Bosch MMB65G0M - Reviews

Best Reviewed oktober 2017
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2,3 liter

Beoordeling op basis van 232 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

PM Draaijer 17-05-2016

Bosch Blender

Top Blender! Na jaren vele miskopen eindelijk de juiste en dat voor een top prijs eker ook omdat er nu € 20,- extra kassa korting op zit. En goed advies van de scheer en foppe medewerker uit Haarlem. Voor mij geen internet aankopen meer

Skippy 23-04-2016

prima apparaat!

fijn apparaat om smoothies mee te maken zonder klonten en daarbij ook eenvoudig schoon te maken. Ook bevroren fruit en ijsblokjes maalt hij makkelijk mee.

Laila 21-06-2017

Super smoothiemaker

Ik ben super blij met mijn Bosch blender. Het apparaat heeft een krachtig motor raakt niet verhit en laat geen geur vrij van warme motor, wat ik bij mijn vorige apparaat dus wel had. Er kan meer dan 2 liter in, dus geweldig voor tuinfeestjes wanneer heerlijke smoothies wilt bereiden. Bevroren fruit en ijsblokjes worden in no time vermalen, waardoor je smoothies lekker cool blijven. Dit apparaat biedt zoveel mogelijkheden en dan voor een meer dan redelijke prijs. Ik ben heel erg tevreden en raadt dit daarom aan.

Pluspunten

• gemakkelijk schoon te maken
  • gemakkelijk in gebruik
  • grote hoeveelheid te bereiden smoothies of soep
  • maakt minder lawaai
  • crusht ijs en bevroren fruin in handomdraai

Houtman 07-05-2017

Krachtige blender

Wat een geweldige blender! De blender maakt minder herrie dan de meeste anderen, is krachtig en door zijn 8-hoekige glazen kan mengt hij de ingrediënten beter. Hij heeft meerder functies en is op snelheid in te stellen. Zelf mijn 8-jarige dochter kan hier makkelijk mee omgaan en de blender bedienen. Ook is de blender makkelijk schoon te maken doordat je de bodem waar de mesjes aanzitten eraf kunt halen. Zo zijn dus alle onderdelen goed te reinigen, wat het apparaat ook weer hygiënischer houdt.
Hij is zijn prijs, wat ik in eerste instantie aan de hoge kant vond, meer dan waard.

Pluspunten

• Stiller dan de meeste andere blenders
  • Onderdelen makkelijk uitelkaar te halen
  • Onderdelen makkelijk te reinigen
  • Meerdere funties en snelheden

Minpunten

• Geen enkele gevonden tot nu toe

Mandy 04-05-2017

degelijk en multifunctioneel - scherpe geprijsd

Degelijk en multifunctioneel en belangrijk stil bij gebruik (in vergelijk met onze vorige blender) Door de zuignappen is er een goede bevestiging bij gebruik. Eenvoudig te demonteren voor schoonmaak.
Blendermes zit laag op de bodem van de beker, dus alles wordt goed geblend of gemalen (dus geen restanten of droog poeder over).
De menu mogelijkheden en traploos verstelbare snelheid geven ons altijd het juiste resultaat.

Dit model is ook nog eens scherp geprijsd!

Pluspunten

• lage positie blendermes
  • stevig te plaatsen
  • degelijk
  • meerdere snelheden en blendermenu
  • stil bij gebruik

Minpunten

• deksel mengkom zeer vast sluitend

Laura 21-06-2016

Prima blender

De blender is erg stil, in vergelijking wat we. Het is een degelijk apparaat. Hij blendert ook veel beter dan dat ik gewend was.

Blij mee dus! :-)

RWT 14-06-2016

Stil en snel blenden

2e machine in korte tijd. aangenaam verrast door grote vermogen, voorinstellingen en laag geluidsniveau. makkelijk schoonmaken en kan in de afwasmachine. Happyt

AmiMan 01-06-2016

Geluidsloos

Een degelijke blender (800 watt) met glazen kan (inhoud 2.3 liter) en optiemogelijkheden.
Vrijwel geluidsloos apparaat wat binnen ons gezin belangrijk is door wisselende diensten!

Karin huigen 19-11-2017

Verschillende snelheid.

Het is een fijne blender. Alleen is hij wel erg zwaar. Wat heel fijn is dat je aan de onderkant de mesjes er uit kan halen heel handig.

wilma staring 19-11-2017

topper

Bosch staat voor kwaliteit apparaat werkt goed en snel en zoals beschrijving aangeeft stil geen hard geluid de design staat bij alle apparatuur bij mij in de keuken .

