Philips Viva Collection HR3555

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3555 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

madzie 13-06-2017

Powerful blender

The Phillips viva blender is very powerful. I have used it for blending many different things. I have successfully prepared favourite smoothies with along with dry almonds, flax seeds and chia seeds, and everything was blended perfectly. At the same time I used it to grind linsen pre-soaked in water for Indian recipes. It was also ground quite perfectly. In terms of performance, I'm very satisfied with the blender. It delivers more than it promises. Unfortunately, the glass jug is a bit heavy. However, the advantage is that it also makes it healthier and easy to clean. If I have to select a model again, I would probably buy an equivalent model with an additional plastic jug.

Pluspunten

• Powerful
  • Convenient

Minpunten

• Heavy

TomNijsen 13-06-2017

Degelijke en stevige blender, wankele motorblok

+ Zeer stevige glazen kom
+ 3 messen voor extra goede snijkracht

- Ondanks flexibele pootjes toch wankele motorblok
- Zeer lawaaierig
- Kan van 2 liter blijkt maar 1500 ml te zijn

Pluspunten

• Zeer stevige glazen kom
  • 3 messen voor extra goede snijkracht

Minpunten

• Kan van 2 liter blijkt maar 1500 ml te zijn
  • Zeer lawaaierig
  • Ondanks flexibele pootjes toch wankele motorblok

sofietielemans 12-06-2017

Mijn super viva blender

Ik heb mijn blender al voor bijna alles gebruikt! Puree, smoothie's, milkshakes en alles wat fijngemalen moet worden? Super gemakkelijk in gebruik en zeker ook om af te wassen. Onder warm water afspoelen en klaar. Zelfs het design is fantastische strak en simpel. Super blender. zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk in onderhoud
  • mooi design
  • Gemakkelijk in gebruik

Blender123 07-06-2017

Super aankoop

Erg gebruiksvriendelijke blender, makkelijk te bedienen. Heb er al soep mee gemaakt en smoothies telkens met een goed resultaat. De 'pulse' knop voor ijsblokjes is ook erg handig. De blender is van glas wat het zwaarder maakt maar beter van kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudig

tygetje2812 02-06-2017

goed hanteerbare en stille blender

Ik ben helemaal verkocht! De glazen pot is makkelijk schoon te maken, makkelijk te vergrendelen in de blender, het deksel is superhandig te verwijderen en last but not least, het geluid bij et blenden valt heel goed mee! Mijn vorige blender zorgde bijna voor geluidshinder bij mijn buren. Topproduct!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te reinigen
  • mooi design

Minpunten

• de bedieningsknop is wat hard om te draaien

MLO 01-06-2017

Snel

Met deze blender is een milkshake of smoothie in slechts seconden klaar. Ook hardere ingrediënten als ijsblokjes of noten zijn in no time fijngemalen. Een heel groot pluspunt aan deze blender is dat je de onderkant er kan afnemen, zodat je alles grondig kan afwassen.

Pluspunten

• zeer snel
  • makkelijk in onderhoud

DaPremium 31-05-2017

Geweldig product

Top blender, knap design, verschillende snelheden, uiterst gebruiksvriendelijk, zeer makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• verschillende snelheden
  • gebruiksvriendelijkheid
  • design

Penny 13 30-05-2017

Grote schenkkan

Een grote stevige glazen schenkkan (1.5L) met een apart schroefgedeelte van de messen om heel gemakkelijk proper te maken.
Grote stukken fruit erin worden vanzelf naar beneden getrokken en gemixt. De eerste smoothies waren een direct succes.
Zelfs de soep was lekker romig.

Pluspunten

• grote schenkkan
  • gemakkelijk demonteerbaar
  • stevige glazen kan

Tijsty 30-05-2017

Blend it smoothly

We hebben de Viva blender al enkele keren gebruikt en zijn er heel tevreden over! Waar je vroeger de grotere stukken fruit naar onder moest duwen om te laten blenden, doet de Viva blender dit met groot gemak op hoogste stand om daarna op een lagere stand alles lekker gladjes te blenden. Het toestel ziet er mooi uit en krijgt dan ook een mooi plaatsje op het aanrecht. De Viva blender is heel gemakkelijk in onderhoud omdat je alles in de vaatwasser kan steken. Een toppertje om elke dag een gezond en voedzaam ontbijtje mee te maken. We gaan verder met het experimenteren met smaken! Op de site van Philips staan lekkere receptjes alsook via de app Philips Healthy drinks!

Pluspunten

• snel en krachtig
  • vaatwasproof

Minpunten

• zware glazen kan

Lpixie 30-05-2017

Lekker gezond in een handomdraai!

Deze blender ziet er niet alleen goed uit, hij is ook erg praktisch!
Alle onderdelen kunnen in de afwasmachine en worden makkelijk gedemonteerd en terug in elkaar geplaatst. Superhandig voor allerlei bereidingen, al gaat mijn voorkeur uit naar smoothies en sappen. Het enige kleine minpunt is dat je snel vingerafdrukken ziet op het onderstel, maar ook dit is snel schoongemaakt.

Stijn Vanelderen 25-05-2017

geweldige blender

net onze oude philips blender vervangen door deze HR3555, en whow wat een verschil.
Direct als eerste test enkele bevroren bananen erin, wat melk en vanilleijs; en de eerste bananenmilkshare was een feit! En verdomd lekker. Vooral verwonderd over de manier dat alles heel fijn gemixed was. Geen enkel stukje banaan meer te vinden.
Verder ook al spinazie gemixed en pannekoekendeeg gemaakt. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Mixed heel fijn
  • verschillende snelheden van mixen
  • alle onderdelen makkelijk te demonteren
  • makkelijk schoon te maken

SG2207 18-05-2017

Ideale blender voor gezond drankje

Gezond genieten met deze viva blender van Philips! Deze is ideaal voor een snel en gezond drankje op de ontbijttafel of tussendoor. Bovendien perfect gemixt! Ik was verrast door de snelheid waarmee deze blender ook grotere stukken fruit aan kan. Zelfs met mijn diepvriesfruit had deze blender geen enkel probleem. De pulse en mengfunctie is hier dan ook perfect voor. Even aan de knop draaien en de diverse fruitsoorten, yoghurt en melk worden tiptop gemengd. De grote mengkan, 2L, is makkelijk in onderhoud en klikt stevig vast op de onderkant van het toestel. Deze is eveneens eenvoudig te reinigen in het afwasmachine. Geen gesmos meer en opspattende vlekken door het goed afsluitende deksel. Verrassingen in de keuken worden bij deze dus vermeden. Deze mooie design blender wordt van nu af aan een vast onderdeel in onze keuken. Laat de zomer en de vele milkshakes maar komen! Wij zijn er klaar voor!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te reinigen
  • Ijscrusher
  • Pulse en mengfunctie
  • 2l kan

Minpunten

• Nogal groot