Philips Avance Collection HR2093 - Reviews

Best Reviewed mei 2015
Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
2 liter

Beoordeling op basis van 301 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Degelijke blender 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke blender

Fijn in gebruik. Alleen met noten heeft de blender moeite, maalt deze niet fijn. Blijf stukjes terug vinden in de smoothie. Erg jammer want deze blender zou toch krachtig genoeg moeten zijn. Valt toch een beetje tegen.

ikbenanja 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige blender

Voor de eerste keer eens niet bezuinigd op een blender. En wat een succes! Mijn smoothies zijn nu echt smooth. Hij draait zijn hand niet om voor wat bevroren fruit, maakt weinig lawaai, staat lekker stevig. Het enige waar ik me zorgen over maak is de glazen kan. Mijzelf kennende, gaat die een keer vallen. Hopelijk is er dan wel een losse te bestellen....

Annette 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

3e Philips blender in 4 jaar..

2 Philips blenders HR2096 kapot maar verhoudingsgewijs prijs/fijne blender tóch weer Philips gekocht, nu HR2093 door aanschafprijs/cashbackactie Philips. Slijtage kunststof aandrijving bij 1e blender, lekkage kan bij 2e blender waardoor motor kapot. net buiten garantie natuurlijk! ;-) Volgens Philips moet je mes regelmatig uit kan draaien maar vertel mij maar hoe, krijg m niet los!! Al met al goede blender welke bij ons ongeveer 2 jaar mee gaat. dit is wel onze laatste Philips mocht hij weer zo snel kapot gaan, gaan we toch maar s bij Magimix kijken. Prijs en vermogen Magimix stuk hoger maar misschien maakt die Magimix kwaliteit het waar er langer mee te kunnen doen..

lookforstars blogspot nl 11-04-2016 Product paar dagen in bezit

Absolute aanrader

Er zit een 2 liter glazen kan bij, in de blender zit een mes met 6 bladen waarmee ze beloven alles van fruit en groente tot ijs te kunnen mixen, malen en snijden. Alles kan in de vaatwasser, op de hoofdunit na, maar het is ook eenvoudig snel schoon te maken met de hand vind ik, gaat wel net zo snel.
In de afdichtdop zit een kleine maatbeker, handig!
Ik heb er amandelmelk mee gemaakt vandaag en wat ie beloofd, namelijk heel fijn malen, doet hij zeker. De amandelmelk heeft nog nooit zo lekker gesmaakt, er blijft minstens de helft minder amandelprut over na het zeven dan met bereiding in de keukenmachine. Geweldig, hij krijgt echt een ereplek op mijn aanrecht!

loes 19-11-2016 Product paar weken in bezit

blender

Mooie blender met een grote glazen kan. Werkt fantastisch en makkelijk schoon te maken. Makkelijk in gebruik en handige functie om ijsblokjes fijn te maken.

Anonymous 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Strong and functional blender!

Very good quality and good functionality. I particularly like the ice crush function. Good value for money!

Merel 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede blender

Prima blender voor groene smoothies. Erg fijn, handige draaiknop voor verschillende standen en snelheid. Inclusief zuignappen op de onderkant voor het voorkomen van verschuiven.

anoniem 20-05-2016 Product maand in bezit

Top blender!

Een zeer goede blender voor lekkere smoothies en soepen. Fijn dat er een schoonmaakfunctie op zit en een functie voor ijsblokjes.

David 14-05-2016 Product paar weken in bezit

Philips Avance HR2093

Eerst had ik een 750W blender van Bourgini. Nadat deze 2 keer kapot ging toch maar overgestapt naar dit duurdere model. Het prijsverschil was het zeker waard. Hoewel de blender slechts 50W extra heeft, mengt de blender een stuk beter (onder andere door de asymmetrische vorm). Belangrijker, alles voelt veel degelijker en beter aan. Zijn geld zeker waard.

Angie 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Dat bevalt me goed.????????????

Ik gebruik deze blender bijna elke dag, een bevalt me goed. Dat is goed een makkelijk te schoonmaken .
Lekker om smoothie te maken.

