Philips Avance Collection HR3652 - Reviews

Inhoud mengbeker
2,0 liter
Fabrikant kleur(en)
metallic, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR3652 op Kieskeurig.be.

MGHC 07-06-2017

Een blender met meerdere functies, ideaal!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Samen met mijn vrouw heb ik smoothies gemaakt met de blender. We hadden altijd een smoothiemaker van een ander merk. We hadden altijd het idee dat dit erg lekkere smoothies waren, totdat we de smoothies uit deze blender hebben geproefd! Wat een verschil! We hadden dezelfde ingrediënten erin gedaan die we meestal doen (banaan, aardbei, kiwi, yoghurt). Het was even uittesten allemaal.
We zijn begonnen met bevroren aarbeiden klein te maken met de ijsblokjes stand. Dit ging geweldig. In een minuut waren de bevroren aardbeien in kleine stukjes gehakt. Daarna hebben we de rest erbij in gedaan en hebben we de smoothie stand aangezet. We hadden niet meteen door hoe de smoothie stand werkt, maar je moet hier even geduld mee hebben. Hij begint zacht en daarna gaat hij harder. Dus als je voor het eerst een smoothie maakt, niet meteen denken dat hij het niet goed doet! Blijven wachten. Op een gegeven moment gaat hij alles naar boven gooien en dat is bijna einde programma.
Het resultaat: een heeeeerlijk romige smoothie zonder stukjes! Echt net zo lekker als in een restaurant!
Met Hemelvaart zijn we met de hele familie (12mensen) op vakantie geweest. De blender hebben we meegenomen. We hebben cocktails, smoothies en heerlijke soepen ermee gemaakt!
Alle 12 zijn we erg te spreken over de blender! Enige nadeel is dat de spatel die erbij zat niet werkt, maar met een rubbere spatel krijg je alles goed eruit!

Dagmara 20-05-2017

Grote vermogen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

, twee extra bekers om mee te nemen, motor vermogen van 1400 watt, wat ik dus heel belangrijk vond. Ik hoop straks veel plezier van te hebben.

Jan 28-07-2017

Goede Blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Werkt zoals hij hoort, goede prijs/kwaliteit. Vooral het vastklikken van de blenderkan voelt goed en stevig.

AnnB 13-06-2017

Ik kan hem nu al niet meer missen....

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Sinds enkele weken deze blender in huis en ik kan hem nu al niet meer missen.
De zuignappen zorgen ervoor dat het toestel stevig staat. De krachtige motor mixt moeiteloos bevroren fruit en ijsblokjes waardoor je heerlijke milkshakes maakt.
Een leuke extra is de gratis app waar je steeds nieuwe ideetjes kan opdoen voor heerlijke sapjes, shakes en smoothies.
Toptoestel dat een vaste plaats op de keukentoog heeft.

FrozenQueen 13-06-2017

Makkelijke blender met goed design

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Het is een zeer makkelijke blender die een mooi design heeft. De belnder staat vast met zuignappen waardoor deze stevig op het aanrechr blijft staan en niet aande wandel gaat. Door de makkelijke knop kan je gemakkelijk de snelheid van de blender aanpassen. Ook het breken van ijs of malen van noten gaat erg makkelijk en snel. Met de meegeleverde spatel kan je een nog gladdere smoothie maken. Hij staat netjes op mijn aanrecht zonder dat het er rommelig uitziet. Enige nadeel is dat de blender wat aan de luide kant is

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Staat goed stevig door de zuignappen
  • Meerdere moeglijkheden met de blender

Minpunten

• Is wat aan de luide kant

jolanda82 11-06-2017

Super blender!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Ik vind de Avance blender echt een top product van goede kwaliteit. De kan is van glas wat ik persoonlijk prettig vind in gebruik en om schoon te maken. De uitstraling is ook Top en miststaat niet in een moderne keuken. Je hoeft hem dus niet weg te zetten in een kastje. Hierdoor gebruik je hem frequenter omdat hij voor het grijpen staat. Ook is hij super snel en heb je binnen een minuut een heerlijke smoothy. Ook om pasta saus te maken is de blender ideaal!

Pluspunten

• Makkelijk ingebruik
  • Snel

Minpunten

• Iets lastig schoonamken bij de mesjes

Wendytjes 11-06-2017

Fijne Blender!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Wat een fijne blender. Geen gekke dingen, hij werkt gewoon zoals het hoort. Het is een robuust design dat wel tegen een stootje lijkt te kunnen, en door de zuignappen zal hij tijdens gebruik niet verplaatsen. De smoothie en crushed ice knoppen zorgen ervoor dat je nog sneller klaar bent, super simpel! Hij is ook lekker groot dus je kan gelijk veel er in stoppen!

