Princess 212085 Blender Black Steel - Reviews

Inhoud mengbeker
1,5 liter
Fabrikant kleur(en)
transparant, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212085 Blender Black Steel op Kieskeurig.be.

Frits 22-08-2019

Krachtige, mooie blender

Geschreven voor: Princess 212085 Blender Black Steel

Deze blender is naast zijn mooie mat zwarte looks ook erg krachtig en secuur. Veel blenders blenden niet alles wat in de blenderkan zit. Deze blender heeft gevormde messen zodat hij alles blendt en omhoog gooit waardoor je als het ware een cycloon in de kan krijgt.
Omdat de blender maar 1 knop heeft is hij doodsimpel te gebruiken en heeft hij naar mijn idee een mooie minimalistische look (zeker icm het mat zwart). Erg belangrijk als het apparaat op je aanrecht blijft staan.

Pluspunten

• Simpel te bedienen
  • Krachtig en secuur blenden

Mar 05-08-2019

Fijn en mooi apparaat

Geschreven voor: Princess 212085 Blender Black Steel

Fijne blender met eenvoudige bediening. Naast de pulse-stand nog twee snelheden. Meer heb ik niet nodig. Het mes is makkelijk van de kan los te maken dus alles is eenvoudig schoon te maken.

De glazen kan heeft een handige maatverdeling. Ook de vulopening in het deksel is fijn en kan goed worden afgeslopen.

Ik heb voor de zekerheid mijn hand op het deksel gehouden tijdens het blenden, lichte twijfel of deze uit zichzelf stevig genoeg sluit.

Het design is erg mooi door de strakke vormgeving en het matzwart.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Sumiere handleiding