Angelique 09-05-2016 Product paar weken in bezit

Goede blender voor smoothies

Ik gebruik de blender vaak met bevroren fruit. Dit word makkelijk tot een gladde smoothie gemixt. Soms duurt het wel wat lang en de blender is niet erg stil, maar dit zijn geen storende factoren voor mij

JGN 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Blender

Hij is bpa vrij en pureert heel goed. Het traploze systeem is heel fijn. Hij kan ook gebruikt woorden voor warme gerechten. Easy clean is heel handig. Hij glijdt niet weg.

Harm 14-04-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige degelijke blender

De blender staat als een huis, mede dankzij de zuignap voetjes.

Het heeft twee drukknopen, één voor de ice-crush functie en één voor de snel schoonmaak functie. Tijdens het ice-crushen pulseert het 'mes'. Persoonlijk heb ik het nog niet uitgeprobeerd en kan daar zodoende geen eerlijke mening over geven. De schoonmaak functie is handig. Een beetje afwasmiddel plus water erin en meestal is het apparaat al helemaal schoon. Zeker als je het gelijk na het blenden doet zodat er nog niks aangekoekt is.
Verder heeft het één draaiknop voor het toerental. Niets bijzonders over te zeggen.

Het hele apparaat voelt degelijk aan. De kan is van glas en heeft een goed gewicht. De kan draai je er makkelijk af en op.

Tot zover ben ik zeer tevreden met mijn aankoop!

mies 09-04-2016 Product paar dagen in bezit

beschrijving

een beschrijving alleen van dit apparaat zou duidelijker zijn, nu staan er de uitgebreidere
er ook tussen, voor de rest een fijn apparaat
dat goed schoon te maken is. en degelijk van
kwaliteit. doet wat het moet doen.

AP De Haan 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design en krachtig apparaat

KoopjeA 30-04-2014 Product paar dagen in bezit

Deze blender is zeer makkelijk in gebruik. Hij staat heel stevig op het aanrecht, wat is heel prettig is in gebruik. De glazen kom is ook stevig. Hij is makkelijk schoon te spoelen en kan in de vaatwasser. Hij misstaat ook niet op het aanrecht omdat hij van roestvrij staal is gemaakt. Je hebt in heel korte tijd een heerlijke vruchten shake en het apparaat is ook zo weer schoon.
Jammer dat de spatel er niet (meer) bij zit. En de gebruiksaanwijzing is niet handig. Elk onderdeel staat in verschillende talen ipv de hele gebruiksaanwijzing in één taal bij elkaar.

Rob 15-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede blender

Iets duurder maar hij is zijn geld absoluut waard.
Goede blender die relatief weinig herrie maakt.
Mooie grote glazen kan met een degelijke afdichting.
Traploze bediening en stabiel door zuignapjes.
Enige minpuntjes zijn het niet op kunnen bergen van de snoer en dat de deksel niet volledig luchtdicht gemaakt kan worden.

Pluspunten

• grote glazen kan met goede afdichting
  • weinig herrie
  • stabiel
  • prijs/kwaliteit
  • goede motor traploos instelbaar

Minpunten

• geen opbergvakje voor snoer
  • deksel kan niet volledig luchtdicht

Jeroen M 30-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Eenvoudig te gebruiken, niet degelijk

Prima blender, makkelijk te bedienen...zolang hij werkt.
Het apparaat sneuvelde op een ananas na 2 jaar bezit en plusminus 15 keer gebruik. Dus lage score op het punt degelijkheid.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Zware kan
  • Degelijkheid

M. van Strien 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Blender die zijn werk verstaat!

Een Blender die alles goed verwerkt zonder dat je nog stukjes hebt.
Maakt voor een Blender niet al te veel lawaai.

Pluspunten

• Resultaat zonder stukjes
  • Glazen kan
  • Goed schoon te maken doordat alles uit elkaar kan
  • Goede zuignappen, geen 'gewandel op het aanrecht

Minpunten

• Wat aan de grote kant

hbilo 28-11-2016

HR2093/00 blender

Dochter is meteen mee aan de slag om haar favoriete smootjes en drankjes te maken. Was meteen zeer enthousiast over de functionaliteit van het apparaat en het gemak waarmee je hen kunt schoonmaken via automatische ingebouwde functie.