Philips HR2505/90 - Reviews

Inhoud mengbeker
1,10 liter
Aantal snelheden

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,5

Tim 25-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijn product. Nooit meer jankend over de snijplank gebogen staan: ik had het niet durven dromen. Erg makkelijk schoon te maken, snel én super simpel in gebruik. Bovendien zo schoon in de vaatwasser, en veilig voor kinderen omdat het mes diep in het apparaat weggeborgen zit. Absolute aanrader!!

Onno 07-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slechte mengkom

Dit apparaat inmiddels een half jaar in bezit; eerst ook zo tevreden als de meesten echter er kwam vrij snel een scheur in de kom, een stervormige scheur rond de pin waar het mes op draait. Hierdoor nu het apparaat terug brengen

Minpunten

• Kom breekt/barst

Jaydee2017 16-08-2016

Hsndig apparaat

Voor een verrassend lage prijs dit handige apparaat gekocht. Of je het nou in kleine stukjes of nog fijner wilt hebben, het lukt allemaal.

Heel veel soorten groenten heel makkelijk in stukjes. Veel kleiner en netter dan met een mes. Niet meer huilend uien schoonmaken. En fijnmalen voor bv tapenade ook simpel. Makkelijk op te bergen, geen enorme keukenmachine.

Geen dag spijt van

Annemiekeb 27-04-2016

Superhandig keukenmaatje

Verse uitjes zijn heerlijk in veel gerechten, maar fijn snijden van uitjes vind ik echt een ramp. Maar nu niet meer! Snijdt de uitjes niet tot moes door het slimme mandje en nadat ik een uitje heb gesneden, snij ik ook gelijk een winterwortel mee voor de extra vitaminen. Alles kan daarna in de vaatwasser, dus geen gedoe met schoonmaken.

LJKR 06-04-2016

perfect apparaat.

Je ingrediënten worden met het mandje en paarsemesje tot blokjes gesneden en niet tot moes geslagen.
Ik vind het een super apparaat.

Lilian55 13-03-2016

Goed apparaat

Geweldig, nu hoef ik de uien niet meer met de hand te snijden.
En met het andere mesje heb je zo een heerlijke pesto gemaakt enz.
Mooi en fijn product!

LucianasKitchen 13-12-2015

Een fijn apparaat, doet wat het beloofd

Een fijn apparaat, doet wat het beloofd.

Blokjes in een handomdraai, met zo'n gemak dat dit ook zeker ideaal is voor mensen met een handicap aan hun handen door bijvoorbeeld reuma.

Blokjes blijven heel, met een gewone hakmolen/hakmolen van een staafmixer draai je blokjes snel tot moes, met dit apparaat hoef je daar niet bang voor te zijn.

Men kan kiezen, blokjes snijden of door het ander meegeleverde mes de traditionele snijwijze zoals een traditionele hakmolen waardoor je ook gladde substanties kunt creëeren zoals pesto's

Een zeer handige hulpmiddel voor diegenen die van koken houden maar een hekel hebben aan snijden/ door een aandoening/ handicap moeite hebben met snijden/ de snijtechnieken niet goed beheersen

Koken gaat zo sneller en wordt een stuk leuker

Makkelijk in en uit elkaar te halen, alle af te wassen onderdelen kunnen in de vaatwasser.