Philips Disney SoftPal: draagbaar lichtvriendje 717093016 - Reviews

Hoogte
14,00 cm
Materiaal
kunststof

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

SaskiaR 10-09-2014

Zeer korte levensduur!

Onze zoon is gek op Mickey Mouse en hij was dan ook dolblij met zijn Softpal Mickey.
Helaas deed hij het na een paar weken al niet meer.
Teruggestuurd naar de leverancier en zonder problemen een nieuwe ontvangen, maar ook deze wou na een paar weken niet meer aan gaan.
Weer een nieuwe ontvangen, en ja... weer hetzelfde verhaal.
Ook de derde Softpal doet het niet meer.
We sturen hem maar weer terug, maar we willen geen nieuwe meer. Wij vragen ons geld terug.
(Tot groot verdriet van onze zoon!)

Margo31 27-06-2014

Een lief vriendje die voor een veilig gevoel zorgt

Mijn zoontje van 4 is erg blij met zijn Mickey Mouse! Voor het slapengaan nog even spelen onder de dekens met alle knuffels en Mickey die licht geeft. Vervolgens komt hij in de nacht samen met Mickey naar ons gelopen. Fijn dat hij zelf komt en wij er niet meer uit hoeven. Omdat Mickey zo zacht aanvoelt, kan hij er gewoon echt in bed mee slapen en knuffelen.
Al met al ben ik erg blij met dit nachtlampje. Het ziet er leuk uit en voldoet aan mijn verwachtingen.

frank35 25-03-2014

Dit lieve Mickey nachtlampje/kinderkamer lampje is een super uitvinding! Hij is van zacht/flexibel materiaal gemaakt en kan tegen een stootje. Hoeft niet in stopcontact om licht te laten geven en blijft hele nacht precies goede licht geven. Echt een aanrader want onze dochter van 3,5 is er helemaal gek op.

LucaB 25-03-2014

Ziet er schattig uit en kan voor veel kinderen een ideaal lampje zijn voor in bed.

Mijn zoontje van 4 vond de Mickey Mouselamp wel grappig, maar heeft verder niet veel met het produkt. Ik probeerde hem te overtuigen door te laten zien wanneer de lamp aanging, na een paar pogingen deed hij het pas, maar de aandacht was inmiddels al afgeleid naar zijn échte (pluche) knuffels. Wij hebben Mickey meerdere keren proberen te betrekken bij zijn avondritueel, dit mocht echter niet baten.
Voor kinderen die gericht zijn op het (troost)lichtje zal dit een ideaal product zijn, helaas voor mijn zoon niet.

Feldien85 23-03-2014

Een lichtgevend knuffelbeertje dat zekerheid geeft

Wij proberen het lampje al enkele weken en ons dochtertje, nu 6,5 jaar, is er heel enthousiast over... en wij ook! Het was altijd een gedoe met een nachtlampje omdat ze veel licht moest hebben om te kunnen slapen maar daardoor kwam ze redelijk veel wakker en sliep ze niet vast. Het nachtlampje uit doen was ook geen optie want dat lag 's morgens terug aan. Met de Softpal heeft ze veel zekerheid om de slaap te vatten want het lichtje kan ze bij zich nemen maar ze slaapt beter, ze wordt minder wakker 's nachts (roept minder) doordat het lampje uit gaat. En komt ze toch wakker, kan ze het opnieuw aanleggen en rustig verder slapen. Doordat het zo zacht is, ziet ze het eigenlijk een beetje als een knuffelbeer. We zijn nu enkele weken ver en zouden het lampje niet meer willen missen!

Sulley 22-03-2014

Sulley als slaap vriendje

Nu sinds, een week of 3, slaapt mijn zoontje van 3 met een fraai verlichte Sulley z'n kamer.
Sulley geeft voldoende zacht licht en is nog energie zuinig ook. Dus pa en kind zijn blij.
Licht op de gang hoeft niet meer aan zoontje slaapt beter.

Het aan en uitzetten door schudden/kantelen lukt vaak niet in 1 keer. Verder niets dan lof

Lynsey 19-03-2014

Leuk slaapvriendje

Ons zoontje van bijna 5 heeft er sinds enkele weken een leuk slaapvriendje bij. Voordien moest het licht altijd blijven branden op de gang maar dat is nu verleden tijd dankzij zijn Mickey SoftPal.

Het lampje blijft voldoende lang branden tot het kindje in slaap valt. Enkel moet er soms meerdere malen mee geschud worden vooraleer hij terug oplicht.

Een leuk gadget die gemakkelijk overal mee naartoe kan !

FleurB 17-03-2014

Ideaal voor het slapen gaan

Mijn dochter van 6 is een moeilijke slaper maar sinds we dit product in huis hebben is het een stuk makkelijker.
Ze voelt zich geborgen en er hoeven geen andere lampen meer aan.
Ze gaat duidelijk met een gerust gevoel slapen. En Mickey gaat overal mee naar toe!

suus97 08-03-2014

Mickey Mouse nieuw vriendje

Mijn dochter Lot (3,5 jaar) heeft haar nieuwe vriendje nu zo'n 2 weken en Mickey gaat 's avonds mee naar boven en 's ochtends weer mee naar beneden om mee te spelen. Mickey is lekker zacht voor in bed en heel makkelijk in gebruik. Onze zoon van 15 maanden gaat er ook vaak mee aan de haal, maar Mickey kan veel hebben!
Ik zou Mickey zeker aanbevelen! Niet alleen handig voor 's nachts, mijn dochter is minder bang in het donker nu ze hem heeft, maar ook leuk voor overdag om mee te spelen!

r1981 07-03-2014

Een hele leuke en kindvriendelijke lamp

Mijn zoon (3 jaar) gebruikt de lamp nu een paar dagen/nachten. Hij vindt de lamp erg mooi en is er trots op. Hij had geen verlichting op zijn kamer dus de lamp moet wel vaak uit. Dus hij gebruikt 'm erg weinig eigenlijk.
Maar als je kind wel een nachtlampje wil, dan is dit denk ik wel een fijne lamp. Hij is makkelijk in gebruik en voelt zacht aan.

Fran80 01-03-2014

Nieuw Knuffelvriendje

Wij hebben dit knuffelvriendje nu een halve week en kunnen al niet meer zonder! Onze 2-jarige zoon neemt zijn Mickey Mouse lampje overal mee naar toe. In de donkere nacht kan hij zelf zijn Mickey Mouse lampje aan- en uitzetten door simpel het lampje te kantelen. Hij slaapt hierdoor ook rustiger.

Daarnaast is het lampje een zachte knuffel met een herkenbaar design. Onze zoon zijn eerste reactie: Mickey Mouse mooi! En gaf hem een dikke knuffel. En dat is zo gebleven.

Mooi lampje voor een leuke prijs. Ik zou hem iedereen aanbevelen!

PietL1 28-02-2014

T was even wennen uiteindelijk super!

Mijn kids moesten even wennen aan feit dat 'grote licht' op de gang nu uitbleef en zij met Mickey konden gaan slapen. Uiteindelijk vonden ze het helemaal geweldig en gebruikten ze het zelfs 's nachts als lampje om naar de WC te gaan!