Weber Master-Touch GBS - Reviews

Soort rooster/grillplaat
rooster

Remon 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super bbq , lekker groot

Super bbq de weber Touch gbs. Ik gebruik hem ook om zalm etc op te roken , echt heerlijk! Ook ideaal met bijgeleverde brikettenhouders. Gewoon een topding en ook nog eens super mooi om te zien . Heb zelf gekozen voor smokey grey. Ik vind het een supergave kleur . Kortom ben zo blij als een kind .

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Lekker ruim ,
  • Goed op temperatuur te houden

Barbeque 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekker groot en veel mogelijkheden

Lekker groot, mooie vormgeving en handige temperatuurmeter. Ik ben erg tevreden over deze barbecue. Hij voldoet aan mijn verwachtingen en heeft veel pluspunten, zoals de robuustheid, de diverse mogelijkheden en het eenvoudige reinigingssysteem.

Lukas 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

BBQ met veel potentie

Afgelopen week toch maar de Weber Master Touch GBS Edition 57 cm besteld. Het moest er een keer van komen, aangezien het weer nu even meezat moest we barbecueën. Aangezien Smokey Joe zijn beste tijd had gehad heb ik dit beest aangeschaft. En wat een super apparaat is het!! Gisteravond voor de eerste keer aangeslingerd en direct een mooi stuk entrecote erop gegooid. De temperatuur is super goed te regelen, de kolenbakjes zijn ideaal voor directe en indirecte hitte en het in elkaar zetten is super eenvoudig. Kortom, een top apparaat én de entrecote was perfect, heerlijk gegeten!