• Best Reviewed nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Google Nest Cam indoor op Kieskeurig.be.

8,1

Janloco 12-11-2018

Alarmmeldingen

Geschreven voor: Google Nest Cam indoor

Een waardeloos product als beveiligings camera. Per dag minimaal 4x valse meldingen. Jammer van de hoge prijs daarbij.

Dennis 09-05-2018

Nest cam

Geschreven voor: Google Nest Cam indoor

De nest cam is een prima product, wij hebben er 4 maanden gelden 1 aangeschaft als babyfoon voor de baby die wij verwachten. Zolang de baby er niet is hangt hij op de kamer van onze 4 jarige zoon. Wij hadden eerder al een camera die niet prettig werkte de nest is echter een geweldig apparaat. Zeer goed beeld en microfoon functie, inzoomen luisteren prima. Ook op afstand als wij in de buurt een verjaardag of feestje hebben zeer betrouwbaar en zeer makkelijk te installeren en bedienen. Wij laten de huidige hangen op de kinderkamer en gaan een 2de Nest cam aanschaffen voor de babykamer. Voor ons dus ideaal met jonge kinderen, zeer tevreden!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Helder beeld ook in het donker
  • Klein apparaat handig mee te nemen (vakantie)
  • Op grote afstanden te gebruiken

Minpunten

• Abonnement wenselijk nest aware
  • Geluid niet heel hard

MoederdiervanVier 29-11-2021

Mooie toevoeging voor je slimme huis

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

We zijn blij met de toevoeging van deze camera aan ons steeds slimmer wordende huis. Het is een mooi, compact cameraatje dat niet opvalt tussen de andere spullen in de boekenkast. We kunnen vanaf een afstand in de gaten houden wat er thuis gebeurt, erg fijn met een groot gezin. Ik krijg een melding wanneer de oudste thuiskomt als ik er zelf met de andere kinderen op pad ben.

Het beeld van de camera is super, zowel bij veel licht als in het donker. Door de grote beeldhoek kan ik bijna mijn hele huiskamer zien. En door de goede microfoon, die ook geluid van verder weg goed opvangt, kan ik alles in de kamer horen. Als de kinderen wat dicht bij de camera staan als ze tegen me praten, horen ze wel een echo (maar zij vinden dat vooral grappig). Maar we vinden het allemaal fijn om zo kunnen communiceren.

Hoewel we de camera in principe tijdelijk in huis kregen om te testen, is hij zeker een blijvertje!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Beeldhoek
  • Geluid

Minpunten

• Voor sommige functies een abonnement nodig

b**a@g**l.com 28-11-2021

Een veilig gevoel met de Google Nest camera

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Een camera die doet wat die moet doen. De installatie verloopt soepel, zoals we gewend zijn van Google. Het is letterlijk de stekker in het stopcontact steken en via de Google Home app de Nest instellen. Wat wel goed om te weten is: je hebt een abonnement nodig om beelden op te slaan. Dit kost ongeveer 10,- p/m.

Deze camera is zeker handig wanneer je huisdieren hebt. Je kan een melding krijgen als er beweging wordt gedetecteerd. Het is zelfs mogelijk om wat via de camera te zeggen.

De beelden zijn helder en het is makkelijk om terug te kijken.

Pluspunten

• design
  • prijs

Minpunten

• abonnementsbasis

rood76 26-11-2021

goede camera voor een goede prijs

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

ik heb deze camera nu 3 weken in gebruik en moet zeggen dat het een heel mooi apparaat is. goed design, makkelijk in gebruik en doet wat het moet doen. Stevig snoer, goede accesoires om het op te hangen em staat goed stevig als je hem neer zet. Enige tegenvallende was dat deze camera niet in de nest app gebruikt kan worden en alleen in de home app.
al met al een heel fijn product voor een goede prijs

Pluspunten

• design
  • kwaliteit

KG 25-11-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

We hebben de Google Nest Cam nu een tijdje in gebruik en zijn eigenlijk best wel tevreden.
Pluspunten:
- Het design ziet er mooi uit. Hij past goed in elk interieur en valt niet op. De camera voelt ‘zwaar’ aan waardoor je ook het gevoel hebt dat je kwaliteit koopt.
- De kwaliteit van de beelden. Zowel overdag als in de avond zijn de beelden top. Heel helder.
- Installatie. In een handomdraai staat de camera geïnstalleerd en ook de Google Home app werkt snel en duidelijk
- Gebruiksgemak. Je kunt met de spreekfunctie communiceren met de personen bij de camera.
- Kijkhoek. Je hebt de ruimte goed in beeld

