Tefal Blender - Blendforce 1,5 L, kunststof kan zwart BL3008 - Reviews

Laagste prijzen
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

• Slecht

e.keuss 18-10-2015 Product half jaar in bezit

Bij deze blender hebben ze bij Tefal helaas niet aan alles gedacht. Er zijn 2 grote minpunten waardoor ik de blender eigenlijk niet meer gebruik en er afstand van wil doen.

(1) Wanneer je bijvoorbeeld gesneden zacht fruit (aardbeien of banaan) in de blender stopt en hem aan zet dan graaft de molen in principe alleen maar een gat in de onderste laag dan de stapel. Je moet telkens stoppen en het fruit naar beneden duwen, of terwijl het apparaat draait heen en weer schudden.
Wel gaat het iets beter als je bijvoorbeeld eerst yoghurt er in schenkt en daar fruit aan toe voegt.

(2) Het schoonmaken van het apparaat is onmogelijk. Vooral de molen waar de mesjes aan zitten. Het ontwerp is zo onhandig dat je er met een borstel niet bij kan komen. Ik zie duidelijk etensresten zitten waar ik niet bij kan komen en vraag me af wat er op de plekken zit die ik niet kan zien. Misschien dat het wat beter gaat met een vaatwasser.

Als je overweegt deze blender te kopen dan raad ik het in ieder geval af.