Philips Viva Collection HR3555

Inhoud mengbeker
2,0 liter
Fabrikant kleur(en)
transparant, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3555 op Kieskeurig.be.

Randalle 09-05-2019

Zijdezachte smoothies

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De blender maakt jouw bereidingen zo eenvoudig dankzij de zes krachtige mesjes. Ook kan ik er mijn zaadjes en nootjes in één handomdraai fijnsnijden. Ijsblokjes en diepgevroren fruit worden ook meteen een zachte consistentie. Mijn drankjes zijn dus gegarandeerd, keer op keer zonder brokken.
De blender komt met een grote glazen kan, voor een inhoud van 2L vloeistof. Doordat de blenderkan van glas gemaakt is, maakt het deze zeer makkelijk te reinigen en mag ie zelfs in de vaatwasser. Dit is optimaal, aangezien ik vind dat de blenderkannen die van plastiek gemaakt zijn gemakkelijk van kleur kunnen veranderen of geuren kunnen behouden als gevolg van het mixen van bepaalde ingrediënten. Ook kan een plastieken blenderkan sneller beschadigd worden door het mixen van ijsblokken. Bij deze stevige glazen blenderkan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Het is dus hygiënisch en langdurig.

Kortom, de blender verricht uitstekend werk. Het maakt heerlijke smoothies, maar kan zeker ook dienen voor andere bereidingen en soep.

Ik raad het zeker aan!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Glazen blenderkan
  • Zes scherpe mesjes
  • Zowel voor koude als warme bereidingen
  • Makkelijk afwasbaar

Minpunten

• Zwaar

Xenia 28-04-2019

Snel en handig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik maak graag smoothies, cocktails en bepaalde gerechten waarbij ik een blender gebruik. Deze blender is hierbij een grote hulp! Het blenden van bevroren fruit gaat zonder probleem. Ook bepaalde gerechten waarbij in andere blenders deeltjes blijven plakken in de groeven van de glazen bokaal, gebeurt bij deze blender niet. De blender mixt alles tot één geheel en meestal tot een romige substantie.
Het afwassen van de blender gaat heel vlot. Hij heeft weinig kantjes en randjes waardoor het makkelijk af te wassen is. Het enige nadeel is de rand langs onder, waar water in blijft staan.

Pluspunten

• Glazen bokaal
  • Maakt alles romig
  • Snel
  • Eten blijft niet plakken aan de rand

Minpunten

• Water blijft staan onderaan de bokaalrand
  • Rare plastic geur wanneer hij draait

Mrln132 31-07-2017

Perfecte blender!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Enkele dagen in bezit. Voldoet aan de verwachting! Mooie en krachtige blender, geen enkel probleem met ijsblokjes kortom een hele fijne machine. Kan en messen kunnen gewoon in de vaatwasser!

Pluspunten

• Krachtig
  • Glazen kan
  • Kan in de vaatwasser

Arlette 29-07-2017

Geruisloze en krachtige blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Super blender! Wordt bijna dagelijks gebruikt in huis. Het is een mooi design, is geruisloos en ook nog een krachtig. Ideaal voor het maken van smoothies, maar ook ijsblokjes fijn krijgen is geen probleem. Heb deze blender cadeau gegeven waarna ik het apparaat ook zelf heb gekocht. Zeker een aanrader dus en super service via FonQ.nl!

Wauw 26-07-2017

Ziet er prachtig uit en werkt uitstekend!!!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De prijs is perfect...en de blender ziet er mooi uit.... Werkt heel goed en is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Mooi

madzie 13-06-2017

Powerful blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

The Phillips viva blender is very powerful. I have used it for blending many different things. I have successfully prepared favourite smoothies with along with dry almonds, flax seeds and chia seeds, and everything was blended perfectly. At the same time I used it to grind linsen pre-soaked in water for Indian recipes. It was also ground quite perfectly. In terms of performance, I'm very satisfied with the blender. It delivers more than it promises. Unfortunately, the glass jug is a bit heavy. However, the advantage is that it also makes it healthier and easy to clean. If I have to select a model again, I would probably buy an equivalent model with an additional plastic jug.

Pluspunten

• Powerful
  • Convenient

Minpunten

• Heavy

ruudje 21-05-2019

Prachtige blender met heerlijke ijscrushfunctie

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Heerlijk ijs rushfunctie Gemakkelijk schoon te maken Onderdelen mogen in vaatwasser Maakt toch veel lawaai maar is waarschijnlijk typisch voor een blender Prachtig design, staat mooi op aanrecht Maakt top smoothies Glazen kom is zwaar en groot zodat er moeilijk in ijskast kan geplaatst wotden

Halis 30-04-2019

Uitstekende blender!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De blender werkt zeer goed en snel door de 6 messen. Zeker als je de prijs/kwaliteit bekijkt is dit product het zeker waard om te kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Kwaliteit

Shauni 25-04-2019

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik vind deze blender echt een super product !
Het is een heel krachtig en snel toestel met verschillende standen.
Hij mixt super snel en makkelijk.
Hij sluit ook zeer goed af zodat je niet morst.
De kan is ook heel erg groot waardoor je veel kan maken en perfect kan bewaren.
Ik vind het een zeer mooi design en zeer gebruiksvriendelijk omdat je alles perfect kan uitkuisen.
Ik ben zeer tevreden van dit product !