Minpunten:
- Standaard kun je 3 uur terugkijken. Wil je meer dan moet je een extra abonnement afsluiten.
- De Google Nest heeft stroom nodig

Conclusie:
Wij zijn heel tevreden over de Google Nest cam en zouden hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Kwaliteit beelden
  • Gebruiksgemak
  • Installatie

Minpunten

• Abonnement nodig bij meer dan 3 uur terugkijken
  • Camera heeft stroom nodig

William 25-11-2021

Fijne, kwalitatieve en uitgebreide camera

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

De Nest indoor is erg handig als beveiligingscamera, maar ook geschikt voor het in de gaten houden van je huisdieren, bijvoorbeeld katten. Zo heb ik kunnen zien dat mijn kat een aantal spullen van tafel heeft gegooid, nadat ik de ontdekking deed dat er toch wel veel spullen op de grond lagen.

De camera kan gekoppeld worden aan de Google Home app. Hier kun je ook aparte zones instellen, waar je weer aparte meldingen van kunt ontvangen, mits je dat wil.

Ook is het mogelijk om live te kijken en te spreken. Zo kun je je huisdieren even laten weten dat zij voortaan de spullen op tafel moeten laten liggen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede beeldkwaliteit
  • Aparte zones in te stellen
  • Meldingen van honden/katten in te stellen

Minpunten

• Kabel soms net iets te lang

Michel0345 25-11-2021

Een top camera voor binnen

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Zeer mooie en kwalitatief goede binnen camera. Een groot verschil met z'n voorganger op vele vlakken. Om te beginnen zijn de kleuren overdag veel voller, mooier en scherper. De camera gaat in vergelijking met z'n voorganger ook later over naar nachtmodus (bij schemering), maar ook 's nachts is alles veel beter te zien. de nachtmodus past zich beter aan waardoor er minder overbelichting is. Een groot voordeel van de camera vindt ik de herkenning. Waar de oude camera al een melding geeft bij het veranderen van de lichtinval in het huis (als er bijvoorbeeld een wolk voor de zon gaat). herkent de nieuwe camera of die een persoon ziet en geeft alleen daar een melding. ook valt het me op dat de camera bij het openen van de google home app sneller laad. Beduidend sneller dan z'n voorganger. Al met al een top product en als je opzoek bent naar een goede camera is dit echt een toppertje!

Pluspunten

• mooi design
  • goed beeld ook 's nachts

Minpunten

• abonnement nodig om beelden op te slaan

JeroKeut 22-11-2021

Bigbrother

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Na 4 weken ben ik best wel tevreden over deze Cam van Google.
Allereerst is oogt hij erg luxe en is van mooi materiaal gemaakt. Bij het uit de verpakking halen val al meteen op hoe zwaar deze Cam is wat als voordeel heeft dat hij goed blijft staan.
Het installeren ging erg makkelijk via de Google Home app. Hierna kun je hem direct gebruiken.
Hij maakt overdag en s nachts erg heldere beelden en kunt hem zo instellen dat als er een mens, dier of auto in beeld komt hij direct aanspringt. DIt werkt overigens niet altijd en uit hier niet op vertrouwen.
Ook kun je geen tijdschema instellen voor aan en uit. Wel zo dat als je telefoon uit de buurt is, dat de camera aangaat, maar met een gezin is dat niet echt handig.

Voor het opslaan van de opnames voor een tijdsduur van 30 of 60 dagen is een abonnement nodig, anders zijn de beelden na 3 uur verloren.

Voor mij is het een handige Cam om de pup in de gate te houden.

• Gebruik met app
  • Goede beelden

Minpunten

• Abonnement verplicht bij bewaren van beelden
  • Cam is op afstand niet te draaien

Cindy1969 20-11-2021

Goede camera met goed beeld en top geluid

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Ik heb deze camera nu een paar weken in gebruik. Superhandig om te checken wat mijn katten de hele dag uitspoken.
Heb sinds 2 maanden een kitten en kwam er zo achter dat zij overdag alleen maar slaapt en daarom 's avonds zo vol energie zit. Ze wil uren spelen, en daar heb ik helaas geen tijd voor.
Dus toch maar een speelmaatje voor haar geadopteerd in het asiel en dat was een gouden greep.
Ze zijn erg gelukkig met zijn tweetjes en het is super te zien dat ze zich zo vermaken, maar elkaar ook wassen en met elkaar chillen in een mandje.
Geeft me een goed gevoel als ik op mijn werk ben.

