Moulinex soup & co

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Moulinex soup & co op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Lenas 30-12-2017

aangenaam verrast

Aangenaam verrast .
Het toestel is zeer goed gemakkelijk te gebruiken.
Eens je de groenten versneden hebt , hoef je de ingrediënten alleen nog maar in de soepmaker te doen en het programma te kiezen . De soepmaker doet de rest . Je kunt dus ondertussen andere dingen zonder dat je enig toezicht moet houden . Erg gemakkelijk .
Het eindproduct is erg smakelijk en je proeft de versheid !!!
Ook het reinigingsprogramma is zonder meer degelijk . Enfin een echte aanrader .

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • reinigingsprogramma
  • verse soep in een handomdraai
  • tijdens bereiding kan je andere dingen doen

Minpunten

• nog geen gevonden

Sabrina17 05-01-2017

goed toestel

Geschreven voor: Moulinex soup & co

vind het een handig toestel en mixed de soep superfijn in 1 minuut. Na het mixen kan je nog roomkaas bijvoegen en manueel bijmixen.

Pluspunten

• goed gemixed

Minpunten

• prijs

monica 05-01-2017
Geschreven voor: Moulinex soup & co

ik heb het toestel nu al een week of 5 in mijn bezit en ik kan het niet meer missen, groenten , water en kruiden erin en 40 minuten later heb je zeer lekkere soep, je kan kiezen voor fijn gemixte of grof gemixte soep dit is natuurlijk je eigen keuze , je kan de voor geprogrameerde programma's ook aanpassen, er is zelf een handig stoommandje bij waardoor je ook soep met balletjes kan maken, je kan zelf groenten stomen of aardappelen het is echt een veelzijdig toestel ook voor applemoes of zelf een stuk gestoomde vis kan je hem gebruiken. het crushen van ijs is ook zeer handig om gekoelde dranken mee te serveren of om lekkere smoothies mee te maken of om lekker chocolademelk te maken kortom een zeer handig toestel het enige min puntje is het lawaai van de mixer maar dit is voor mij geen afknapper k vind wel een mooi toestel
Voordeel:stoommandje, krachtige mixer, gebruiksgemak, veel variaties mogelijk, mooi design, groot genoeg vr 2 liter soep en het is super handig

krokodil 04-01-2017

Snel en krachtig toestel, veel voor- en nadelen

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik ben niet echt overtuigd van dit toestel, Ik vind het een beetje moeilijk de goede verhouding te vinden en bovendien mis ik de smaak van de aangestoofde groenten heel erg! Smoothies en ijs crushen gaan wel goed. Reinigen vind ik niet zo eenvoudig, de zelfreiniging vind ik niet goed. Stomen van groenten en vis gaat wel goed, maar het mandje is veel te klein voor 5 personen. Mixen maakt zeer veel lawaai maar het werkt wel prima. En... je hoeft er niet bij te blijven, en dat is wel handig! Dus er zijn voordelen maar toch ook heel wat nadelen.... Bovendien is het toch best een duur apparaat. Het deksel en de rubber ring is al verkleurd na 1 keer paprikasoep wat ik toch wel zonde vind! Over het apparaat : qua kleur en design is dit top, maar ik vind het wel een zeer groot toestel. Het neemt veel plaats in de keuken en is niet zo handig om weg te bergen in de kast. Het is een krachtig toestel, koken gaat snel, mixen gaat zeer goed, enkel bv paprikasoep ging vond ik niet zo goed : je moet de paprika op voorhand schillen of de soep daarna zeven anders heb je velletjes in de soep. Het opwarmen van de soep duurt volgens mij veel te lang, gewoon in een pot op het vuur gaat veel sneller. De verse soep blijft wel zeer lang warm wat wel een pluspunt is. De verschillen programma's werken prima, ook het verlengen van de tijd is eenvoudig. Naar inhoud toe vind ik het toestel te klein : wij zijn een gezin van 5 met 3 grote kinderen : voor groenten en vis is dit veel te klein, voor soep max 1 bord / persoon. Ik maak normaal altijd een grote pot soep, zodat we er 2 dagen van kunnen eten en er eventueel ook nog iets kan meegenomen worden naar het werk. Je kan met deze natuurlijk elke dag soep maken...

