Philips Viva Collection HR2203/80 SoupMaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2203/80 SoupMaker op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Marina 07-05-2019

Onmisbaar in mijn keuken

Onmisbaar in mijn keuken

Ik werk regelmatig van thuis uit, voor mij is het supermakkelijk om op deze manier er voor te zorgen dat ik 's middag verse soep heb. Ik doe alles samen in de beker en heb er geen omzien meer naar, binnen de korste tijd heb ik heerlijke soep. Mixen, geen probleem meer met het uithalen van die mixer, gewoon even op een knopje duwen en voilà. Onderhoud, een fluitje van een cent, even onder de kraan en alles is zo proper. Ik kan dit iedereen aanraden, bij mij staat dit steevast op de keukenkast, geen grote potten meer, niet meer morsen als je met de soeplepel soep in een bord doet, gewoon uitgieten supermakkelijk. , Ben ondertussen niet enkel soep er mee aan het maken, maar ook heerlijke gezonde smooties mmmmm.

Pluspunten

• geen mixer meer bovenhalen
  • makkelijk in onderhoud
  • multifunctioneel
  • binnen de korste keren verse soep
  • geen omzien meer naar