Het beeld is goed, het geluid is top. Je hoort echt alles, zelfs het tikken van de klok.
Het installeren is een fluitje van een cent, ook omdat ik de Google Home app al in gebruik had.
Heb helaas niet kunnen ontdekken hoe ik kan instellen een melding te krijgen bij beweging. Had wel de Google Nest app gedownload, en een proefabo genomen, maar lukte me niet om de camera hieraan te koppelen, wellicht zit het hem daarin.
Maar kon wel gewoon via de Google Home app af en toe even kijken in mijn huiskamer, leuk.

Als je een simpel te installeren camera zoekt met goed beeld en geluid dan is dit je keuze.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Makkelijk te installeren

Cappy 19-11-2021

Goede ptijskwaliteitverhouding

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Ik heb de camera getest gedurende een aantal weken om mijn katten in de gaten te houden binnen. De pluspunten van deze camera hiervoor zijn onder andere het wijde beeld (groot stuk van de woonkamer in beeld) en de nachtcamera waarmee je 's nachts ook goed beeld hebt van wat er allemaal gebeurt. Eén leuke bijkomstigheid is dat je kan praten middels de app via de camera (hierin zit een luidspreker verwerkt). De camera voelt degelijk en kan zowel op een plankje staan of aan de muur worden gemonteerd. Ik heb hem op een plankje gezet. De app slaat bewegingen op (je kan instellen wat, bijvoorbeeld van personen en/of dieren). Helaas wel beperkte opslagmogelijkheden, ondanks dat je er een abonnement bij afsluit voor de maandelijkse service van Nest Aware. Helaas slaat hij ook niet alle beelden op, en detecteert hij niet alle bewegingen goed.
Al met al wel goede prijskwaliteit verhouding!

JanmetterPet 19-11-2021

Mooie camera goede features maar vaak ook abo vereist

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

De Nest Cam Indoor Wired is een stevige camera die voor mijn gevoel wat weg heeft van de Pixar lamp. Overdag goede beeldkwaliteit, ‘snachts iets minder. Beeld wordt uitsluitend in de cloud opgeslagen en voor veel zaken is een Nest Aware abonnement nodig.

De aanschafprijs vind ik prima, maar ik vind het nadelig dat je geen opslag in eigen beheer kunt gebruiken, en dat je voor langere opslag van beelden een abonnement nodig hebt.

Als je al in het Nest ecosysteem zit, en bijvoorbeeld de Nest Doorbell al hebt i.c.m. Nest Aware, dan is deze camera een goede toevoeging gezien zijn prijs. Wordt dit je eerste camera en heb je niet de ambitie je huis vol te hangen met Nest camera’s, dan zou ik persoonlijk verder kijken voor andere opties. De maandelijks/jaarlijks terugkerende kosten vind ik voor een enkele camera aan de hoge kant.

Wat ik verder wel fijn vind aan het Google/Nest ecosysteem is dat op het moment dat bijvoorbeeld het brandalarm afgaat, of het inbraakalarm wordt getriggerd, de camera’s aan gaan en een gebeurtenis registreren/vastleggen. Afhankelijk van je abonnement kun je dan dus binnen drie uur, 30 of 60 dagen de beelden terugkijken.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Voelt en oogt stevig
  • Goede beeld- en geluidskwaliteit
  • 135 graden breed zichtsveld

Minpunten

• Uitsluitend werkend met Google Home app
  • Zonder Nest Aware beperkte functionaliteit
  • Geen opslag in eigen beheer mogelijk
  • Vaste voedingskabel van drie meter

Mirelia 19-11-2021

Goede camera!

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Na een uitgebreide test ben ik erg tevreden over deze camera, De installatie verloopt erg soepel via de Home app van Google.
Je kan de camera overal plaatsen maar er is wel een stroompunt nodig voor de voeding.
Bevestiging aan de muur of plafond is ook mogelijk dmv bijgeleverde bevestigingsmaterialen.
Beelden zijn terug te kijken vie de Home app of via een Google Nest Hub, met een Nest Aware abonnement vanaf 5 euro per maand voor 30 dagen en 10 euro per maand voor 60 dagen videogeschiedenis van gebeurtenissen. Per jaar afsluiten is ook mogelijk en dat is goedkoper.