Pluspunten

• gezond koken
  • snel

Minpunten

• duur in aankoop
  • verkleurng deksel en rubber na 1 keer
  • te klein voor groot gezin

Sarah 04-01-2017

Supersnelle soepmaker

Geschreven voor: Moulinex soup & co

upertoestel , we gebruiken hem al een hele week op het werk . Elke dag een andere soep , iedereen brengt dan wat ingredienten mee. Om 12u starten we hem op en een half uurtje later hebben we met z'n 4 en lekkere soep. Iedereen is er zot van ! Net genoeg om voor elk van ons 4 een grote kom soep te drinken. Het toestel is heel mooi van design , strak grijs. Heel gemakkelijk om in elkaar te steken en af te wassen achteraf. Er zit een mandje bij waar wij met de minestrone wat groentjes in gedaan hebben zodat er een beet in de soep zit , je kan er dan ook wat paste bijdoen of lettertjes voor in de soep , of balletjes. Er zijn verschillende standen , hangt ervan af hoe fijn je de soep wil , je kan dan kijken in het receptenboekje hoelang ze op moet staan . IK ben ervan verschoten hoe krachtig deze machine wel is en hoe snel hij heel warm kan worden . Echt heel gemakkelijk om snel iets klaar te maken , je kan wat groentjes stomen in het mandje , spaghetti saus mee maken... Alles houdt ook lang warm in de blender , het is precies een thermos.

Pluspunten

• design
  • snelheid

Minpunten

• prijs
  • warme zijden

Nathalie DP 04-01-2017

Moulinex Soup maker

Geschreven voor: Moulinex soup & co

De eerste week heb ik vooral soep gemaakt in de Soup&Co. Heel simpel concept en weinig tijdsverlies, je snijdt de groentjes, kruiden en bouillonblokje en water erbij en wachten (werken in huis) maar ipv er constant over de pot gebogen te staan. Na een halfuurtje was mijn pompoensoep klaar en ik had maar 5 minuutjes tijd verloren. Ze was heerlijk lekker. Het toestel zelf heeft toch wel wat nadelen vind ik zelf: het witte is al volledig oranje van kleur van pompoen en de pot is niet zo gemakkelijk te reinigen want je moet ervoor zorgen dat er geen water komt in de onderste delen. Ook het deksel vind ik niet zo praktisch.
De weken erna maakte ik nog andere dingen in de Soup&Co namelijk spagetthisaus en een smoothie. Allebei zeer handig, vlug en lekker. Maar terug zelfde probleem: het wit aan het toestel krijg je niet meer proper (jammer voor zo'n duur ding) en ook het reinigen is niet altijd zo praktisch.
De kracht van het toestel is heel goed. Ook de inhoud is net genoeg voor mijn gezin. Je kan op verschillende snelheden mixen en ook de soep warm houden wat handig is als je niet onmiddellijk wil beginnen eten.
Ik heb het toestel nu bijna een maandje en heb er vooral soep in klaargemaakt, voor de rest is het wel handig maar daar heb ik andere toestellen voor zoals een blender.

Pluspunten

• tijdwinst
  • heel goed gemixt

Minpunten

• verkleurd
  • groot toestel

Sarah 04-01-2017

Soup & Co ... top product !

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik heb het product nu een kleine drie weken in mijn bezit en ben er heel tevreden over. Op 30 minuten tijd heb je heerlijk warme soep, zonder al teveel werk. Groentjes snijden, bouillonblokje uitpakken, water toevoegen, programma kiezen, aanzetten en klaar is kees. Heel makkelijk in gebruik (niet teveel knoppen en ingewikkelde programma functies) en makkelijk afwasbaar. Om op te bergen neem je de soepmaker van z'n houder en zo past deze in een gemiddeld hoge kast. Je kan er ook nog sauzen, smoothies enzovoort mee maken. Er zit ook een mooi receptenboekje bij.

