Bosch MMB42G0B - Reviews

Afneembare mengbeker
Aantal snelheden

Beoordeling op basis van 83 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Sim 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Veel lawaai

Goeie blender, je kunt er van koude tot warme drankjes in maken. Enigste nadeel is dat het totaal niet silent is.

Pluspunten

• Hoge watt
  • Stevig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Lawaai

Charlot 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed, krachtig apparaat

heb ook een hele dure keukenmachine met blender, maar deze losse blender is vele malen beter.
Hij is eenvoudig schoon te maken, doordat de onderkant demontabel is.

Agou 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon een goed product

Bij het uitpakken is het al duidelijk dat het een goed degelijk product is. Bieding is supermakkelijk en het levert perfecte resultaat. Ook handig dat het mes makkelijk te verwijderen is. Handig met schoonmaken.

Ria 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Een heel eenvoudig bedienbaar product.Makkelijk schoon te maken en vlijmscherpe messen.Ikben er zeer tevreden over.

Lang gewacht maar blij dat ik de bosch heb gekozen maalt echt alles!Heb al vele smoothies en gezonde groenteshakes bereid..Ik heb wel de krachtige van 700 watt .En hij staat netjes in mijn keuken.

dirk 09-09-2017 Product paar maanden in bezit

Gebruik hem dagelijks, makkelijk schoon te maken

Gebruik hem dagelijks en is makkelijk schoon te maken. Grote inhoud (voor bijvoorbeeld soepen) en mooi design, ben zeer tevreden met mijn Bosch.

Sanne 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en zeer goed werkende blender!

Allereerst ziet de blender er mooi uit. Staat zeer stevig op het aanrecht, dus trilt niet weg..
Daarnaast werkt de blender heel goed, scherp om van alles te snijden en binnen no-time een smoothie klaar.
Ook valt het geluid mee, omdat het een silent functie heeft.
Dus zeker aan te raden!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Werkt snel en efficiënt
  • Maakt weinig geluid
  • Grote kan

Minpunten

• Kan is misschien iets zwaarder dan je verwacht.

Juniper222 24-05-2017

Fijne en stille blender!

Heel fijn die grote hoekige glazen maatbeker. Hij maakt weinig geluid. Wel iets langer blenderen om de stukjes eruit te krijgen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Does 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Het is werkelijk stil in verhouding tot mijn vorige, makkelijk in gebruik. Heeft een groot volume en kan voor soepen worden gebruikt. Design is mooi, past goed in de keuken. Ben erg tevreden en denk er ook jaren van te genieten.

Pluspunten

• stil
  • warme gerechten
  • makkelijk bediening

Minpunten

• zwaar door glazen beker

Martijn 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Top apparaat!

Fijn apparaat in het gebruik, deugdelijk kwalitatief materiaal, goed schoon te maken. Prettig in het gebruik. Krachtig genoeg voor noten en ijs te vermalen.

Patricia uit Heerhugowaard 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Met zekerheid stille blender

Het woord silent mixx sprak me gelijk aan, eindelijk een blender die geen herrie maakt. In de vroege ochtend uurtjes kan ik nu gerust de blender aan zetten zonder dat mijn vier kinderen er gelijk wakker van worden. Nog een voordeel van dit apparaat is, dat je de onderkant van het mes gedeelte er makkelijk uit kan halen, zodat je de mes-molen goed kan schoonmaken. Ik raad deze silent mixx zeker aan.

Guido 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stille blender met ook nog mooie looks

Deze krachtige blender doet wat hij moet doen, maar dan wel met kwaliteit. Het is een stil apparaat met een sterke motor. Tevens ziet de blender er ook nog erg mooi uit waardoor deze in de keuken niet misstaat.
Het enige (kleine) nadeel is dat de basis waar de motor in zit vrij groot is.

Een aanrader!

