Kenwood SB327 - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2 liter

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

Hendrik 20-08-2017

super ding

Wij hebben er vele jaren plezier van. Het enige nadeel is dat ie vrij veel kabaal maakt, maar er is geen andere te vinden met dit vermogen, aantal liters en tapkraan. En ik maak om de dag een smoothie dus is dit wel het makkelijkst om er uit te nemen wat je nodig hebt en zo in de koelkast te zetten. Schenktuit is toch meer gedoe lijkt me. Helaas is het snijmes stuk gegaan doordat we bevroren fruitmix erin deden. Dus toch niet geschikt voor ijscrushen. Maargoed, wij gaan voor een kenwood. Je kunt er ook vrij makkelijk onderdelen van krijgen.

Pluspunten

• tapkraan
  • vermogen

Minpunten

• toch wel luidruchtig
  • geen bevroren zaken erin.

N.Overgaauw 06-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

6,7
Lawaai!!
De blender werkt prima, ijs crashen werkt perfect, echter het ding maakt lawaai!! Zodra hij aanstaat heeft heel het huishouden hoofdpijn! Zonde van goede blender want daardoor gebruik je hem toch veel minder vaak!
Vrijwel alle onderdelen kunnen makkelijk in vaatwasser.

Rob_1966 20-06-2011

Gisteren deze smoothie maker voor vaderdag gekregen. Wat een SUPERDING!!! Maakt heerlijke smoothies, de schenktuit is super. Zeer degelijk apparaat. Makkelijk schoon te maken. Alle onderdelen kunnen van de glazen kan los gemaakt worden, waardoor het apparaat goed schoon te maken is.

Dyana 01-05-2011

Ik heb jarenlang een Kitchenaid Blender gehad. Maar grotere stukken waren niet makkelijk te vermalen. Nu ging voor de 2e keer op het onderste gedeelte het cirkeltje kapot en wilde ik hem niet meer laten maken. Deze blender vind ik geweldig. Goed vermogen, gemakkelijke tapkraan. En niet onbelangrijk, ik vind het uiterlijk erg mooi. Wel veel schoon te maken, maar als ie 't goed doet, vind ik dat niet zo erg.

Ananas21 08-08-2013

Dag Dyana,
Ben je nog steeds tevreden over je blender? En kan ie ook appel goed klein krijgen?
Groeten,
Karin