Pluspunten

• Makkelijk afwasbaar
  • Handig in gebruik
  • Snel klaar

Minpunten

• Lawaaierige mixer
  • Prijs

Melis jamie lynn 03-01-2017

Snelle en evidente soepmaker

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik heb de Moulinex soup en co mogen testen. Ik vind het eerst en vooral een mooi toestel dat ook heel eenvoudig is in gebruik. Zowel wat betreft het koken als wat betreft de schoonmaak van het toestel. Toch niet onbelangrijk voor de meeste onder ons. Het is meer geschikt voor kleinere gezinnen vanwege de vrij beperkte inhoud.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Blijft lang warm

Minpunten

• Beetje lawaaierig bij mixen
  • Kleine porties

Joyce 03-01-2017

Multifunctioneel en heel gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Dit apparaat is precies wat ik nodig had! Ik wilde graag een handigere manier om snel gezonde soep te maken (zonder kunstmatige toevoegingen en ongezonde E-nummers). Voorheen gebruikte ik meestal een staafmixer om romige broccoli- of courgette soep te maken, maar dit heeft me ook regelmatig brandwondjes opgeleverd door opspattende soep. De Moulinex Soup&Co houdt je soep na bereiding nog 40 minuten op 80 graden, dus je hoeft niet te stressen als je nog niet klaar bent met koken van je hoofdgerecht. Door de verschillende standen kun je ook soep maken met grove stukken groente.

De crushed ice stand is heel handig als ik ‘s morgens een smoothie maak en bevroren fruit gebruik ipv vers fruit. Deze functie is ook handig omdat mijn zoontje gek is van slush puppies en nu maak ik zelf een gezonde variant hierop.

Bovendien geeft deze Moulinex Soup&Co je ook nog de mogelijkheid om meerdere gangen versneld te maken. Zo heb ik voor een diner al appelmoes gemaakt (heerlijk fijn gepureerd ipv grove stukken), vervolgens heb ik soep gemaakt, gestoomde groente bij het hoofdgerecht en als het dessert een heerlijke smoothie. Mijn gasten waren echt onder de indruk van de resultaten.

De vormgeving is modern: mooie roestvrijstalen kan en digitaal scherm. Je kunt de kom gewoon schoonmaken met heet water en hoeft er dus niet met chemische reinigingsmiddelen aan. De machine is makkelijk in gebruik zodra je weet welk programma wat doet ben je vertrokken (het handige receptenboekje is bevat heel simpele instructies mocht je twijfelen).

Al met al heb ik nu een machine die 4 van mijn behoeftes in 1x heeft vervuld (soep maken, groente stomen, smoothies maken en crushed ice maken).

Pluspunten

• snel
  • simpel
  • multifunctioneel

Peggy VR 02-01-2017

Zeer handig toestel

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik was heel benieuwd naar de Moulinex Soup&Co. Ik kende het soort toestel al, omdat ik al een Philips heb gehad en daar was ik heel tevreden over. Dit toestel is iets robuuster, stroever ... maar dat is misschien gewoon even wennen. Er staan verschillende programma's op, maar ik gebruik vooral de eerste voor heel fijn gemixte soep. En als ik er iets in wil dat niet gemixt mag worden (balletjes bv.) staan doe ik deze in het mandje waar je ook groenten in kan stomen. Het toestel is eigenlijk simpel in gebruik en krachtig, want hij mixt de soep fijner dan met mijn staafmixer.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Handig
  • snel
  • tijdsbesparend
  • mixt heel fijn
  • gemakkelijk af te wassen

Minpunten

• prijs
  • luidruchtige mixer

vistavie2013 02-01-2017

lekkere soep maar geen voordeel toz van een pot

Geschreven voor: Moulinex soup & co

op zich lekkere soep, maar ik vind het moeilijk om het deksel te sluiten en veel afwaswerk ten opzichte van een pot en mixerstaaf (die beiden in de vaatwas kunnen). De pot van de Moulinex kan niet in de vaatwas.