El Gaayo 18-11-2017

Super silent blender

Het feit dat die zo stil is en een grote blender kom heeft vind ik fantastisch. Er past heel veel in. Super voor smoothies met veel fruit, en ook met diepvries vruchten. Hij ziet er ook mooi uit waardoor die goed op het aanrecht past. Makkelijk ook af te wassen vanwege de los te maken onderdelen.
Heel blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Grote blender kom
  • Makkelijk af te wassen

mooie blender 14-11-2017

super blender

een mooie blender .stevig ,maakt geen herrie,en doet het zeer goed .Ik en mijn tiener jongens zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• mooie
  • stevig
  • stil

Minpunten

• zware beker

Janssen 14-11-2017

Blendee

Ik was op zoek naar een goede blender. En deze heb ik gevonden. Deze Bosch blender maakt weinig herrie en heeft een grote schenkkan. Makkelijk schoon te maken. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid tov andere blenders

Inge 06-11-2017

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Fijn apparaat, staat mooi op de aanrecht en maakt niet te veel lawaai. Aanrader om in huis te nemen.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Mooi uiterlijk
  • Handig schoon te maken

Sas 05-11-2017

Traploos instelbaar, grote kan

Het is een krachtige blender met zes messen die ervoor zorgen dat de inhoud snel vermalen wordt. De snelheid is traploos instelbaar wat er fijn is en de blender kan aan staan zonder dat je iets vast hoeft te houden of in hoeft te drukken. De ijscrush stand is erg handig voor het maken van crushed ice. De kan is van glas en daarom makkelijk schoon te maken (krijgt geen krassen van schuursponsjes zoals een plastic kan). De kan is erg groot wat fijn is als je grote hoeveelheden wilt blenden, maar dit maakt de glazen kan natuurlijk ook wat zwaarder. Het los en vast draaien van de kan op het elektronische deel gaat in het begin wat stroef en zwaar, maar dit wordt soepeler naarmate je hem meer gebruikt. Al met al een fijne krachtige blender.

Pluspunten

• grote kan
  • krachtig
  • traploos instelbaar
  • glazen kan (geen plastic)

Minpunten

• kan gaat in het begin stroef/zwaar

RR 04-11-2017

Goede kwaliteit prijs verhouding

In eerste instantie voor ander merk gegaan. In de winkel echter gezien dat deze Blender dezelfde, zo niet meer features had, tegen een lagere prijs. De ijs cruncher komt in deze prijsklasse nauwelijks voor maar deze heeft het. De Blender staat als een huis door de zuignappen waardoor de blender met een grote kan van 2,5liter zeer stabiel staat. Ook het geluidsniveau is aanzienlijk lager dan gebruikelijk in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Laag geluidsniveau
  • Staat stabiel door zuignap pootjes
  • Grote kan
  • Goede kwalitiet/prijs

Minpunten

• Kan los draaien / ontkoppelen, kost wat kracht.

Salar 31-10-2017

Mooie Design en Still

Deze blender is erg fijn in gebruik en maakt weinig geluid. Het glas en kunstof zijn van erg goede kwaliteit en makkelijk schoon te houden. De prijs kwaliteit staat in verhouding met wat het kan en doet! Echt een aanrader voor wie een blender veel en heel graag gebruikt!

Pluspunten

• Mooi
  • Compact
  • Still
  • Goede kwaliteit

Muss 31-10-2017

Inhoud mengbeker lekker groot

Het apparaat werk perfect en naar wensen. De prijs is dankzij de actie van cashback extra voordelig.

Pluspunten

• Werkt prima en naar wensen
  • Voordelig

Giesje 29-10-2017

Bosch MMB65G0M

Deze blender van Bosch (silentmixx) is erg fijn in gebruik en maakt dus weinig geluid, wat ik als zeer prettig ervaar. Het glas en kunstof zijn van erg goede kwaliteit en makkelijk schoon te houden. De prijs kwaliteit staat in verhouding met wat het kan en doet! Echt een aanrader voor wie een blender veel en heel graag gebruikt!

Pat 28-10-2017

Super blender :-)

Deze blender aangeschaft na een paar jaar met een philips blender smoothies gemaakt te hebben.

Wat is deze een verademing zeg. Hij blendt alles heel glad :-) ideaal om door een rietje heen te krijgen. Verschillende functies zitten erop en allerbelangrijkste is dat het heel easy is om schoon te maken. Ook is er zo te zien nagenoeg weinig kans dat de aandrijfmotortje niet snel de blenderkan lamdraait (plastic) zoals bij philips het geval was.
Ze zeggen dat het apparaat stiller is dat klopt niet helemaal. Geluidsvolume is iets zachter dan de blender die ik had.
Al met al een geweldig apparaat.

Ennn nu is er 20€ cashback dus apparaat kost geen 82€ maar 62 € dus geen geld

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Verschillende functies
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geluidsvolume is niet zoals ze zeggen laag