Philips SCF 870 - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
0,45 liter

Beoordeling op basis van 45 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jason M 25-12-2015 Product half jaar in bezit

Wij zijn 7 maanden geleden voor het eerst papa en mama geworden en dit apparaat is van alles wat we aangeschaft hebben de beste aankoop die we hebben gedaan! En niets luxe product. Voor 95 euro maken we nu al vier maanden fruit- en groentehapjes voor onze dochter. Ze eet gewoon met de pot mee. In een handomdraai (tijden het bereiden van je eigen diner) heb je voor drie dagen gezonde voeding voor je kind. Reken maar eens uit wat de kosten zouden zijn als je Olvarit zou gebruiken.

Als ik toch een puntje van kritiek mag geven, dan is dat de sluiting van het water compartiment. Tijdens het bereiden sist een deel van de stoom langs het rubbertje. Dat doet wat af aan de degelijkheid.

Voor de rest. Superapparaat.

Mariekezld 15-11-2012 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat! Heel simpel in gebruik en er worden ook handige recepten meegeleverd. Ik vind dat je de voeding juist gemakkelijk uit de blender kan scheppen met de bijbehorende spatel.
Tip: op dit moment ook aan te schaffen met korting bij ING rentepunten.

Rukap 27-05-2016

Luid en scherp geluidsnivo. Oordoppen vereist

Alles in een. Makkelijk. Geluidsoverlast is snerpend luid en hoog. Doet pijn aan de oren. Lagering had beter gekund om vibraties te verminderen.

Youp 28-08-2015

Mooi design, twee in een makkerlijk gebruiken

Goed product. Alleen laaste tijd 3 nieuwe appraat van Philips hebben problemen. Niet zoveel tijd voor 50 woorden.

Liesje82 30-09-2014

top apparaat, ook voor ouderen

Wat een heerlijk apparaat! Sinds mijn moeder wat slechter is geworden loont het niet meer om haar steeds met mes en vork aan tafel te zetten. We hebben de Avent blender/stomer nu een maand en echt alles kan erin! gelukkig is moeder redelijk doof want hij maakt wel een hoop herrie. ook het snoer is wat kort.
Wel lekker dat alles gewoon in de vaatwasser kan.

Marjon92 26-08-2014

zeer handig apparaat

fruit & groenten. alles zo vers en snel voor je kleintje
zo eet de kleine al snel met de pot mee, alleen dan op zijn niveau afgestemd en in de stomer. ik gebruik hem nu voor de tweede ronde en het werkt gewoon super!

Marie28 17-11-2013

Superapparaat!!

De Avent Stomer/Blender is een goed apparaat voor het zelf maken van babyvoeding.
het is handig in gebruik en stoomt en mixt alles wat je wilt.
Makkelijk schoon te maken.
Erg tevreden!!

Rob1979 18-10-2013

Gewoon top

Je maakt met gemak variatie eten.
alles rauw (ook kip) er in en het komt er klaar en ready to use uit!

MACTexel 26-08-2013

Wat een uitvinding, super apparaat!!

Met dit apparaat kan ik snel en makkelijk verse hapjes maken.
Maak gewoon een grotere hoeveelheid, verdeel het in een paar porties, dan invriezen.
Binnen een handomdraai je eigen "potjes" groente en fruit.
Gezond voor de kleine.

PeterR 21-07-2013

heel fijn apparaat

De mogelijkheden zijn enorm. Kan dit aparaat aanbevelen. Voldoet heel erg goed. Vooral om eten voor de kleine te maken wordt hij door mij gebruikt.

Kook 21-07-2013

Dit product heeft goede eigenschappen

Fijn apparaat, makkelijk en snel in gebruik. Nadelig vond ik de inhoud voor hele kleine porties kwam ik steeds goed uit, voor grotere porties niet meer. Later ging ik ook meerdere hoeveelheden maken om in te vriezen. Zodat ik ook porties voor onderweg had. Mijn dochter vond het verse eten zo lekker dat ze helemaal geen kant en klare voedingen meer at. Bij grote porties moest ik het apparaat meerdere keren aanzetten. Wat mij betreft had de inhoud iets meer mogen zijn zodat je het apparaat langer kan gebruiken als de baby's grotere hapjes gaan eten.

