Philips SCF870

Inhoud mengbeker
0,4 liter
Fabrikant kleur(en)
groen, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SCF870 op Kieskeurig.be.

Jason M 25-12-2015
  • Product half jaar in bezit

Wij zijn 7 maanden geleden voor het eerst papa en mama geworden en dit apparaat is van alles wat we aangeschaft hebben de beste aankoop die we hebben gedaan! En niets luxe product. Voor 95 euro maken we nu al vier maanden fruit- en groentehapjes voor onze dochter. Ze eet gewoon met de pot mee. In een handomdraai (tijden het bereiden van je eigen diner) heb je voor drie dagen gezonde voeding voor je kind. Reken maar eens uit wat de kosten zouden zijn als je Olvarit zou gebruiken.

Als ik toch een puntje van kritiek mag geven, dan is dat de sluiting van het water compartiment. Tijdens het bereiden sist een deel van de stoom langs het rubbertje. Dat doet wat af aan de degelijkheid.

Voor de rest. Superapparaat.

Mariekezld 15-11-2012

Geweldig apparaat! Heel simpel in gebruik en er worden ook handige recepten meegeleverd. Ik vind dat je de voeding juist gemakkelijk uit de blender kan scheppen met de bijbehorende spatel.
Tip: op dit moment ook aan te schaffen met korting bij ING rentepunten.

Manuela 08-09-2012

handig apparaat met goed resultaat

Geschreven voor: Philips SCF870

Het is een erg gebruiksvriendelijk apparaat. De baby vindt de resultaten ook heerlijk en smult er lekker van. Het enige nadeel tot nu toe is dat het mes snel bot wordt.

fanfanfynn 03-03-2018

mooie uitvinding!

Geschreven voor: Philips SCF870

gemakkelijk in gebruik, zeker wanneer je als mama weer gaat werken.
ideaal als je baby op andere tijdstippen warm eet dan de rest van het gezin.
ik ondervind wel wat nadelen maar deze wegen niet op tegen de gemakkelijkheid vh product.
grotere kan zou handig zijn

Rukap 27-05-2016

Luid en scherp geluidsnivo. Oordoppen vereist

Geschreven voor: Philips SCF870

Alles in een. Makkelijk. Geluidsoverlast is snerpend luid en hoog. Doet pijn aan de oren. Lagering had beter gekund om vibraties te verminderen.

Youp 28-08-2015

Mooi design, twee in een makkerlijk gebruiken

Geschreven voor: Philips SCF870

Goed product. Alleen laaste tijd 3 nieuwe appraat van Philips hebben problemen. Niet zoveel tijd voor 50 woorden.

helena 09-12-2014

ok

Geschreven voor: Philips SCF870

Voordelen:
-stomen en mixen in 1 kan
-redelijk snel klaar
-compact
-alarm als het stomen gedaan is

Nadelen:
-in het waterreservoir zit na een tijd heel wat vuiligheid. Moeilijk leeg te maken.
-soms te klein potje voor als je eens 2 porties wil klaarmaken
-groen deksel is moeilijk los te maken van het witte
-te kort snoer
-bij het weggieten van het water in het potje, valt het eten en het mes ermee uit als je het niet deftig tegenhoudt.
-we gebruiken het nu voor de 2de baby en het mixen maakt ondertussen ongelooflijk veel lawaai!

Liesje82 30-09-2014

top apparaat, ook voor ouderen

Geschreven voor: Philips SCF870

Wat een heerlijk apparaat! Sinds mijn moeder wat slechter is geworden loont het niet meer om haar steeds met mes en vork aan tafel te zetten. We hebben de Avent blender/stomer nu een maand en echt alles kan erin! gelukkig is moeder redelijk doof want hij maakt wel een hoop herrie. ook het snoer is wat kort.
Wel lekker dat alles gewoon in de vaatwasser kan.

Marjon92 26-08-2014

zeer handig apparaat

Geschreven voor: Philips SCF870

fruit & groenten. alles zo vers en snel voor je kleintje
zo eet de kleine al snel met de pot mee, alleen dan op zijn niveau afgestemd en in de stomer. ik gebruik hem nu voor de tweede ronde en het werkt gewoon super!

EviW 02-12-2013

Handig maar stoomt traag ..

Geschreven voor: Philips SCF870

Voordelen:
- alles in één potje
- heel duidelijk, wijst zichzelf uit
- kan in vaatwasser

Nadelen:
- stoomt traag (gemiddeld 15 min, dan mixen en dan afkoelen)
- inhoud te klein (handig zou zijn dat je twee porties tegelijk kan maken)

Het mesje (opzetstuk eigenlijk) ging binnen de maand stuk bij mij maar werd probleemloos vervangen door de schitterend werkende klantendienst!

Als u me vraagt of ik hem nog zou kopen, dan ga ik direct 'ja' antwoorden!

Marie28 17-11-2013

Superapparaat!!

