Alecto DVC-255IP - Reviews

1280 x 960 pixels
Nachtvisie
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVC-255IP op Kieskeurig.be.

alex 30-01-2019

DVC-255IP

Geschreven voor: Alecto DVC-255IP

Zag er in de winkel erg indrukwekkend uit, ook aan de muur hangend, heb ik netjes op een extra waterdichte kast gemaakt zodat de camera bekabeling aangekoppeld kon worden aan de doorde muur doorgevoerde bedrading, daarna nog een kapje eroverheen gemaakt voor de beschutting tegen regenval.
De software die bij de camera wordt aanbevolen loopt regelmatig vast en je zit gewoon naar een dia-voostelling te kijken, ook al is de camera aan via een LAN kabel direct aan de router aangesloten zodat ik de draadloze verbinding niet nodig had, leek me beter dacht ik...
De camera hangt er nu 4 weken, de laatste 2 weken geeft hij overdag alleen nog zwart-wit beeld.
Voor serieuse beveiling is dit een stuk onbetrouwbaar speelgoed, de bewegingssensor voor ALARM staat op "max", dan nog moet je een olifant door het beeld jagen voor een reactie.
De helpdesk van ALECTO reageert nergens op, komt niet met een suggestie of oplossing, gekocht is gekocht... domdomdom van mij.
Ik heb inmiddels naast deze "camera" een webcam van 30 euro opgehangen, prima kleurenbeeld en overal ter wereld bewegende beelden.

Pluspunten

• ziet er indrukwekkend uit op afstand

Minpunten

• slechte software/app.
  • hardware onbetrouwbaar

Hans 20-11-2018

Zeer slechte camera

Geschreven voor: Alecto DVC-255IP

Zeer ontevreden over dit produkt heeft even in het begin bewegende beelden opgenomen en sindsdien iedere keer zwart opname beeld. Als ik de camera op de gevoeligste stand heb staan neemt hij alleen maar de bewegende struiken op terwijl als ik zelf door het beeld loop dan neemt het niks op. Zeker geen aanrader!!

Pluspunten

• Als het werk redelijk beeld

Minpunten

• Te veel storing
  • Zwart beeld bij opname

N 15-11-2018

goede camera

Geschreven voor: Alecto DVC-255IP

zeer tevreden over de camera, erg handig is het bedienen via de app op je telefoon waar je ook bent. goed beeld , aangesloten op de alecto ip opname recorder en werkt goed. kun terugkijken waar nodig is en dit ook nog opslaan op harde schijf .Erg tevreden over de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid vanuit Alecto/Hesdo