Philips Avance Collection HR2195/00 - Reviews

Inhoud mengbeker
2 liter

Liezz 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Hadden eerst een bosch silentmixer maar die liet stukjes in de smoothie. Deze werkt prima! Apparaat is helemaal uit elkaar te halen dus goed schoon te maken. Er is wel wat kracht nodig om de onderkant eraf te schroeven. Ding past makkelijk in de vaatwasser.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Uit elkaar te halen
  • Kan in de vaatwasser
  • Blend alles goed

Minpunten

• Onderkant is lastig los te schroeven

Joycemiesen 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Blender!

Van ijsklontjes tot appels en avocado's deze blender kan alles aan! Zijn er super tevreden mee, deze word dagelijks gebruikt binnen ons huishouden. Voor iedereen een echte aanrader!

abdel 20-11-2016

Uitstekende kwaliteit

zeer goed toetel geen probleem mee gehad tot nu toe
maakt lekkerre shakes en maalt alles fijn geen harde stukjes meer terrug te vinden
BEBETO 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en strak apparaat

Echt een mooi en stevig apparaat. Maakt ook weinig geluid vergeleken met mijn oudere apparaat. Deze ga ik lekker dagelijk gebruiken voor overheerlijke shakes!!!

Pluspunten

• Stevig
  • Mixt goed

Pietje Bell 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Top blender

Geweldige blender, doet alles wat ie moet doen. Kan er heerlijke smoothies mee maken maar ook milshakes en sorbets!

Anneke 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super!

Ik heb hem pas net een paar dagen, maar hij is veel stiller dan mijn oude blender, maar de smoothies worden wel veel luchtiger. echt een aanrader.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Vaatwasmachiner bestendigg
  • Zelfreinigings functie

Minpunten

• Groot
  • zware kan

Saskia 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Blender HR2195/00

Mooi stevige blender, krachtig en stil! Fijne structuur en neemt alle producten goed mee mer handige spatel.

Pluspunten

• Dop

adrie 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

blender

goede blender makkelijk schoonmaken geluid is aanvaardbaar makkelijke bediening wel een heel erge zware schenkkan

Kristien 03-11-2016

Geweldig toestel

Ik heb gekozen voor dit toestel voor de grote glazen kan ,voor het gemakkelijk reinigen van het toestel en voor de prijs.
Bram van Turnhout 26-05-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte betaalbare blender!

De blender "hakkelt" zo'n beetje alles. Ook met ijsblokjes heeft hij totaal geen moeite. Heerlijke smoothies in een handomdraai.

Ramon CR 31-03-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Een mooi en degelijk apparaat.. Heb ook nog gekeken naar de Philips HR2196/08 een beetje duurder... Daarvoor de Philipsman bij bol.com gesproken iemand van de Philips online store en iemand van Philips product nog iets.. Bleek wat ik zelf al vermoedde precies hetzelfde te zijn alleen een kleurverschil... Goed terug naar deze.. Heb overheerlijke smoothies gemaakt en ze vermaalt. Ze deed alles enthousiast en met 900 watt vermogen... speciale ijscrush functie. Ook voor de fanatiekere smoothiemaker een goede aankoop... Harder fruit of groente ijs of bevroren vruchten geen probleem..

Kever 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

geruisloos, functioneel en krachtig. Stevige glazen kom die makkelijk is te verwijderen en schoon te maken.

Zeynep 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super fijne blender. Maakt geen onnodig hard geluid. Heel gebruiksvriendelijk. Je kan er meteen aan de slag. Mooie design en heel betaalbaar.

Alexandra 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de blender nog niet vaak gebruikt, maar het lijkt me een degelijk apparaat dat simpel te gebruiken is.

ingrid 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Pas 1 keer gebruikt. Handig te gebruiken met de verschillende standen. Alles werd goed fijn.
en alles was zeer makkelijk uit elkaar te halen en af te wassen.

JR 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

de blender is mooi stil, doet snel en goed het werk. Lekkere smoothie gemaakt, makkelijk schoon te maken. De dop komt er wat moeilijk vanaf. Fijne cash-back actie van Philips.

Roelien 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Krachtige motor, handige schoonmaakfunctie en een robuuste uitstraling. Maakt heerlijke smoothies en vermaalt ijs eenvoudig.

Beste goed ding 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Philips Blender meteen op de proef gesteld. Hij doet het goed! Makkelijk schoon te maken en alles voelt heel degelijk aan. Erg makkelijk in gebruikt

fabienne89 29-07-2015 Product paar weken in bezit

De Philips Avance is een zeer fijne blender, waarmee je verschillende lekkernijen mee kan maken. Het zestal mesjes die deze blender bezit zijn vlijm scherm; zelfs wortels zijn binnen no-time in miniscule stukjes gesneden. Van heerlijke smoothies tot babymaaltijden; deze blender is een must have om in je keuken te hebben staan!

machooo 21-07-2015 Product maand in bezit

We hebben deze philips Avance HR2195/00 nu een maand in gebruik en gebruiken m ook elke dag. Wat helemaal top is is dat deze niet warm word waardoor alle vitamines en vezels niet kapot gaan, ook maakt hij een luchtige shake die super smaakt!!!!zeer degelijk met schoonmaken!!! prijstechnisch TOP!!! AANRADER DUS.....