Pluspunten

• veilige manier van soep maken

Minpunten

• geen extra voordeel / prijs
  • eerder duur
  • deksel neemt kleur op, ik heb een groen deksel
  • geen extra tijd gewonnen voor mij
  • mag niet in de vaatwas

Odile 02-01-2017

Diegene die je nodig hebt voor een "fluffy" soep

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik was al soepfan, maar met deze machine word je soepGEK! Ik had vrienden op bezoek en zij vroegen hoe ik mijn soep zo "fluffy" had gekregen, waarop ze daarna mijn "soepmachine" kwamen bewonderen. Het geeft een "lichtheid" aan je soep die je niet kan bereiken met en gewone staafmixer.

Pluspunten

• Super luchtige soep
  • Gebruiksgemak
  • Snel

Minpunten

• Luidruchtige mixer

vickyv 01-01-2017

Soep in een wip

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Wat een handig toestel! Het staat mooi in de keuken, soep maken is een no-brainer. Groentjes snijden, water bij, bouillonblokje bij, P1 selecteren en een half uur later heerlijke soep. Er is een handig gaatje bovenaan waar je extra ingrediënten zoals een geutje room kan bijvoegen. Soms willen we het nog gladder gemixt en dan drukken we gewoon even op de knop en klaar! Superlekkere soep in geen tijd!
Ook het afwassen is handig, of even mee in de vaat.
Maakt ook geen lawaai, behalve het mixen.

Nadine 31-12-2016

Handige keukenhulp met veel mogeijkheden.

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Na een paar weken gebruiken kan ik die Moulinex niet meer missen! Handig in gebruik, groentjes wassen, schillen, snijden en in de kom, water en een bouillonblokje erbij, P1 selecteren en hup... terwijl het toestel aan de soep begint was ik snel de snijplank en messen af en dan relax, een half uurtje later is de soep klaar.
Wat betreft de afwas, daar had ik wat schrik voor maar nee, gewoon de kom afspoelen met heet water en dat is al. Intussen ook al smoothies gemaakt, ook zonder zorgen. De dochters zijn ook al fan en willen er graag zo één voor op kot want daar hebben ze vaak weinig tijd en plaats om te koken. Dit is een compact toestel met veel mogelijkheden, ideaal voor hen dus.
Nadelen? Het toestel maakt wel wat geluid tijdens het werken, en zodra hij begint te mixen schrik je! Een kleine 'piep' voordat het mixen begint zou fijn zijn, zodat je daar tenminste op voorbereid bent ;-)
Voor de rest: opgelet want de kom is dun metaal en de inhoud bloedheet dus zorg dat er een pannenlap of handschoen in de buurt ligt en neem de kom voorzichtig van het toestel!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden, interessant voor op kot
  • weinig afwas
  • eenvoudig in gebruik
  • leuk receptenboekje

Minpunten

• kan wordt heel heet, opletten!
  • handleiding met piepkleine lettertjes
  • niet echt goedkoop

nancy 30-12-2016

mooi ontwerp,gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik vind het een zeer goed toestel.Al verschillende soepen in gemaakt, spaghettisaus,groenten gestoomd...Telkens alles gelukt. Het is tijd sparend want ondertussen kan ik iets ander in het huishouden doen. Geen gevaar voor overkoken of andere zaken. Het uitzicht van het toestel is ook zeer leuk en gebruiksvriendelijk. Niet al teveel afwas ook een pluspunt. Heel blij met het toestel dus!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi toestel
  • vlug gerechten klaar

Minpunten

• klein stoommandje

Margo 30-12-2016

Superaankoop!

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Zalige soepmaker!!!! Al heel wat soepjes meegemaakt. Je kan grote brokken in de moulinex doen, deze kookt alles en mixt alles heel erg fijn! Ook goed in onderhoud! En staat heel mooi in de keuken!
Ook ideaal om smoothies te maken en groentjes te stomen! Een superaankoop!!!