Pluspunten

• Robuust
  • Zuignappen
  • Fraai Design
  • Makkelijk in gebruik
  • Groot

Minpunten

• Spatel heeft weinig toegevoegde waarde

Nikkietje 10-06-2017

Goed apparaat!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Na een aantal blenders getest te hebben vind ik dit echt een top ding!! Doet wat hij beloofd en maakt ook niet al te veel herrie!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Goede ijs crusher
  • Niet al te veel herrie

Mariekje1209 10-06-2017

Prachtige blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

De blender ziet er mooi uit. Heeft een grote kan. Maar voor 1 smoothie zou ik de bekers er bij kopen. Dan is de kan erg groot. Verder maakt de blender wel veel geluid. Maar de automatische smoothie stand maakt een hoop goed. De blender mixt goed en vooral ook alles. Smoothies worden luchtig en zacht.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Maakt veel geluid

Natascha1981 09-06-2017

Super mooie blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Dit is echt een heel fijn apparaat. Hij heeft een heel mooi design, maar het gebruiksgemak is ook erg vriendelijk. Hij heeft een aparte functie om ijsblokjes te hakken. Dit vinden de kinderen fantastisch met warme dagen. Door het bijgeleverde receptenboekje en de te downloaden app met nog meer recepten hoef je je nooit meer te vervelen.

Pluspunten

• Mooi
  • Bijgeleverd receptenboekje
  • Te downloaden app voor nog meer recepten
  • Zwaar en degelijk product

Von37 08-06-2017

Prima product!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

De blender doet zijn werk snel en grondig. Het formaat is ideaal, je kunt in 1 keer meerdere porties bereiden. Door de handige zuignapjes staat het apparaat stabiel op het aanrecht. De kan is goed reinigbaar, maar wel aan de zware kant.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Snel en efficiënt
  • Staat stabiel

Minpunten

• De kan is zwaar

Femkeg 08-06-2017

Zeer makkelijk en handig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Handig in gebruik voor smoothies, milkshakes, soepjes, ...
Wijst zichzelf uit en is niet ingewikkeld. Ook in onderhoud een handig toestel. Je kan alles demonteren zodat je alles weer proper kan maken. Ik ben alvast fan!

Melanie007 07-06-2017

Krachtig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Fantastisch apparaat. Handig en krachtig. Makkelijk schoon te maken.
In een handomdraai iedere dag heerlijke smooties

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geluid

BartB 07-06-2017

Power blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Dit is een model versie met 2 liter glazen kan.
Voelt stevig & degelijk aan.
Krachtige zuignappen onderaan, voor solide stand op werkoppervlak.
Krachtige & stille motor die alles moeiteloos blend.
Dat het toestel naar zware kant is eerder een voordeel zodat deze onverroerd blijft staan bij al dat geweld :)
Apart programma om ijs de crushen, ook een manuele stand en aparte variable snelheid instelbaar en automatische progressieve programma, is ook heel handig. Ideaal voor bv. smoothies & cocktails te maken.
Oogt ook heel mooi en witte dimmende led verlichting geeft dat ietsje meer gadget gehalte.
Makkelijk af te wassen omdat het toestel, de messen & glazen kan demonteerbaar zijn.
Een must in de keuken om alles snel fijn te blenden.

Britt02 07-06-2017

Stevige blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Sinds kort heb ik de nieuwe Philips Avance blender. Ik ben zeer tevreden over de smoothies die ik hiermee kan maken. Het gaat zeer snel en je krijgt een echte gladde smoothie zonder brokken.
Ook het reinigen van het toestel gaat vlot. Vlak na het bereiden van een smoothie vul ik de blender voor de helft met water, doe er een scheut afwasmiddel in en blenden maar. Daarna spoel ik de blender goed uit, afdrogen en klaar!
Er is ook een spatel inbegrepen waarmee je gemakkelijk restjes uit de blender kan halen.
Algemene indruk: goede, stevige blender met mooie en vlotte resultaten!

Marloes010 07-06-2017

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Geweldige blender waar je in een handomdraai de heerlijkste smoothies en milkshakes kan maken. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt wel hoop geluid

Blakske 07-06-2017

Krachtpatser met mooi design

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

De blender ziet er niet alleen mooi uit, hij doet ook wat ik er van verwacht.
Ik vries mijn fruit in in aangepaste porties voor de smoothies. Dit vormt voor deze blender geen probleem.
De glazen kom is vrij groot en draait met een kleine beweging vast.
Hij is ook gemakkelijk te verwijderen en is snel schoongemaakt in de vaatwasser.
Zeker een aanrader voor wie snel en gemakkelijk smoothies wil maken.

Mosquito09 07-06-2017

Super product

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Ik heb sinds een paar weken deze blender om te testen via de the insiders. Ik vind het een super krachtig machine. Hij mixt bevroren fruit. Je kan er perfect smooties in maken,milkshakes, pesto…
Ik zou het niet meer kunnen missen in de keuken.

NataschaDess74 07-06-2017

Super fijne blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Hele fijne blender met grote stevige maatkan.
Ideaal voor heerlijke smoothies, milkshakes, ice coffee en ontelbare andere lekkere dingen.
De blender heeft een mooi design en is een echte aanwinst in de keuken.
Voor mij geen andere blender meer
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Natascha Dessens 07-06-2017

Super fijne blender

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR3652

Wat ben ik blij met deze blender. Hij ziet er mooi uit en is een aanblik in de keuken. Ik maak er heerlijke smoothies/milkshakes en ice coffee mee. Ik zou geen andere blender meer willen

Pluspunten

• Grote maatkan
  • Maalt alles goed fijn