Philips Viva Collection HR3556 - Reviews

Inhoud mengbeker
0,6 liter
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Vinhandige 31-05-2017

Makkelijk in gebruik en grote zware kan.

De On-The-go-blender is een genot om mee te werken. Zeer makkelijk in gebruik. In een handomdraai de lekkerste smoothies en sauzen.
Ik zou de blender niet meer willen missen in de keuken. ook de bijgevoegde beker is zeer makkelijk voor naar het werk of naar de sportschool.

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Handig maat bekertje in de deksel

Minpunten

• IJsblokjes malen lukt niet

Lizzzy 30-05-2017

Wat een fijne blender!

Blij verrast door de mooie en simpele vormgeving, deze nieuwe blender misstaat niet in mijn keuken. Meteen uit de doos heb ik de blender aan het werk gezet voor een heerlijke smoothie met bevroren fruit, de test heeft hij volstaan! Enkele keren draaien naar de puls en het ijs is gebroken. Een zachte smoothie was het resultaat. Inmiddels ook beslag en soepen geblend en ook dat ging goed, Wat ik vooral heel fijn vind is dat de kan van glas is, dat maakt makkelijk schoon.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Glazen kan

smoothiemaker 28-05-2017

Een toppertje, handig in gebruik en on the road

We hebben de On the go blender nu exact 1 week. En sinds exact 1 week eet/drinkt mijn man eindelijk ontbijt.
Elke ochtend maakt hij zijn smoothie, alle dagen iets anders, met vers fruit, met diepvries fruit, een lepel lijnzaad, wat yoghurt of amandelmelk en een lepel of twee havermout.
De blender is makkelijk op te zetten, je spoelt hem af, steekt hem in de vaatwas en hup proper. Mijn man gebruikt dagelijks de on the go beker en die is zeer robuust. Hij drinkt zijn smoothie in zijn wagen wat een groot gemak is voor hem.
De glazen kan gebruiken we voor saus of soep, maar ik durf er geen hete vloeistoef in te gieten, ik laat het dus eerst afkoelen en warm nadien weer op. (het zou niet mogen maar de kan bij mijn vorige (merk onbekend) is gebarsten door de hitte, dus dat probeer ik niet nog eens).
Een nadeel aan de beker is dat we hebben moeten leren eerst de "natte" ingrediënten erin te gooien en pas dan de droge havermout. Die blijft anders bovenin steken en dat zorgt voor veel geklieder.
Een aanrader voor mensen die weinig tijd hebben en toch gezond willen ontbijten.

Pluspunten

• makkelijk afwasbaar
  • 2 kannen
  • ook ijs wordt snel geblend

Noor 26-05-2017

Goede blender

Werkt zoals mijn verwachtingen. Erg blij met deze aankoop. De prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.

Pluspunten

• Geen overdreven hard geluid tijdens het mixen

Mabo850 25-05-2017

Top blender!

Wat een top-blender! Met de disign uitstraling staat hij prachtig op de aanrecht. Het gebruik is zeer makkelijk. Zowel met de maatbeker als met de drinkbeker heb ik heerlijke smooties gemaakt. Zelfs ijsblokjes....het kan allemaal in deze zeer krachtige blender.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi Design
  • Zelfs harde etenswaren worden volledig geblenderd

StefaanOpwijk 22-05-2017

Krachtig multifunctioneel

Krachtige blender die probleemloos alles blend. De extra maatbeter is zo praktisch zeker voor mij wanneer ik snel weg moet in de ochtend maar toch een heerlijke smoothie wil voor men dag te starten. Savonds vul ik de beker, smorgens hoef ik gewoon te blenden en klaar om te vertrekken.
Is wel wat groot en zwaar maar wel leuk design.

Pluspunten

• ijs crushen
  • extra maatbeker voor onderweg
  • design
  • stevig

Minpunten

• zwaar
  • groot
  • geen functionele nadelen

Joge72 18-05-2017

Snel en efficient

Dit is een fijne blender die ook grote stukken fruit goed meeneemt bij het fijnmaken. Handig dat er zowel een grote kan bijzit als een kleinere beker. De drinkbeker sluit goed af alleen de drinkopening is niet zo prettig. Die komt tegen je neus aan wanneer je aan het drinken bent. Maar het deksel eraf draaien en dan rechtstreeks uit de beker drinken gaat prima. En anders uitschenken in een andere beker met het deksel erop dat gaat prima wanneer je de drinkopening als schenktuit beschouwd ;-).

Pluspunten

• eenvoudig schoon te maken
  • grote kan
  • snel

Minpunten

• drinkopening

rudi 17-05-2017

Philips Viva Collection HR3556

Het is een goede blender met een mooi design. Prijs-kwaliteitsverhouding is het een super product. De extra beker die is inbegrepen is ideaal om een kleinere portie te maken en dit mee te nemen voor onderweg.

Hildeke31 17-05-2017

Perfecte blender

De blender doet goed zijn werk. Alles wordt perfect gemixt. Wat ook handig is aan de blender is dat je alle onderdelen perfect kan uit elkaar halen en in de vaatwas steken, zelfs de rubberen ringen kan je ook gemakkelijk losmaken en reinigen. Ook een voordeel van dit toestel is dat je de stekker kabel helemaal kan opbergen in het toestel wat het gemakkelijker maakt om het toestel op te bergen. De bijhorende fles voor onderweg is ook superhandig. 's Morgens snel op de blender, ander dekseltje er op en zo klaar om mee te nemen. Ik vind niet dat deze blender echte nadelen heeft. Heel tevreden over dit product!

Pluspunten

• Gemakkelijk te reinigen
  • Stekker kabel makkelijk op te bergen