Pluspunten

• installatie
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• abo nodig voor meer dan 3 uur terugkijken
  • nightvision

HondenKat 19-11-2021

Mooi beeld en geluid voor een goede prijs

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Het is een mooi vorm gegeven camera.
Erg simpel om aan te sluiten en werkt ook makkelijk.
Te bedienen vanaf mijn Iphone.
De beeld kwaliteit vond ik boven verwachting goed. Ook het nachtbeeld is erg duidelijk.
Het geluid is helder en via de app kun je praten en geruststellen.
In mijn geval ideaal, ik gebruik hem om een oogje in het zeil te houden bij mijn honden. Het leren alleen zijn kun je zo goed begeleiden.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • bedieningsgemak via de app

Minpunten

• niet draaibaar

roy97.reclame@gmail.com 18-11-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Het product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Goed beeld overdag en in de avond waardoor alles goed zichtbaar is.
De de camera is goed/eenvoudig/snel in te stellen via de google home app.
Enkele minpuntje is toch dat het niet draadloos is!

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Makkelijke in te stellen
  • Goed zicht in de avond

Minpunten

• Niet draadloos

Bohemia1963 18-11-2021

Functioneel

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

De Nest Cam Indoor Wired bewakingscamera na ontvangst uitgepakt en was lekker kompleet.

Meegeleverd is een USB netvoeding en een lange USB kabel om de camera van voeding te voorzien.

Wat meteen opviel bij het uitpakken was solide uitvoering van deze camera.

Het eerste keer plaatsen was zo gedaan maar bij het installeren van de camera binnen de Google Home app liep ik even tegen een dingetje aan. Je hebt namelijk een QR code nodig en deze kon ik niet vinden. Wat bleek, in mijn gulzigheid om deze camera te gaan gebruiken had ik het stickertje dat de lens beschermd al verwijderd, en laat hier nu net de QR code opstaan.
Hierna was de installatie een fluitje van een cent.

De Google Home app werkt uitstekend en is intuïtief bedienbaar.
Beelden welke worden opgeslagen zijn van een uitstekende kwaliteit.

Gezichtsherkenning is ingebouwd en werkt goed. Op de telefoon zijn de beelden echter te klein om een gezicht te kunnen herkennen. Ik heb nog geen mogelijkheid gezien om de afbeeldingen met de gezichten te kunnen vergroten.

Ook heb ik geen optie gevonden om opgeslagen beelden te wissen.

Deze camera neemt echt alles op wat beweegt met als gevolg dat er heel veel fragmenten worden opgeslagen. Een optie om bepaalde delen van de ruimte te kunnen maskeren, zodat daar bewegingen niet worden opgenomen heb ik niet kunnen vinden.

Maar hier valt goed mee te leven. Ik zou zo weer voor deze Google camera kiezen en ben benieuwd naar andere camera’s van deze serie.

Pluspunten

• Degelijk
  • Ontwerp
  • Goed beeld

Minpunten

• Mis wat opties
  • Kan geen beelden verwijderen
  • Kan geen ruimtes maskeren of uitsluiten

Dtccindy 18-11-2021
Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Ik ben weg van slimme gadgets in huis!
Dus deze mocht natuurlijk niet ontbreken.

Het is een mooie kleine camera die je dankzij de lekkere lange kabel overal makkelijk neer kan zetten, of zelfs op kan hangen.

Het 135° gezichtsveld geeft een mooi strak en helder beeld in 1080 HP.
Ook in het donker is het nog lekker duidelijk !

Dmv van de google home app kun je de camera makkelijk instellen en bedienen.
Het instaleren gaat super snel en makkelijk, je hoeft alleen maar de QR code te scannen die erbij zit :)
Ook heeft de camera een ingebouwde microfoon zodat je ook met je camera makkelijk kan communiceren.

Een leuke functie vind ik de gezichtsherkenning.
Heb je vaak dezelfde mensen over de vloer , dan kun je toevoegen aan je fotobibliotheek.
Zelf kun je instellen of je dan van deze personen wel of geen meldingen krijgt als de camera ze oppikt.
Elke gebeurtenis neemt hij op.
Deze kun je op elke moment dat je wil terugkijken, of verwijderen .

