Bosch MMB65G0M - Reviews

Best Reviewed juni 2016
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 204 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Laura 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima blender

De blender is erg stil, in vergelijking wat we. Het is een degelijk apparaat. Hij blendert ook veel beter dan dat ik gewend was.

Blij mee dus! :-)

RWT 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en snel blenden

2e machine in korte tijd. aangenaam verrast door grote vermogen, voorinstellingen en laag geluidsniveau. makkelijk schoonmaken en kan in de afwasmachine. Happyt

AmiMan 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsloos

Een degelijke blender (800 watt) met glazen kan (inhoud 2.3 liter) en optiemogelijkheden.
Vrijwel geluidsloos apparaat wat binnen ons gezin belangrijk is door wisselende diensten!

PM Draaijer 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Blender

Top Blender! Na jaren vele miskopen eindelijk de juiste en dat voor een top prijs eker ook omdat er nu € 20,- extra kassa korting op zit. En goed advies van de scheer en foppe medewerker uit Haarlem. Voor mij geen internet aankopen meer

Skippy 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat!

fijn apparaat om smoothies mee te maken zonder klonten en daarbij ook eenvoudig schoon te maken. Ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij makkelijk mee.

Marion 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

silent mixx

Staat stevig op het aanrecht, is gemakkelijk schoon te maken. Maakt niet zoveel lawaai. Werkt snel en gemakkelijk.

Silvia 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloos, makkelijk te bedienen, super apparaat

De blender werkt perfect, gebruik hem voor de smoothie's waarin ik ook noten verwerk, ook dit doet hij moeiteloos. Hij is erg geruisloos, en er kan een flinke hoeveelheid in 😊 vind het een super en degelijk apparaat voor dit geld.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Grote kan

whitneymorien 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne grote Blender

Goede blender met veel mogelijkheden, makkelijk schoon te maken doordat, de onderkant van de kan makkelijk los gemaakt kan worden.

Navela 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Veel power

Op advies van de verkoper hebben wij deze blender gekocht. Helaas is de "silentmix" niet terecht want hij maakt flinke herrie. Zelfs wanneer de blender leeg aanstaat. Maar al met al verder een fijn apparaat.

Pluspunten

• Vaatwasmachine bestendig
  • Momenteel een geld retouractie van Bosch

Minpunten

• Silentmix klopt niet
  • Vrij groot en lomp

Paul 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

goede bediening

Uitstekende blender; eenvoudig te bedienen en met een heerlijk resultaat. Onze smoothies smaken echt veel beter.

Pluspunten

• prijs
  • bediening

een koper uit etten-leur 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Muisstil !!

Klasse blender van gerenommeerd merk. Echt stiller dan andere blenders en eenvoudig in gebruik. Bovendien snel en makkelijk te reinigen. Ideaal apparaat voor onze bessen, aardbeien en andere vruchten uit eigen moestuin!

Pluspunten

• geluidsarm
  • goed te reinigen

Luiz Jr 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

goede koop

Uitstekend product. Voldoet aan alle beloften. Nu kan ik sappen voor het hele gezin te maken. Perfect!!!

Pluspunten

• Silent
  • Programmes

B de Jong 11-05-2017

De beste blender voor die prijs (+ €20 cashback Yeah!)

Aan alles is gedacht bij deze blender. Solide apparaat, zuignappen tegen trillen en geluidsoverlast en eenvoudig schoon te maken (ook in de afwasmachine). En het voornaamste: Geweldige smoothies!

Pluspunten

• Sterke en stille machine!
  • Multi-toepassingen
  • Snel en eenvoudig te reinigen

Minpunten

• GEEN!

Jol 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super stil in vergelijking met andere Blenders

Wij hadden vorige week een blender gekocht van een ander merk. Maar bij het eerste gebruik hadden wij al door dat wij een verkeerde keuze hadden gemaakt. Iedere keer moesten wij de oren afdekken want wat een herrie kan zo'n blender maken. De keuze was snel gemaakt. Toch maar weer een nieuwe blender kopen en het verlies nemen. En wat een verschil, deze nieuwe Silent Bosch blender MMB65GOM maakt echt veel minder geluid. Een hele verademing. Wij zijn dus heel erg blij met deze nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Weinig geluid in vergelijking met andere blenders
  • Messen kunnen apart worden gereinigd
  • zuignappen maakt blender stabiel

Houtman 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige blender

Wat een geweldige blender! De blender maakt minder herrie dan de meeste anderen, is krachtig en door zijn 8-hoekige glazen kan mengt hij de ingrediënten beter. Hij heeft meerder functies en is op snelheid in te stellen. Zelf mijn 8-jarige dochter kan hier makkelijk mee omgaan en de blender bedienen. Ook is de blender makkelijk schoon te maken doordat je de bodem waar de mesjes aanzitten eraf kunt halen. Zo zijn dus alle onderdelen goed te reinigen, wat het apparaat ook weer hygiënischer houdt.
Hij is zijn prijs, wat ik in eerste instantie aan de hoge kant vond, meer dan waard.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste andere blenders
  • Onderdelen makkelijk uitelkaar te halen
  • Onderdelen makkelijk te reinigen
  • Meerdere funties en snelheden

Minpunten

• Geen enkele gevonden tot nu toe

NiPi 07-05-2017 Product paar weken in bezit

geluid, lekker stil

mooie blender die heerlijk stil is. Een echte verademing in vergelijking met de vorige. Deze maakte zoveel geluid dat gehoorbescherming eigenlijk nodig was.

Pluspunten

• Goed stil
  • eenvoudig schoon te houden

Minpunten

• het blijven grote apparaten

IvD 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch smoothies met deze blender

Prachtige blender. Makkelijk schoon te maken. Handige snelfuncties. De smoothies zijn heerlijk glad!

Pluspunten

• met z'n 2,3 liter kan is hij lekker groot
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• beetje zware kan door het dikke glas

Jasmijn 06-05-2017 Product paar maanden in bezit

Stille handige blender 800 watt

De blender is stil en heeft een hoog aantal watt. Hij is handig schoon te maken omdat de onderkant open kan. Het model is wel wat grof en zwaar.

• Hoog in watt
  • Handig schoon te maken

Minpunten

• Grof uiterlijk
  • Zwaar

Tini 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat!

Werkt zoals een blender hoort te werken, prettig dat dit ook redelijk stil kan. Smooties zijn heerlijk glad!

Pluspunten

• kracht
  • geluid

Mandy 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

degelijk en multifunctioneel - scherpe geprijsd

Degelijk en multifunctioneel en belangrijk stil bij gebruik (in vergelijk met onze vorige blender) Door de zuignappen is er een goede bevestiging bij gebruik. Eenvoudig te demonteren voor schoonmaak.
Blendermes zit laag op de bodem van de beker, dus alles wordt goed geblend of gemalen (dus geen restanten of droog poeder over).
De menu mogelijkheden en traploos verstelbare snelheid geven ons altijd het juiste resultaat.

Dit model is ook nog eens scherp geprijsd!

Pluspunten

• lage positie blendermes
  • stevig te plaatsen
  • degelijk
  • meerdere snelheden en blendermenu
  • stil bij gebruik

Minpunten

• deksel mengkom zeer vast sluitend