Nathalie 29-12-2016

Na 4 weken testen

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Nu de soepmaker ongeveer 4 weken in mijn bezit. En zo gemiddeld 2 à 3 keer per week soep gemaakt. Zalig toestel! We zijn met 2 dus hebben per portie toch voor 3 maaltijden soep. 's Winters wordt er heel wat soep gegeten ('s middags en 's avonds.). Het toestel werkt superhandig; groenten snijden, water toevoegen en voila, het toestel doet zijn werk. Even schrikken als hij begint te mixen en klaar is kees.
Zeer gemakkelijk om te reinigen.
Het toestel is wel zwaar, dus aangezien het frequente gebruik dit seizoen blijft hij lekker in de keuken staan.
Hij heeft trouwens één avond gediend als coctailshaker en ijscrusher tijdens een ladiesnight ;-).

Pluspunten

• goed voor gezonde keuken
  • gemakkelijk en gebruiksvriendelijk
  • Tijdsbesparend

Minpunten

• Zwaar toestel

Karen 29-12-2016

Moulinex Blender Soup Co LM 908

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Voor gladde soep is deze héél handig, in 30 minuten heb je gladde soep. De laatste minuut maakt deze wel veel lawaai omdat de groenten dan worden gemixt. Bij het afwassen is het niet zo makkelijk omdat het deksel water opneemt waar je het niet verwacht. Buiten dit is het een prima toestel

Pluspunten

• snel gladde soep
  • in 30 minuten soep

Minpunten

• lawaai in de laatste minuut
  • deksel vervelend om af te wassen

zoetentoeter 29-12-2016

Soup Co

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Een toestel dat niet teveel plaats inneemt en mooi oogt op het aanrecht.
Zeer goed voor Smoothies , soep en groentepapjes te maken.
Alles wordt heel glad gemixt.

Pluspunten

• mixt heel glad
  • snel soep

Minpunten

• onderhoud van het toestel
  • lawaai

G456 29-12-2016

Duur apparaat, slechte handleiding

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Het soep maken op zich is wel gemakkelijk. De handleiding kan wel beter en uitgebreider. Nu moet je sommige zaken zelf maar uitzoeken. Is het de hoge prijs waard? Neen.

Anka 29-12-2016

Echte aanrader

Geschreven voor: Moulinex soup & co

De Moulinex Soupe & Co is een echte aanrader. Snel een soepje maken, zo een gemak ! Ik heb ook appelmoes gemaakt en dat is ook zo snel bereidt !
Smoothies worden ook met een groot gemak en snel klaargemaakt.
Met de autoclean is deze ook weer heel snel proper.
Echt gemakkelijk in gebruik !

Pluspunten

• heel gemakkelijk in gebruik
  • alles is heel snel klaar

Minpunten

• mixt geen advocado

lobkedb 29-12-2016

Mijn ideale sous-chef!

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Naast een mooi design komt dit toestel ook alle beloftes na. Heel geschikt om naast soepen ook in te staan voor sauzen, sappen of cocktails en warme choco!
Ideaal voor gezinnen met baby's: de stoomfunctie is ideaal voor groentepapjes. Hij blijft ook daarna even handig voor het stomen van alle groenten.
Voor een multifunctioneel toestel is hij bovendien vrij compact, gebruiksvriendelijk én eenvoudig in onderhoud. Zijn zelfreinigende functie is pure luxe en tijdswinst. Kortom: wij zijn fan!

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendleijk
  • onderhoudsvriendelijk
  • multifunctioneel
  • prijskwaliteit

Minpunten

• deksel verkleurt dr kruiden

nele 29-12-2016

niet overtuigd

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Ik heb nu al verschillende keer soep gemaakt met de Soup&Co en ben er niet van overtuigd. Ik moet mijn groenten veel fijner snijden dan wanneer ik soep maak op de klassieke manier en dan nog kreeg de Soup&Co het niet goed gemixt. Dus elke keer het kookproces 2 keer laten lopen en dan kreeg ik een dikke pap, waar nog zeer veel vocht bij moest om het op soep te laten lijken.
Ik heb ook al ijs gecrushed en 2 smoothies gemaakt. Dat werk doet hij wel zeer goed, maar daarvoor heb ik een zeer goede blender, voor veel minder geld.
De handleiding vind ik amper een handleiding te noemen, je moet alles eigenlijk zelf uitzoeken, wat wel jammer is.
Ik vind de Soup&Co persoonlijk ook niet goed proper te maken, er kruipt veel onder het mes en op de schuine bodem blijft er makkelijk voeding aankoeken.
Ook de binnenring van het deksel verkleurd makkelijk, bij het maken van mijn eerste soep (velouté van zoete aardappel) had ik al lichte verkleuring.
Ik vind dat het mixen ook heel lawaaierig is.
Ik vind de Moulinex niet sneller dan dat ik mijn soep op de gewone manier maak, als de stukjes groenten te groot zijn, zijn ze niet altijd gaar na het kookproces zodat het nog eens opnieuw moet. Ik stel mij hier dan ook de vraag of de Moulinex wel krachtig genoeg is.
de soep blijft wel goed warm en ik vind de inhoud ook goed.

