MTD BV 2500 E - Reviews

Blaascapaciteit
270 km/h
Gewicht
5,1 kg

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,9

joopie100 06-09-2015
  • Product half jaar in bezit

Na 10 maanden is de zak geheel verteerd na een keer aanzetten zaten er direct 6 grote gaten in de zak.

Ik heb hem in totaal 6 keer gebruikt en als ik klaar ben leeg ik de zak en hang hem op in een droge schuur.
ik heb 89,94 betaald voor deze MTD-bladblaazer ik hoop dat ik de zak gratis krijg , want volgens de verkoper kon het weleens een slijt deel zijn ?

Ton 30-10-2015

Als deze beoordeling een 8,8 krijgt dan klopt er iets niet. De zak is al na een half jaar versleten is dat niet goed, en moet er een onvoldoende uit komen

joopie100 13-05-2016

Ja Ton ik heb inderdaad een nieuwe zak gekregen en deze is nu weer kapot 13-05-2016 hij is weer verteerd.
ik ben dus Joopie100 die dit er op heeft gezet.

En ik ga maar weer terug want ik heb nog garantie tot oktober.

albert 24-03-2017

Matig apparaat

Tijdens het in elkaar zetten vond ik al dat de zuigbuis speling had op de aansluiting met het apparaat. Hierop zelf de buis met tape strakker vastgezet. Het zuigen ging redelijk goed. De 3e keer dat ik de machine gebruikte rook ik tijdens het opzuigen ineens een schroeilucht. Hierna werkte het apparaat niet meer. Waardeloos apparaat.

Minpunten

• gammele bevestiging van zuigbuis aan machine
  • zuigcapaciteit