Philips Daily Collection HR210490 - Reviews

Afneembare mengbeker
Inhoud mengbeker
1,5 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,3

Clauwtje 27-08-2015

Zeer teleurstellend

Ik heb deze blender gekocht voor onder andere fruit en groentehapjes voor m'n zoontje, maar de prestaties vallen behoorlijk tegen. Eten wordt helemaal niet fijngemaakt, alleen het onderste gedeelte wordt fijn, maar met de rest van het fruit of groente gebeurt niets. Waarvoor ik de blender heb gekocht kan ik hem niet gebruiken. Ik pak nu maar weer de staafmixer die het wel prima doet, maar een blender leek mij makkelijker. Dus een miskoop.
Oorspronkelijk gepost op Philips

marian1509 29-06-2015

waardeloos

afschuwelijk apparaat het is in een woord smerig wat hieruit komt. Ik deed gewoon chia zaden bijvoegen het was een en al klonter Philips moet het apparaat uitproberen voordat ze het op de markt brengen. Ik ben een mens die gauw tevreden is maar dit is beneden alle peil.
Oorspronkelijk gepost op Philips

kiestgoed 18-01-2014 Product paar dagen in bezit

5,3
Wat valt deze blender verschrikkelijk tegen. Mijn vorige blender kon best wel goed voedsel 'snijden', maar deze niet. Hij heeft wel een apart gedeelte dat je er los op kunt zetten met een snij-unit, maar dat is wat mij betreft te klein. Verder is de gebruiksvriendelijkheid vrij slecht en is het design minimaal. Er is gekozen voor een plastic kan wat voor- en nadelen kan hebben.
Als je hem voor gewone smoothies gebruikt dan zal hij wel werken, maar wil je iets anders dan vloeistoffen erin doen dan niet kopen!