Type/soort
Zuigflessen
Omschrijving
Avent Zuigfles anti koliek 330 ml 1. Airfree ventiel is ontworpen om de speen vol melk te houden, geen lucht, zodat rechtop voeden gemakkelijker is en zorgt voor minder luchtinname om voedingsproblemen te verminderen. 2. Klinisch bewezen om darmkrampjes en huilerig gedrag te verminderen. 3. Beperkt aantal onderdelen voor gemakkelijk schoonmaken en in elkaar zetten van de fles Ingredienten Plastic, siliconen, 0% BPA Gebruik Gebruik de fles met of zonder Airfree ventiel. Fabrikant Phillips consumer lifestyle BV Tussendiepen 4 9206 AD Drachten
Kleur(en)
wit, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT 1 Anti-colic-fles van 125 ml met AirFree™-ventiel wit, transparant op Kieskeurig.be.

Meesje13 10-01-2019

Mooie degelijke fles

Geschreven voor: Philips AVENT 1 Anti-colic-fles van 125 ml met AirFree™-ventiel wit, transparant

Mooie degelijke fles, krampjes waren degelijk minder aanwezig. Mooi materiaal en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Mooi materiaal

Minpunten

• Prijzig

re2 07-01-2019

Een Hele fijne fles

Dit is een heel erg fijne fles. Het is gemmakelijk om vast te houden en schoon te maken. Onze baby krijgt borstvoeding, dus dit is haar eerste fles. Op de eerste poging was meteen gelukt. Het lijkt me dat ze helemaal niet gemerkt heeft dat ze vanuit de fles gedronken heeft. Zij had eerder veel last van spuugde en reflux, maar nu heeft ze er minder last van. De fles dus zorgt echt dat er minder lucht binnen krijgt.

Pluspunten

• gemmakelijk vast te houden
  • zorgt voor minder lucht /spuug
  • gemmakelijk schoon te maken

Nicole 02-01-2019

Fijne fles die zorgt voor minder krampjes

Hele fijne fles, want mijn baby heeft echt minder krampjes. De fles zorgt er echt voor dat dat mijn zoon minder lucht binnen krijgt tijdens het drinken. Ook de vorm van de fles is heel fijn.