Bosch MMB65G0M - Reviews

Best Reviewed juni 2016
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 179 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Laura 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima blender

De blender is erg stil, in vergelijking wat we. Het is een degelijk apparaat. Hij blendert ook veel beter dan dat ik gewend was.

Blij mee dus! :-)

RWT 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en snel blenden

2e machine in korte tijd. aangenaam verrast door grote vermogen, voorinstellingen en laag geluidsniveau. makkelijk schoonmaken en kan in de afwasmachine. Happyt

AmiMan 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsloos

Een degelijke blender (800 watt) met glazen kan (inhoud 2.3 liter) en optiemogelijkheden.
Vrijwel geluidsloos apparaat wat binnen ons gezin belangrijk is door wisselende diensten!

PM Draaijer 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Blender

Top Blender! Na jaren vele miskopen eindelijk de juiste en dat voor een top prijs eker ook omdat er nu € 20,- extra kassa korting op zit. En goed advies van de scheer en foppe medewerker uit Haarlem. Voor mij geen internet aankopen meer

Skippy 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat!

fijn apparaat om smoothies mee te maken zonder klonten en daarbij ook eenvoudig schoon te maken. Ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij makkelijk mee.

kokkie M 13-03-2017

Geluid prettig

Niet kopen, wegens te laag gelegen mesjes maalt hij niet alles en moet je vaak het prut doorroeren met een potlepel . Dus Bosch kijk eens naar het malen.

J.A,de Rooij. 08-02-2017 Product paar maanden in bezit

zeer een voudig om mee te werke,erg handig.

Aan gezien wij veel fruit gebruiken,is dit apparaat zeer handig ,en ook zeer eenvoudig schoon te maken.

Liesbeth 31-01-2017 Product paar maanden in bezit

Verschillende handige standen!!

De Bosch blender is een echte aanrader! De mesjes zijn los te draaien van de blenderkan en ook het rubber is makkelijk te verwijderen. Kortom, het is allemaal goed schoon te maken.
Het is fijn dat het niet veel herrie maakt. Zeker wanneer je vroeg in de ochtend een shake wil maken en niet het hele huishouden of de buren wilt wekken.
De blender is zeer makkelijk in gebruik. De verschillende standen en snelheden zorgen bij elk product voor een goed proces. De zuignappen aan de onderkant zorgen ervoor dat de blender stevig blijft staan. De blenderkan en het onderstel zijn van stevig en degelijk materiaal. Het kan een stootje hebben. Kortom, echt een aanrader!

Pluspunten

• Alles kan uit elkaar. Valt goed schoon te maken.
  • Verschillende standen
  • Stevig materiaal
  • Mooi design/kleuren

Paul 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Robuuste blender

Wij hebben deze blender gekocht op basis van de vele goede reviews van dit apparaat. Bij het uitpakken kwam de robuustheid meteen naar voren. Wat een grote beker en wat een dik glas!! Hij is erg stil en de knop voor de verschillende menu's voelt stevig aan. Een 800 watt motor ervaren wij als sterk. Het klik systeem om de beker vast te zetten, voelt goed aan. We hebben al heerlijke smoothies gemaakt en de wortelpuree is ook heerlijk.

Pluspunten

• Dikke glazen kan
  • Stevige knop
  • De verschillend aangegeven maatverdeling
  • De stille motor

Minpunten

• Drukknoppen voelen minder goed aan

Jessica van Rijen 19-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fantastisch apparaat

Ik ben enorm blij met deze blender. Al meerdere blenders versleten maar dit is er een van degelijke kwaliteit, Flinke inhoud, Makkelijk te rei nigen en ook nog eens aanzienlijk stiller dan al de andere die ik heb gehad. Ook erf fijn dat er een aantal veel verschillende voorgrprogrameerde funties zijn. Het enige nadeel is dat wanneer je een smoothie hebt met fruit er heel soms stukjes fruit vast komen te zitten onder de mesjes. Geen probleem verder maar het geeft een klontje in je smoothie. Ik heb dit opgelost door op het einde kort de pulseknop te drukken of heel kort de ijscrusch functie aan te zetten daardoor word het stukje fruit de beker rond gezwiept en alsnog met de rest gemengd...

