Philips Viva Collection HR3556

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3556 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Avepe 12-06-2017

Handig in gebruik

Ik ben heel tevreden met de Philips On-the-go blender. De belnder ziet er mooi uit en is superhanding. Alles wordt goed gemixt (ook bevroren producten). Afwassen is ook makkelijk. Hij heeft een glazen beker en handing fles (perfect voor onderweg). De glazen kan is een beetje zwaar maar daardoor ook stevig.

Bijna elke dag maak ik een smoothie s’morgens of na mijn training. Sinds ik een Philips on-the-go heb, is mijn ontbijt gemakkelijker en sneller klaar.

Ik zal hem wel aanraden aan mensen die willen gezond eten en ervoor niet veel tijd hebben.

Pluspunten

• handig
  • snel

Kell 12-06-2017

Krachtig en gebruiksvriendelijk apparaat

Wij beschikken sinds enkele weken over dit krachtig apparaat. Hiermee wordt het zeer eenvoudig om dagelijks wat gezonder door het leven te gaan.

Dankzij de zuignapjes bevestigen wij deze gemakkelijk op het aanrecht en dankzij de draaiknop kies je de gewenste kracht.

Een smoothie maken gaat zeer vlot en dankzij de glazen kan en meenembeker gaat ook de afwas hiervan zeer snel.

Wij zijn zeer tevreden over dit krachtig apparaat.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • krachtig

Minpunten

• maakt meer lawaai dan vorige blender

guawie 08-06-2017

Uitstekende blender met mooi look en makkelijk reinigbaar!

Wij hebben deze blender sinds kort in huis en alleen maar lof erover. Ziet er goed uit in de keuken en doet wat van hem verwacht wordt. Wij gebruiken hem voor smoothies en milkshakes en dat gaat zeer vlot. Heel handig is de meeneemmodule! We zouden niet meer zonder kunnen!
Een aanrader dus!

Pluspunten

• Glazen pot
  • Handige meeneemmodule

Marthe 08-06-2017

Een echte aanrader!!

Op het eerste zicht een gewone alledaagse blender maar toch heeft hij net dat ietsje meer.

Om te beginnen schuift hij niet op je werkblad door de handige zuignappen onder de basis. Heel gemakkelijk toestel in gebruik, te bedienen met 1 handige draaiknop.

De kan zelf is vrij zwaar maar deze heb je niet altijd nodig als je alleen voor jezelf drankjes maakt, daarvoor kan je de handige reisbeker gebruiken waar je onmiddellijk in kan blenden.

Ook heel goed qua onderhoud doordat het toestel ook in de vaatwasser mag. Zeker en vast een aanrader!

Pluspunten

• Zuignappen voor stabiliteit
  • Degelijke glazen blender
  • Onderhoudsvriendelijk
  • 1 knop bediening
  • Meeneembeker

Minpunten

• Vrij groot om op te bergen
  • Geen opbergvak voor het snoer op te bergen

ElineV 07-06-2017

Prima blender

Deze blender is supermakkelijk in gebruik, zeker met de twee verschillende kannen. Doordat alles uit elkaar kan gehaald worden is ook het schoonmaken (zelfs zonder vaatwasmachine) vrij eenvoudig.

Hou er wel rekening mee om vloeibare ingrediënten eerst in de kan te gieten en dan pas de droge, anders is blenden wat moeilijker.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 2 formaten kannen
  • makkelijk in onderhoud

Thomas 03-06-2017

Aanrader

Ik ben heel blij met mijn On-the-go blender.

Dankzij het uitneembaar mes kan ik eindelijk de blender schoon houden. Dat is wel nodig, want ik gebruik hem dagelijks bij het bereiden van lekkere smoothies, sapjes en soep.

Wat de On-the-go blender hierbij zo aangenaam maakt is de handige tumblerkan, die je na het mixen kan meenemen zonder nog eens te moeten overgieten.

De blender mixt bovendien nog fijner dan mijn vorige voor een fijner, aangenaam resultaat.

Al bij al is het een prachtig toestel en gezien de goede prijs zou ik hem aan iedereen zou aanraden!

Pluspunten

• afwasbaar
  • tumblerkan
  • krachtig

KoenH 31-05-2017

Toppertje!!

Wow, gewoonweg wauw.. De smoothies die je hiermee kunt maken!!
Je vult je beker of je kan met fruit/groenten/melk/yoghurt en je het in een minuut echt een "smooth" drankje, zonder stukken..
Het product is superhandig en gemakkelijk in gebruik:
Je steekt het zo in elkaar, je maakt het in no-time terug zuiver.. En met de grote knop en de niet-teveel functies, maakt dit echt de betere blender.
en dan is er nog eens die uberhandige meeneembeker!! Ik ben fan!

Pluspunten

• handige noppen zodat ie goed staat
  • reisbeker!

smoothiemaker 28-05-2017

Een toppertje, handig in gebruik en on the road

We hebben de On the go blender nu exact 1 week. En sinds exact 1 week eet/drinkt mijn man eindelijk ontbijt.
Elke ochtend maakt hij zijn smoothie, alle dagen iets anders, met vers fruit, met diepvries fruit, een lepel lijnzaad, wat yoghurt of amandelmelk en een lepel of twee havermout.
De blender is makkelijk op te zetten, je spoelt hem af, steekt hem in de vaatwas en hup proper. Mijn man gebruikt dagelijks de on the go beker en die is zeer robuust. Hij drinkt zijn smoothie in zijn wagen wat een groot gemak is voor hem.
De glazen kan gebruiken we voor saus of soep, maar ik durf er geen hete vloeistoef in te gieten, ik laat het dus eerst afkoelen en warm nadien weer op. (het zou niet mogen maar de kan bij mijn vorige (merk onbekend) is gebarsten door de hitte, dus dat probeer ik niet nog eens).
Een nadeel aan de beker is dat we hebben moeten leren eerst de "natte" ingrediënten erin te gooien en pas dan de droge havermout. Die blijft anders bovenin steken en dat zorgt voor veel geklieder.
Een aanrader voor mensen die weinig tijd hebben en toch gezond willen ontbijten.

Pluspunten

• makkelijk afwasbaar
  • 2 kannen
  • ook ijs wordt snel geblend

StefaanOpwijk 22-05-2017

Krachtig multifunctioneel

Krachtige blender die probleemloos alles blend. De extra maatbeter is zo praktisch zeker voor mij wanneer ik snel weg moet in de ochtend maar toch een heerlijke smoothie wil voor men dag te starten. Savonds vul ik de beker, smorgens hoef ik gewoon te blenden en klaar om te vertrekken.
Is wel wat groot en zwaar maar wel leuk design.

Pluspunten

• ijs crushen
  • extra maatbeker voor onderweg
  • design
  • stevig

Minpunten

• zwaar
  • groot
  • geen functionele nadelen

Hildeke31 17-05-2017

Perfecte blender

De blender doet goed zijn werk. Alles wordt perfect gemixt. Wat ook handig is aan de blender is dat je alle onderdelen perfect kan uit elkaar halen en in de vaatwas steken, zelfs de rubberen ringen kan je ook gemakkelijk losmaken en reinigen. Ook een voordeel van dit toestel is dat je de stekker kabel helemaal kan opbergen in het toestel wat het gemakkelijker maakt om het toestel op te bergen. De bijhorende fles voor onderweg is ook superhandig. 's Morgens snel op de blender, ander dekseltje er op en zo klaar om mee te nemen. Ik vind niet dat deze blender echte nadelen heeft. Heel tevreden over dit product!

Pluspunten

• Gemakkelijk te reinigen
  • Stekker kabel makkelijk op te bergen