met een blender maar deze heeft het Autoclean programma. Vooral voor het cakedeeg is dit een erg aangename functie. Voor hoeveelheden 0,75L aanrader maar kleinere hoeveelheden erg prutsen door de grotere (scherpe) messen.

Pluspunten

• Mixt feilloos gladde soep
  • Zowel voor cakedeeg/ijssorbet/smoothies/soep
  • Instelbare snelheid en meerdere programma's
  • Autoclean functie

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Warmt snel op en geeft zo geur af
  • Afmetingen - moet worden opgeborgen

Fanny 16-12-2017

Soepen en smoothies met fluweelachtige structuur

Geschreven voor: Moulinex LM935

De blender neemt enorm veel plaats in en is zeer luidruchtig. Maar de soep en smoothies hebben een fluweelachtige structuur die ik niet kan bekomen met een gewone mixer. "Soepmaker" is een misleidend woord, gezien je de soep eerst gewoon moet maken op het vuur, en dan overgieten in de blender om te mixen. Maar, mijn kinderen zijn enorme fan want het kleinste stukje vissen ze uit de soep, en dit is hier niet het geval want er zijn geen stukjes te vinden. Het mixen ging enorm snel, ik heb de volledige tijd van de functie niet moeten afwachten, op 2min was de soep gemixt. Ook de sorbet is zeer goed geslaagd en heeft een enorm fijne structuur. Een receptenboekje zou er wel mogen bijzitten, gezien de functies en de prijs van het toestel.

Pluspunten

• sterke motor
  • superfijne structuur
  • zelfreinigend
  • grote inhoud
  • snel klaar

Minpunten

• zeer groot
  • lawaaiierig
  • kan is te groot voor de vaatwas
  • geen receptenboekje

Lilian 15-12-2017

Doet wat hij belooft

Geschreven voor: Moulinex LM935

-De gebruiksaanwijzing is minimaal voor iemand die nog geen ervaring heeft met een blender en ik had in de doos op zijn minst enkele eenvoudige “starters”-recepten verwacht.
-Maar, het moet gezegd: de ultrablend doet wat beloofd wordt. Mijn eenvoudige soepjes zien eruit én smaken als ware feestsoepen.
Ook over de functie smoothies, die ik voor mijn milkshakes gebruik, ben ik zeer tevreden.
-Met de automatische programma's is het makkelijk om vlug een perfect gemixt resultaat te bekomen

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • grote inhoud

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • neemt veel plaats in

Lies 12-12-2017

Krachtige blender

Geschreven voor: Moulinex LM935

Grote blender om in de keuken te plaatsen, maar de krachtigheid van dit toestel maakt alles goed. Ongelooflijk hoe fijn noten in een handomdraai worden gemalen, bye bye oude blender en welkom Ultrablend Moulinex. Het autoclean programma is fantastisch, het sopje wordt zelfs lichtjes opgewarmd door het wrijven van de messen. Alleen de bovenkant van de kan moet je met de hand afwassen, het water komt niet zo hoog (misschien meer water indoen dan aangegeven, maar opgepast, schuim komt omhoog). Smoothies zijn super smeuïg, bevroren banaan, amandelnoten en cacao worden perfect tot een deegje geblend om er zachte smeuïge cake van te maken. Compacte handleiding maar de programma's wijzen zichzelf uit. Enkel een receptenboekje zou een plus zijn. Sorbet maken weet ik niet hoe dit moet, op internet vind ik geen recepten die ik met de blender kan maken. Sauzen zouden ook mogelijk zijn, maar weet ook niet hoe of welke sauzen. Soep programma werkt prima, enkel moet je de groenten stoven op voorhand, nadien in de blender doen, vocht bijvoegen en bouillon blokje toevoegen. Ik heb paprika's met vel gestoofd, nadien geblend en er waren totaal geen velletjes te bespeuren. De blender mixt alles zeer fijn. De soep wordt echt heet. Nadeel, de motor maakt veel lawaai, maar als je een krachtige blender wenst, is dit onvermijdbaar denk ik. Het best ook bevroren fruit gebruiken, door het wrijven van de messen warmt het inhoud nogal op waardoor je een warme smoothie krijgt en dat is echt niet lekker. Ook voor het amandel-bananen deeg met eieren moet je bevroren fruit gebruiken. De inhoud warmt zo op, dat mijn deegje aan het stollen was en niet meer lopend was. Gevolg, er bleef veel deeg achter in de kan, die je niet kan uitscheppen omdat de messen in de weg zitten en deze niet verwijderbaar zijn. Kort gezegd, een super toestel dat ik niet meer kan missen.

Pluspunten

• krachtige blender voor noten/ijs
  • autoclean programma
  • voorgeprogrammeerde functies
  • mixt ontzettend fijn & smeuïg

Minpunten

• veel lawaai
  • geen receptenboekje
  • voor soep, voorgekookte/gestoofde groeten nodig