• Krachtige motor
  • Zuignappen om goed te bevestigen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• vrij groot

Jessica 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Hele fijne blender

Heel blij met deze aankoop. Wat niet op de foto was te zien, maar wel prettig is, is dat er ook een schenktuit aan de kan zit. In andere reviews las ik dat de deksel lastig opengaat, maar dat vind ik wel meevallen

Pluspunten

• grote kan
  • licht motorblok
  • doet goed en snel zijn werk
  • messen kunnen los om schoon te maken

Esther 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie solide uitstraling op mijn aanrecht :)

solide maatbeker, glas, sterk materiaal, prettig schoon maken door uitneembaar mes, mooie uitstraling, sterk genoeg om te crushen, ERG tevreden, staat mooi naast mijn Bosch koffieautomaat op het aanrecht van mijn nieuwe keuken met jawel......2 ovens, vaatwasser, kookplaat en amerikaanse koelkast van Bosch, ik ben FAN!!!!

Anneke 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stevig, mooi, goed.

Erg stevig en mooi design. Het malen gaat erg goed, de mengsels zijn erg glad. Zeker voor deze prijs een super blender! Het enige 'nadeel' is dat de deksel lastig te verwijderen is, deze kan je er op drukken en af trekken, maar hij zit erg stevig vast doordat hij vastgeklemd zit met rubbers. Er is geen handvat om hem los te halen, wat het iets lastiger maakt.

Pluspunten

• Doet zijn werk goed
  • Stevig

Minpunten

• Deksel lastig los te krijgen

Jeroen 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima mixer, mooi vormgegeven, stevig.

Goede mixer, had van mij een iets sterkere motor in gemogen maar deze voldoet wel.
Handig schoonmaken.
Is wel stiller dan anderen maar niet heel stil.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Stevig
  • Stiller

Minpunten

• Strakke deksel

Peter van der Zande 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

lekker still

Het product is super fijn. Vorige blender is kapot gegaan omdat wij steeds bevroren ijs in de blender stopte voor shakes. Met deze super fijne stille blender hoeven we hier ons geen zorgen om te maken. Top apparaat! Heb meteen al mijn familie leden gebeld om dit apparaat aan te bevelen. Ze gaan hem allemaal kopen! Super!

Pluspunten

• Ziet er vet uit
  • Groot aantal liters

Ilan 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie blender en behoorlijk stil! Echt een top product!

Super fijn apparaat, doet precies wat het moet doen en maakt niet teveel lawaai. Fijn in gebruik en misstaat niet in de keuken!

Pluspunten

• Behoorlijk stil

Henny 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima Apparaat

Het is een stabiel apparaat tijdens het gebruik.
Het is een aanwinst in de keuken.
Eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• stabiel
  • mooie uitstraling
  • eenvoudig in gebruik
  • prijs/kwaliteit goede verhouding

Jo Henrich 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijke en duidelijke bediening

Kwaliteit prijs verhouding zeer goed met nog eens extra de € 20,- terug gaaf bonus. Goede kwaliteit van de glaskan en goed schoon te maken.

Adonai 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk apparaat, goede prijs.

Eerst de negatieve punten. Het apparaat kan echt niet met ''Wisper Silent'' omschreven worden, hij is wel iets minder luid dan veel andere blenders die ik heb gebruikt maar een kabaal is het nog steeds. Het deksel sluit niet volledig af, aan de achterkant wil er soms wel eens wat uit druppelen tijdens het mixen. Dit kan toevallig aan alleen mijn apparaat liggen maar dat weet ik niet. Aan de positieve kant, het doet wat het moet doen. Alles wat je erin doet word een lekker zacht papje zonder stukjes of iets dergelijks. Hij staat lekker stevig door de zuignapjes en ik denk dat ik er nog een hele tijd plezier van ga hebben. ;)

Pluspunten

• Glazen, hittebestendige kan.
  • Prijs/kwaliteits verhouding

Minpunten

• Deksel sluit niet goed af.
  • Geen kookfunctie