Geschreven voor: Philips SCF870

De Avent Stomer/Blender is een goed apparaat voor het zelf maken van babyvoeding.
het is handig in gebruik en stoomt en mixt alles wat je wilt.
Makkelijk schoon te maken.
Erg tevreden!!

Rob1979 18-10-2013

Gewoon top

Geschreven voor: Philips SCF870

Je maakt met gemak variatie eten.
alles rauw (ook kip) er in en het komt er klaar en ready to use uit!

MACTexel 26-08-2013

Wat een uitvinding, super apparaat!!

Geschreven voor: Philips SCF870

Met dit apparaat kan ik snel en makkelijk verse hapjes maken.
Maak gewoon een grotere hoeveelheid, verdeel het in een paar porties, dan invriezen.
Binnen een handomdraai je eigen "potjes" groente en fruit.
Gezond voor de kleine.

PeterR 21-07-2013

heel fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SCF870

De mogelijkheden zijn enorm. Kan dit aparaat aanbevelen. Voldoet heel erg goed. Vooral om eten voor de kleine te maken wordt hij door mij gebruikt.

Kook 21-07-2013

Dit product heeft goede eigenschappen

Geschreven voor: Philips SCF870

Fijn apparaat, makkelijk en snel in gebruik. Nadelig vond ik de inhoud voor hele kleine porties kwam ik steeds goed uit, voor grotere porties niet meer. Later ging ik ook meerdere hoeveelheden maken om in te vriezen. Zodat ik ook porties voor onderweg had. Mijn dochter vond het verse eten zo lekker dat ze helemaal geen kant en klare voedingen meer at. Bij grote porties moest ik het apparaat meerdere keren aanzetten. Wat mij betreft had de inhoud iets meer mogen zijn zodat je het apparaat langer kan gebruiken als de baby's grotere hapjes gaan eten.

MMuts 16-06-2013

Prima product, schoonmaken goed. Timer zou handige toevoeging zijn.

Geschreven voor: Philips SCF870

Het is een prima product. We maken hem regelmatig schoon in de vaatwasser wat prima gaat. Een toegevoegde timer zou handig zijn, nu moet je een kookwekker zetten om het stomen te beëindigen.

Nostradamus77 25-02-2013
  • Product half jaar in bezit

6,3
Onze vorige blender (van een zeer bekent merk) was na 3 kinderen behoorlijk versleten dus wilde we deze keer de philips proberen. Het apparaat werkt prima alleen zijn er 2 duidelijke minpunten: 1) Het had beter geweest dat Philips de messen onder een bepaalde hoek had gemaakt. Dan zou het blenderen van o.a fruit, en dan met name de grotere stukken, veel beter gaan. Het andere merk doet dat beter.
2) het apparaat maakt erg veel herrie bij het blenderen. Nu maken alle blenders herrie maar deze blinkt uit in de toonhoogte.

Verder niets op aan te merken.

Laura73 28-01-2013

Gewoon omdraaien en mixen?Nee hoor!

Geschreven voor: Philips SCF870

Ik had dit produkt gekozen omdat men zei in de winkel dat men gewoon na het stomen de kan kon omdraaien en mixen, dit in vergelijking met andere babyvoedingstomers/blenders. Dit zou je inderdaad kunnen doen als je al met bijvoeding start op de leeftijd van 4 maanden als de papjes heel vloeibaar moeten zijn. Want als je de kan omdraait en direct mixt zit namelijk al het stoomvocht nog in de kan. Je moet dus de kan openen, het vocht weg gieten,ondertussen met iets het voedsel tegenhouden dat dat er niet uitvalt...een stoommandje zou heel handig zijn als extra accessoire, zodat je het voedsel er zou kunnen 'uittillen" en dan makkelijk het vocht weggieten.
Ook kan je er geen rijst of pasta in bereiden.
Apparaat maakt ook veel lawaai bij het mixen.
Voedsel is wel goed gestoomd en mixen gaat goed.

Martijn02 14-12-2012

Super makkelijk gezonde babyhapjes maken

Geschreven voor: Philips SCF870

Ik maak voor een baby van 8 maanden nu per keer 3 porties klaar.
1 om meteen op te eten, 1 in de koelkast en 1 in de diepvries.

Doe er wel iets meer in dan staat aangegeven, maar gaat prima.

Eten erin doen, stomen en afkoelen moet je wel een half uur voor rekenen. Doe dit eerst en maak dan eten voor ons zelf klaar.

Schoonmaken is simpel, ook zonder vaatwasser.

Dymphy 11-11-2012
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben ontzettend tevreden! Het is natuurlijk wel een luxe artikel, maar voor mij ondertussen onmisbaar.
Het apparaat staat bij mij 2x per dag aan. 'S morgens voor het fruithapje en 's avonds voor het avondeten.
Ik vind het ideaal dat je er niet naar om hoeft te kijken, groente of fruit erin, juiste hoeveelheid water en het apparaat doet de rest vanzelf.
Ook ideaal dat je de beker kunt omdraaien zodat je meteen het eten kunt pureren (ook handig voor de afwas).
Ik vind het echt een aanrader!