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig

LaraVDV 25-04-2019

Krachtige blender om snel en gezond te leven

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik gebruik de blender nu een drietal weken en ik ben verkocht! Een handige en krachtige blender die gemakkelijk al het nodige vermaalt. Zeer handig vind ik dat het een glazen kom heeft, dit is makkelijk af te wassen. Deze blender zorgt ervoor dat ik gezond kan leven (smoothies en dergelijke als ontbijt) en toch snel klaar ben! Ik maak meerdere porties en vries deze dan in of plaats ze in de koelkast. Zo kan ik er meerdere keren van genieten. Een laatste positief puntje is het 'deksel'. Ik had helemaal geen last van spatjes!
Het enige wat me tegenvalt is de zwaarte van de kom. Het is soms lastig om deze lang vast te houden (bijvoorbeeld bij het afwassen).

Pluspunten

• krachtig
  • glazen kom
  • makkelijk af te wassen
  • snel
  • goede afsluiting

Minpunten

• Zwaar

Vandenbroucke 23-04-2019

krachtig en stevig product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Deze blender gebruik ik nu een aantal weken en wat mij vooral opvalt is hoe krachtig en stevig deze blender is. Ik heb deze vooral gebruikt voor smoothies en havermoutpannenkoekjes na de fitness of als ontbijt. Bevroren vruchten worden rap vermalen en de onderdelen zijn snel en makkelijk af te wassen, dus zo ben ik snel klaar. Daarnaast is het ook handig dat meteen grote hoeveelheden gemaakt kunnen worden. Het deksel sluit ook goed af, dus geen last van spatjes.

Pluspunten

• krachtig
  • stevig
  • makkelijk af te wassen

Minpunten

• zware beker

SUSU 10-04-2019

zo jammer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Maandag kocht ik een en heb al twee dagen geprobeerd om een smoothie te maken met banaan, kiwi, appel... EN? het lukt hem NIET
draait als een gek maar er gebeurt niets
sap toegevoegd en geen beterschap
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Peter 22-01-2019

De slechtste blender die ik ooit heb gehad

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Naar aanleiding van de reviews hier heb ik deze blender een jaar geleden gekocht. Het is de slechtste ooit die ik heb gezien. IJsklontjes werden na een paar maanden gebruik in dranken al niet maar fijngemalen. Het meest iritante is de ruimte tussen de glazen kom en de grijze voet waar de hakmolen in zit. Daar blijft na het omspoelen van de kan altijd water in staan, met als gevolg een nat kruis als je op je schoot de kan leeg giet in een glas.

Pluspunten

• Niet zoveel herrie

Minpunten

• Snel botte hakmolen
  • Blijft water in de rand staan

C. de Jong 17-06-2017

Mooi design en krachtig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Blender heeft een mooi design! Daarnaast is hij erg krachtig! Ideaal om je heerlijke smoothies mee te maken.

• Krachtig

Minpunten

• Zware kan
  • Groot model

Jolanda Snel 14-06-2017

zeer tevreden over blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

De blender doet wat deze moet doen, en hij doet het snel en goed. De blender is overigens vrij compact en is makkelijk op te bergen.

Emilia 13-06-2017

Tevreden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Zeer goed product, voert zijn functie goed uit. Zeer goed en sterk blad, voldoende vermogen om harde vruchten te grinden en mousses te maken. Gladde aanpassing - super. Kunststofversterkte kruik is zeer lichtgewicht, makkelijk te wassen, stootvast. Voldoende capaciteit, zelfs voor grote hoeveelheid cocktail / soep, maar het werkelijke volume is 1,5 liter, alleen 2 liter als u net onder het deksel gaat gieten. Het is een beetje luid, maar niet meer dan elke andere mixer. Ik raad ten zeerste aan.

Pluspunten

• duurzaamheid
  • ontwerp

Minpunten

• Werkvolume

TomNijsen 13-06-2017

Degelijke en stevige blender, wankele motorblok

+ Zeer stevige glazen kom
+ 3 messen voor extra goede snijkracht

- Ondanks flexibele pootjes toch wankele motorblok
- Zeer lawaaierig
- Kan van 2 liter blijkt maar 1500 ml te zijn

Pluspunten

• Zeer stevige glazen kom
  • 3 messen voor extra goede snijkracht

Minpunten

• Kan van 2 liter blijkt maar 1500 ml te zijn
  • Zeer lawaaierig
  • Ondanks flexibele pootjes toch wankele motorblok

koekie1981 12-06-2017

Prima blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

In een handomdraai zijn er heerlijke shakes gemaakt. Erg fijn dat het apparaat helemaal uit elkaar kan en zo in de vaatwasser. Alles wordt erg fijn gemalen. Al met al een heel prettig apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

sofietielemans 12-06-2017

Mijn super viva blender

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Ik heb mijn blender al voor bijna alles gebruikt! Puree, smoothie's, milkshakes en alles wat fijngemalen moet worden? Super gemakkelijk in gebruik en zeker ook om af te wassen. Onder warm water afspoelen en klaar. Zelfs het design is fantastische strak en simpel. Super blender. zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk in onderhoud
  • mooi design
  • Gemakkelijk in gebruik

IlsePr 10-06-2017

Super fijne blende

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3555

Fijne blender, iets wat zware kan, makkelijk schoon te maken, met ijs crunch functie super handig voor smoothies en sauzen

Pluspunten

• Ijscrunchfuncte
  • Schoonmaken

Minpunten

• Zwaar
  • Geluid