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Makkelijk te reinigen
  • Veel handige functies
  • Stiller dan de meeste andere apparaten
  • Staat stevig op het werkblad dmv zuignappen

Minpunten

• Vrij groot en zwaar apparaat

Mevrouw Smoothy 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Blender Silent Mixx

Deze Bosch blender is echt een hele fijne blender die echt een stuk rustiger draait dan mijn vorige Philips blender.
Door de stervormige kan mixt hij alles goed door elkaar. Wel is het zo dat als ik de speciale smoothy-stand gebruik ik het niet fijn genoeg vind, zet hem daarom liever 2 min. op maximale hoogte.

Pluspunten

• draait rustig
  • mooie vormgeveing

Minpunten

• smoothy-stand vind ik niet fijn genoeg malen

P LITJENS 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

een nette machine om in je keuken te hebben

om dat het een leuke machine is en het minste geluid maakte van allemaal die in de winkel aanwezig waren en genoeg mogelijkheden
'n aanwinst om in je keuken te hebben.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • makkelijk schoon te maken
  • staat leuk op de aanrecht

Paul 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch maakt verwachtingen waar en overtreft deze zelfs

Wij hebben deze blender gekocht op basis van de vele goede reviews van dit apparaat. Bij het uitpakken kwam de robuustheid meteen naar voren. Wat een grote beker en wat een dik glas. Hij is erg stil en de knop voor de verschillende menu's voelt stevig aan. Een 800 watt motor ervaren wij als sterk. En dat hij ook ijs kan crushen was voor ons een cadeautje.

Pluspunten

• Beker van dik glas
  • Sterke motor
  • Robuust en gedegen

Vuijst 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch blender

Goed advies van de verkoper en goede kwaliteit blender ben er bij mee hij is stil en heeft een grote kom

Niek Baarends 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

stil geluid en goede vormgeving

Aangezien we hem nog maar net in huis hebben (1 dag), maar op advies van een kennis en de winkel verkoper Kwam deze het beste voor ons uit de bus.
En gelet op prijs / kwaliteit met de bonus korting zeker.

Pluspunten

• watt vermogen
  • volume inhoud
  • gering geluid
  • goed schoon te maken

Stephan 04-01-2017

Zeer stil

Kwalitatief goed apparaat, voelt goed en degelijk aan. Super stil en met handige functies. Ziet er ook mooi uit.

Pluspunten

• stil

Bregjevdk 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, gebruiksvriendelijke blender

De blender is ten eerste al heel mooi, hij staat mooi op het aanrecht. Verder heeft de blender makkelijke snelkeuzetoetsen en een mooie, grote mixkom. De blender is makkelijk uit elkaar te halen om af te spoelen. Ik ben blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Grote mixkom
  • Makkelijke snelkeuzetoetsen
  • Makkelijk uit elkaar te halen
  • Recepten in de handleiding

Gerrit 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig stil apparaat

Zuignappen zorgen voor goede verankering.
Mooi design
Gebruiksvriendelijk zonder hinderlijk lawaai.
Makkelijk te reinigen.
Top apparaat

Karin van Vaalen 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Grote kan, weinig herrie

Hij doet wat hij moet doen, maar met hardere stukken heeft hij wel moeite. Hij zou iets meer toeren moeten kunnen maken. Het snoer is wat aan de korte kant. Erg gemakkelijk is het feit dat je de bodem eruit kunt halen en zo makkelijk de mesjes goed schoon kunt maken. Top. Degelijk apparaat en staat door de zuignapjes heel stevig op de ondergrond.

Pluspunten

• grote kan
  • makkelijk schoonmaken
  • onderkant kan los

Minpunten

• kort snoer
  • heeft moeite met harde stukken groente/fruit

J.P. Smits - van Gent 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

handige multi user in de keuken

Compacte hulp voor het maken van gezonde maaltijden en drankjes. Handig in gebruik door de extra accessoires, extra moeten aanschaffen, ook geschikt voor bijvoorbeeld het hakken van uien, sjalotten en verse kruiden.
De eerste soepjes zijn gemaakt. Niet zoveel herrie als bij andere blenders.

Pluspunten

• multi functioneel
  • relatief stil

Minpunten

• deksel gaat stroef op het glas