Weber Spirit E-320 Premium zwart - Reviews

Warmtebron
gasbarbeque
Vorm rooster/grillplaat
rechthoekig
Afmeting rooster/grillplaat (in mm)
445 x 595 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Weber Spirit E-320 Premium zwart op Kieskeurig.be.

8,9

vtheunis 16-07-2016

Prima BBQ van Weber

Geschreven voor: Weber Spirit E-320 Premium zwart

Zeer tevreden over dit product, het is al genieten van bij de opbouw en het resultaat is prima. Snel warm en mooi gebakken van de eerste keer al. Gasfles mooi opgeborgen naast het toestel. Zeer tevreden!

mmvdspa 03-08-2014

Wij hebben even goed over de prijs na moeten denken, maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt. En ik moet zeggen tot op heden naar volle tevredenheid!
De BBQ is met 10 minuten op temperatuur, het geheel doet solide aan en het bovenrek is handig om stokbrood op te bakken.

Nog niet lang genoeg in bezit om iets over de duurzaamheid te zeggen, maar we hopen dat het zijn naam waar maakt, de bouwkwaliteit geeft ons vertrouwen. Wij zijn er in elk geval erg tevreden mee!

the corrs 14-06-2014
  • Product kwartaal in bezit

een geweldig fijne buitenkeuken. Wij hebben hem bij intratuin gekocht en er zit een roestvrijstalen rooster bij naast het standaard rooster van gietijzer. Het rvs rooster was een actie van Weber, weet niet of dat nu nog is. Het enige wat ik minder vind is dat de onderdelen die je erbij kunt kopen nogal prijzig zijn. De bbq is degelijk en goed schoon te maken en makkelijk in gebruik. Wij hebben er geen spijt van dat we hem hebben gekocht en hopen nog lekkere dingen erop te bereiden.

the corrs 05-10-2014

Hier de ervaring van ons: geweldige bbq. Goed schoon te maken, alles wordt goed gaar. We zijn er zeer tevreden over.