Philips Avance Collection HR 2095/90 - Reviews

Inhoud mengbeker
2 liter

Bianca 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke blender

Degelijke blender met voldoende vermogen, ideaal voor ontbijtsmoothies. Makkelijk te reinigen met easy clean knop.

Michiel 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Verschillende handige standen

Apparaat doet degelijk aan en heeft handige aparte smoothie stand en ijscrushstand. Verder is het natuurlijk ook mogelijk om zelf te bepalen hoe hard/lang je blend.

Marieke 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips avance collection HR 2095/90 blender

Blender kan automatisch smoothies maken en ijs crushen. Is redelijk geruisloos en ziet er prachtig uit. Mat zwart. Makkelijk schoon te maken,Metropolis in te stellen.

Edwin 23-05-2016 Product paar weken in bezit

Fijne blender, maakt heel gemakkelijk smoothies

Makkelijke blender. Goed en eenvoudig schoon te maken. Zeer krachtig. Gebruik hem dagelijks voor smoothies. Voelt zeer degelijk aan. Maakt wel veel lawaai, maar dat heb je nu eenmaal bij krachtige motoren (is voor ons dus geen probleem).

Blender 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Blender hr2095

Prima blender, doet wat het moet doen.
Goede prijs / kwaliteit verhouding. Nu een paar dagen in bezit.
Stevig gebouwd, maakt wel behoorlijk wat geluid

Agnes 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Allesmaker

Robuust product degelijk met glazen beker. Deze biedt een veelzijdge keuze om sapjes maar bijvoorbeeld ook ice crush offee te maken. Handig zijn ook de zuignapjes onder de bodem van het apparaat zodat deze stevig op het oppervlak staat.

Daphne 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke blender

Goede blender, makkelijk in gebruik en goed schoon te maken.
Het blender gedeelte van glas is wat zwaar.

Afj 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Blender

Philips blender gekocht op aanraden van consumentenbond. Tot nu toe niets negatiefs. Verzending door Scheer en Foppen was wel slordig.

Shamey 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden

Het is iets groter dan ik verwacht maar ik kan dan ook gelijk veel smoothie in een keer klaarmaken. Het ziet goed uit in de keuken en heel makkelijk om schoon te maken. De bijvul gat boven de glazen kan is ook heel goed bedacht!

Jacqds 20-11-2014 Product paar dagen in bezit

Het apparaat maakt prachtige gladde smoothies. Je ziet de ingredienten mooi meegenomen worden naar de messen zodat je nooit harde stukjes hebt. Heel gemakkelijk schoon te maken en kan prima in de vaatwasser. Degelijke kwaliteit en mooi op mijn aanrecht. Hij staat stevig op zijn voet, zeker met de handige zuignapjes.

Ook ik heb een beetje vreemde lucht als ik er druppel afwasmiddel en water in doe om hem schoon te maken met het blenderen. Maar die lucht is er niet als er fruit in zit en ook geen rare smaak aan de smoothie.

Faegel 16-11-2014 Product half jaar in bezit

3,3
Na 3 maanden gebruik brandde de motor met 2 harde ploffen door. Hetzelfde gebeurde met de vervanger die ik snel kreeg, na 2 weken gebruik. Toen geld teruggevraagd en gekregen. Opvallend was wel dat de motor van beide blenders al vanaf het begin een lichte brandlucht produceerde. Jammer, want ik vond het apparaat klasse met veel mogelijkheden in het normale gebruik. Voor mij geen Philips meer.

rita17 26-10-2014 Product paar weken in bezit

Deze blender is echt super goed. Degelijk en ideaal voor smoothies.
ik heb hem nu een paar weken en ben zeer enthousiast. Maak er groene smoothies mee. Wortelen, bloemkool, spinazie, andijvie, ananas alles gaat erin en wordt zeer goed gemalen. Heerlijk.

PatrickBos1991 13-01-2013 Product paar weken in bezit

ik heb deze blender aangeschaft omdat ik eiwit shakes wou maken voor na het sporten. ik heb voor de hr 2095 gekozen omdat de prijs kwaliteits verhouding wel goed was. nou ik hem een aantal weken heb moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. makkelijk schoon te maken. goeie stevige glaze kan. wat mij wel tegen valt is de volume wat de hr 2095 maakt. het is niet bepaal een stil apparaat.

voor de rest ben ik zeer tevreden.

Anne.D 21-10-2012 Product paar weken in bezit

Het allereerste wat opvalt aan deze blender is het formaat, er kan maar liefst 2 liter (1,5 liter voedsel) in deze blender. Ook het design met RVS en een glazen kan springt in het oog. Ik heb de blender nu een aantal keren gebruikt en vind het fijn dat er geen stukjes (fruit) achterblijven, alles wordt mooi gemixt. In tegenstelling tot mijn vorige blender heeft deze Philips Avance blender 3 mesjes (i.p.v. 2), waardoor alles nog beter en sneller gemixt wordt. Wel vind ik dat het apparaat behoorlijk veel lawaai maakt.

margriet35 08-10-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze blender nu een aantal dagen in mijn bezit en al veel mee uitgeprobeerd. Het is ongelooflijk hoe goed de blender alles mixed en ook de aparte smoorthieknop is heel handig. Hij gaat dan zelf van een rustig tempo naar heel snel en uiteindelijk heb je een uitstekende smoothie. Ook ijsklontjes kan je makkelijk blenden en daarna gebruiken voor in bijvoorbeeld je drankje.

Doordat de blender zo krachtig is, maakt hij wel veel lawaai. Maar het resultaat is dan ook erg goed. Houd er ook rekening mee dat het een groot apparaat is (kan 2 liter in).

De zuignappen onder het apparaat zorgen ervoor dat hij tijdens het mixen en blenden stevig op het aanrecht blijft staan. De onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en bijna alles kan ook in de vaatwasser. Handig!

Conclusie: Uitstekende blender, ook zeer geschikt voor smoothies. Ontwerp is ook erg mooi. Enige nadeel is dat hij veel lawaai maakt en aan de grote kant is. Maar dat kan ook een voordeel zijn :)