Princess Healthy Turbo Blender - Reviews

2 liter

Heidi Coppus 12-02-2016 Product kwartaal in bezit

Princess verrast met deze TurboBlender
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Stevig apparaat met veel voorgeprogrammeerde programma's, daardoor zeer gebruiksvriendelijk.
De ice crusher is ideaal voor zomerse drankjes en je soep wordt zelfs tijdens het blenden verwarmd. Kortom: zeer toegankelijk met veel mogelijkheden, stevig apparaat voor een mooie prijs. #blijmetaankoop

Debbie 06-02-2016 Product paar dagen in bezit

De mogelijkheden met deze blender zijn eindeloos. Je kunt er eigenlijk alles mee maken. Door de voorgeprogrammeerde toetsen is hij ook erg makkelijk in gebruik, dit staat allemaal netjes in het boekje beschreven.

Doordat deze blender zo krachtig is, maakt hij wel wat geluid. Maar dit is maar eventjes aangezien het in een handomdraai klaar is. Door zijn kracht hoef je ingrediënten niet erg klein te snijden of bijvoorbeeld te ontdooien, dit kan de blender allemaal aan.
Erg mooi en handig apparaat voor elke keuken!

mrvdw 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds twee weken hebben wij deze blender in huis. Turbo doet zijn naam eer. Wat een krachtig apparaat! Van fruit tot dadels en noten, alles gaat erin. En in een handomdraai ben je klaar. Handig dat je de snelheid en de tijd kunt regelen. De grote kan (2liter) is ook erg ideaal. Schoonmaken is ook zo gedaan. Wat water en een druppel afwasmiddel en de kan is schoon. Voordeel van deze blender is dat je niet te maken hebt met losse messen en andere onderdelen. Het apparaat ziet er ook goed uit, straalt klasse uit. Een nadeel is dat hij wat groot is, en met name hoog. Hierdoor kan hij bij ons niet op het aanrecht onder de kastjes staan. Maar er zijn zoveel mogelijkheden met dit apparaat, echt een aanrader.

Ilse 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Na drie weken gebruik kunnen wij wel stellen dat dit een hele goede koop is geweest; Smoothies zijn in zo klaar, bevroren fruit en groentes kunnen zonder problemen gemalen worden en hij kan zichzelf schoonmaken dmv water en een druppeltje afwasmiddel. Wat heel fijn is, zijn de voorgeprogrammeerde programma's, veel makkelijker wordt het niet. Deze blender is wel echt groot, dus neemt wel veel ruimte in beslag.

ClaireElisabeth 27-01-2016 Product paar weken in bezit

Sinds 1,5 wk heb ik nu deze blender in gebruik en hij is echt geweldig!! Ik gebruik hem dagelijks om groene smoothies te maken. Door de grote kan van wel 2 liter kan ik nu ook een voorraad maken die ik kan invriezen, ontdooien is ook niet nodig door de crush functie. De ijsblokjes worden met het grootste gemak gecrusht en de smoothie is gelijk lekker koud te drinken!!!
Voor mijn jongste dochtertje gebruik ik hem nu ook om haar groente en fruithapjes klaar te maken, echt ideaal!!
Erg makkelijk in gebruik en ook heel erg makkelijk te reinigen!!
Een absolute aanrader dus!!!

Lisetvdijk 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Sinds 2 weken heb ik dit apparaat in huis. Prachtig! Een aanwinst voor mijn keuken. Straalt klasse uit, makkelijk in het gebruik en goed/makkelijk schoon te maken. Er zitten verschillende standen op welke je van te voren kunt instellen, met 1 druk op de knop voert ie het gewenste programma en de duur hiervan uit. Erg fijn! Het enige "minpuntje" wat ik kan aangeven is het geluid dat de blender maakt, doordat de snelheid wordt opgevoerd, maakt de blender een steeds harder geluid. Maar ja, ergens is dat ook logisch!