Pluspunten

• design
  • inhoud

Minpunten

• lawaaierig
  • onderhoud

Maaike 29-12-2016

Bijna perfect toestel :-)

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Het toestel is eenvoudig en mooi van design en kan zeker op het aanrecht blijven staan. De handleiding en de knoppen hadden voor mij duidelijker mogen zijn. Aanvankelijk was het toch wat zoeken.
Het toestel kan heel wat bereidingen aan.
* Warme chocolademelk: de kinderen zijn er wild van!
* Smoothies: vlot, krachtiger en egaler dan andere apparaten, ook met diepvriesfruit. Een echt pluspunt!
* Bechamel- en kaassaus: hoewel we de instructies goed opvolgden, lukt dit niet. Niet alles wordt goed gemengd, het brandt aan en de verhoudingen lijken uit het bijgeleverde receptenboekje lijken niet te kloppen.
* Spaghettisaus: ook hier toch wat knoeiwerk voor het toestel echt deed wat het moest doen... Bovendien mengt het toestel de ingrediënten niet, waardoor het vlees onderaan "gaar" was en bovenaan nog "rauw". Manueel mengen was dus zeker nodig.
* Groenten stomen: het stoommandje is wat aan de kleine kant en ook het uithalen van het mandje is redelijk omslachtig...
* Soep: Het is super handig om alle ingrediënten in het toestel te doen en daarna met een gerust hart iets anders te kunnen doen. De soep smaakt lekker. Maar... ik ben toch gewend om soep in nog grotere porties te maken.

Qua bedienen kan je met de verschillende standen werken en ook de mixtijd kan je manueel of via een programma instellen. Heel handig! Soms blijft er iets in het toestel plakken dat niet fijn gemalen wordt of op de een of andere manier niet goed is gemengd (vooral voor gerechten of smoothies), Dus echt helemaal alleen kan je het toestel toch niet laten werken ;-)

Qua reinigen had ik het wel handiger gevonden als je de messen er op een of andere manier zou kunnen uitklikken. Jammer genoeg verandert het wit snel van kleur als je er pompoen of wortel in klaarmaakt. Mocht ik kunnen kiezen, ik zou een donkerdere kleur kiezen zodat de kleurverandering geen kans krijgt.

Pluspunten

• mixer is heel krachtig!!!
  • maakt soep zonder dat je er bij moet zijn
  • soep of saus blijft 40 min warm

Minpunten

• kan had groter gemogen
  • reinigen van mes had eenvoudiger gekund
  • receptenboekje is te beperkt
  • stoommandje te klein
  • duur

Veer 29-12-2016

Mooi desing

Geschreven voor: Moulinex soup & co

Dit toestel is zeer eenvoudig in gebruik: je groenten.fruit... in het toestel doen, dan een programma selecteren en het toestel zijn werk laten doen. Wil je nog iets toevoegen, dat kan via de handige opening in het deksel. Wanneer alles klaar is, ontvang je een signaal.
Het toestel heeft zelfs een eigen afwasprogramma. Daarna nog even omspoelen en afdrogen.
Wat leuk is aan het toestel , dat het bv soep maakt zonder dat je in de buurt moet zijn. Het geeft je tijd om andere dingen te doen ondertussen. Je kan er ook hele lekkere chocolademelk mee maken, zonder kans op overkoken.

• Gebruiksgemak
  • Je kan ondertussen andere dingen doen

Minpunten

• Verkleuring aan de binnenkant