Bosch MMBM7G3M - Reviews

Inhoud mengbeker
0,6 liter
Fabrikant kleur(en)
chroom, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MMBM7G3M op Kieskeurig.be.

Areti 07-05-2017

Superblender

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Een hele mooie blender. Een heel mooi design en geen groot gevaarte. Ik was een beetjes sceptisch over het vermogen met ijs in de beker. Resultaat is fantastisch!! Voor ons geen ander apparaat meer. Ook de kids zijn blij met een smoothie met crashed-ijs! De bediening is ook makkelijk en eenvoudig met 2 standen.
Een aanrader. Voor ons geen andere blender meer.( en we hebben al enkele blenders uitgeprobeerd)

Pluspunten

• klein formaat
  • mooi design
  • perfecte smoothies
  • beker om mee te nemen

Minpunten

• geen handgreep ( mocht je deze echt nodig hebben)

Jan 24-04-2017

Mooie handzame blender

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Het is een mooie blender om te zien, hij is mooi compact en makkelijk schoon te maken. Je moet er wel om denken dat de onderste ring goed is doorgedraaid tot hij klikt omdat hij anders lekt.

Pluspunten

• compact
  • design

Minpunten

• beetje klein
  • lek risico

Pcdr 23-12-2018

Handig qua formaat / enkele nadelen

Positief:
- neemt weinig ruimte in beslag op het aanrecht.
- krachtige mixer.
- Ook makkelijk dat je de snijmessen makkelijk eruit kan halen om te wassen.
- Let wel op welke kant je de snijmessendeksel opendraait, dat is met de klok mee en vastzetten tegen de klok in. Alles goed vastdraaien totdat je een klik hoort anders werkt hij niet.
- Veel keus met de verschillende mixbekers is handig,ook om mee te nemen.
- Ook het schoonmaken van de glazen mixbeker is prettig/makkelijk.
- De 2 aan en uit knoppen met 2 verschillende snelheden is ook handig.

Minder goed:
- de glazen kan/mixbeker heeft geen handvat en is eigenlijk net wat te groot om met 1 hand in zijn geheel vast te pakken. Inschenken gaat daarbij ook niet handig, te zwaar.
- De dop eraf draaien van de deksel werkt ook niet handig met schenken.
- Daarnaast de deksel die zuigt zich ook erg vast en zonder handvat aan de kan krijg je hem moeilijk los.
- De aan en uit knoppen moet je helaas ingedrukt houden ipv dat je 1x hoeft te drukken en in de stand blijft staan tot je hem uitzet. Daardoor moet je erbij blijven.
- een chemische lucht als je hem aanzet, mogelijk dat dit nog nieuwigheid is en vanzelf verdwijnt.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

CBN 19-12-2018

Top!

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Klein en handzaam apparaat, degelijk en fraai design, past prima op het aanrecht
Doet wat het moet doen en levert heerlijke drankjes
Grotere glazen mengbeker, handzame drinkfles en kleine mix-beker geven diverse mogelijkheden voor gebruik.

Pluspunten

• fraai design
  • degelijk product
  • vaatwasmachine bestendig

Minpunten

• los schroeven is de eerste keren even lastig

Michel79 10-07-2018

Gevaarlijk onding

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Het lijkt heel handig maar dat is het niet. Al 2x met een warm recept gehad dat bij het verwijderen van de kan uit de machine het mes gedeelte in de machine blijft zitten en de volledige inhoud er uit loopt. Dit gebeurt ook met koude recepten wat een ongelooflijke bende geeft in de keuken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Bosch Blender user 29-06-2017

Krachtig apparaat, ondanks lage wattage

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Het is een fijn en compact apparaat, wat zijn zachte prijsje meer dan waard is. Voor cocktails of smoothies met crushed ice is het een super blender. Ondanks het lage vermogen, is het een krachtige blender. Lage wattage scheelt weer energieverbruik!
Al met al, zeer tevreden met mijn aankoop

Pluspunten

• Ice crusher
  • Compact

Minpunten

• Máár twee standen
  • 1 soort maalmes

Robbie 12-05-2017

Stille compacte blender

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Blender is compact en stil. Neemt nauwelijks ruimte in en heeft twee standen. De blender heeft een strak aluminium dedign met een LED stripe welke aangaat zodra de beker geplaatst wordt. De prijs leek in eerste instantie aan de hoge kant maar dat is niet zo.

Pluspunten

• Modern design
  • Compacte afmeting
  • Twee maatbekers erbij om shakes mee tenemen

Minpunten

• Nvt

Ceroni 27-01-2017

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch MMBM7G3M

Solide blender, vrij stil. Enigszins zwaar klikmechanisme om mengbeker in motorunit te verankeren. Wordt met de tijd wellicht nog soepeler.
Mooi design en vrij compact.

Pluspunten

• Compact
  • stil
  • mooi design
  • voelt solide aan

Minpunten

• zwaar sluit mechanisme