MMuts 16-06-2013

Prima product, schoonmaken goed. Timer zou handige toevoeging zijn.

Het is een prima product. We maken hem regelmatig schoon in de vaatwasser wat prima gaat. Een toegevoegde timer zou handig zijn, nu moet je een kookwekker zetten om het stomen te beëindigen.

Nostradamus77 25-02-2013 Product half jaar in bezit

6,3
Onze vorige blender (van een zeer bekent merk) was na 3 kinderen behoorlijk versleten dus wilde we deze keer de philips proberen. Het apparaat werkt prima alleen zijn er 2 duidelijke minpunten: 1) Het had beter geweest dat Philips de messen onder een bepaalde hoek had gemaakt. Dan zou het blenderen van o.a fruit, en dan met name de grotere stukken, veel beter gaan. Het andere merk doet dat beter.
2) het apparaat maakt erg veel herrie bij het blenderen. Nu maken alle blenders herrie maar deze blinkt uit in de toonhoogte.

Verder niets op aan te merken.

Martijn02 14-12-2012

Super makkelijk gezonde babyhapjes maken

Ik maak voor een baby van 8 maanden nu per keer 3 porties klaar.
1 om meteen op te eten, 1 in de koelkast en 1 in de diepvries.

Doe er wel iets meer in dan staat aangegeven, maar gaat prima.

Eten erin doen, stomen en afkoelen moet je wel een half uur voor rekenen. Doe dit eerst en maak dan eten voor ons zelf klaar.

Schoonmaken is simpel, ook zonder vaatwasser.

Dymphy 11-11-2012 Product kwartaal in bezit

Ik ben ontzettend tevreden! Het is natuurlijk wel een luxe artikel, maar voor mij ondertussen onmisbaar.
Het apparaat staat bij mij 2x per dag aan. 'S morgens voor het fruithapje en 's avonds voor het avondeten.
Ik vind het ideaal dat je er niet naar om hoeft te kijken, groente of fruit erin, juiste hoeveelheid water en het apparaat doet de rest vanzelf.
Ook ideaal dat je de beker kunt omdraaien zodat je meteen het eten kunt pureren (ook handig voor de afwas).
Ik vind het echt een aanrader!

Manuela 08-09-2012

handig apparaat met goed resultaat

Het is een erg gebruiksvriendelijk apparaat. De baby vindt de resultaten ook heerlijk en smult er lekker van. Het enige nadeel tot nu toe is dat het mes snel bot wordt.

Nicole79 28-08-2012

Pratisch,snel, compact product

Het is een handig apparaat, het enige nadeel is dat het niet zo groot is en dat je dus niet een heel grote voorraad in één keer kan maken.
Zeer gebruiksvriendelijk, goede beschrijving.

Polka 21-05-2012

Makkelijk in gebruik

Dit product is makkelijk in gebruik, zowel het stomen als blenden gaat super makkelijk. Alles is snel bereid. Dus geen potjes van de winkel maar potjes uit de gecombineerde stomer/blender

kkupila 21-05-2012

Not as handy as we thought

Steaming takes much longer than what product describtion and manual told us.
Also lots of steam is coming out of the machine instead of staying inside during the steaming process.

Martje82 20-05-2012

Dit product is erg handig om te hebben

Prima product voor veelvuldig gebruik. Ik kan het product echt aan raden wanneer u een klein kind heeft. In 20 minuten is een gezonde maaltijd gemaakt. Ook voor het fijn maken/ pureren van voeding is het product erg makkelijk in gebruik.
Juist omdat je met dit product zowel kan stomen als pureren is het zo handig om te hebben.