Ik vind het echt een top camera!
En zou er in de toekomt nog wel een bij willen hebben , zodat ik volledig zicht heb op mijn hele huis.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Scherp beeld
  • Microfoon

Suzan 17-11-2021

Erg mooi camera met duidelijk beeld en geluid

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Ik heb deze NEST camera al een aantal weken mogen testen. De camera heeft een mooie strakke uitstraling. Door de strakke vorm en de witte kleur, misstaat hij niet in je interieur. Hij heeft een verzwaarde voet, waardoor hij goed blijf staan. Het instelleren van de camera was zo gebeurt omdat ik de Google home app al had. Door de QR code te scannen, kon je de camera zo toevoegen. Het enige nadeel vond ik het instellen van de melding wanneer er geluid wordt gedetecteerd. Hier ben ik echt een paar dagen mee bezig geweest, want ik kon nergens een uitleg vinden. Ook vraag ik me af of hij wel altijd een melding geeft wanneer hij geluid detecteert. Het beeld is erg scherp, zowel overdag als in het donker. Je ziet ook dat het beeld zich in de avond aan blijft passen om te zorgen dat het altijd scherp blijft. Ook het geluid wat doorgegeven wordt is erg duidelijk. Wij gebruiken de camera als babyfoon en daarom zijn dit voor ons belangrijke punten. Je hoort zelfs de baby ademen. Het voordeel van deze camera als babyfoon is, is dat je hem op al je apparaten kunt bekijken. Ook het op afstand aanzetten van de camera is heel fijn, want ik vergeet hem nog wel eens aan te zetten. Al met al ben ik erg tevreden met deze camera en zal ik hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Scherp beeld, overdag en 's nachts
  • Duidelijk geluid
  • Strak design

Minpunten

• Meldingen instellen in de app

KGAR97 17-11-2021

Maak je huis 'smart' met deze google Nest camera

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Ik gebruik deze Google Nest camera om mijn woonkamer te beveiligen. De camera staat op een verzwaarde voet, zodat hij stabiel neergezet kan worden. Er worden ook materialen meegeleverd om de camera aan de muur de bevestigen. Na een korte installatie van de Google home app kun je de camera gebruiken. Vooral de detectiestand werkt goed. De camera begint dan met opnemen zodra er beweging gedetecteerd wordt. Hij begint dan enkele seconden eerder zodat je de hele 'actie'in beeld hebt. De camera maakt niet alleen helder beeld, maar kan ook geluid opnemen. Stemmen en woorden zijn duidelijk te herkennen en je kan ook terug spreken. Dit werkt allemaal zonder vertraging op de lijn. De camera kan zo ingesteld worden dat hij alleen actief is als de bewoner(s) afwezig zijn. Dit werkt op basis van de locatie van je smartphone, waar je de camera ook mee bedient. Het is mijn nog niet gelukt om de camera gedurende een bepaald termijn te activeren (bijvoorbeeld tijdens de nachtelijk uren). Deze camera kan via de google home app communiceren met andere 'slimme' apparaten, maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Als je gaat voor heldere beelden en je huis 'smart' wil maken, dan is deze camera zeker een aanrader.

Pluspunten

• helder beeld
  • helder geluid

Minpunten

• vast stand van de camera. niet roteerbaar

Ejees 15-11-2021

Kwalitatieve camera voor een acceptabele prijs

Geschreven voor: Google Nest Cam Indoor

Sinds een aantal weken heb ik de Google Nest Cam Indoor. De vormgeving is mooi en degelijk. Prettig ook dat het een verzwaarde voet heeft waardoor ik hem op een ventilatieunit kon plaatsen en niet hoefde te boren om het aan de wand te bevestigen. De installatie ging makkelijk en snel. Ik beschouw mijzelf niet als een nerd kwa installeren, dus dat was prettig. Het beeld is goed van kwaliteit en door de ruime hoek heb je een groot zicht. Het grootste nadeel t.ov. andere camera's die ik heb (o.a. Ring doorbell) is het abonnement wat je nodig hebt om de beelden terug te kunnen kijken. Ik heb deze nu 30 dagen op proef, maar zou geen abonnement nemen. Nadeel is dat je dan alleen kunt kijken wat er aan de hand is als je een melding krijgt. Je kunt ook persoonsherkenning invoeren. Handig dat je dat meekrijgt bij een melding. Zodat je dus in principe alleen hoeft te kijken als hij een melding geeft van een onbekend persoon. Nu zet ik handmatig de meldingen aan en uit. Je kunt dit ook doen obv herkenning van je mobiel. Die functie heb ik nog niet gebruikt. Al met al dus een kwalitatieve camera voor een acceptabele prijs met het abonnement als grootste nadeel.

Pluspunten

• Design en formaat
  • Kwaliteit van beeld

Minpunten

• Abonnement