Alecto DVM-70 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-70 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

DavyDG 19-04-2014
Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Het toestel is waardeloos, net zoals de service, en klantvriendelijkheid van ALECTO. Ons toestel heeft het begeven na amper een jaar. Bij het inpluggen van het toestel in het stopcontact, was het toestel zachtjes ter plaatse achterover gekiept, waardoor plots alles leek los te zitten vanbinnen, en het toestel niet meer werkte. Ons dochtertje kan hem nu waarschijnlijk als rammelaar gebruiken. Naar ALECTO gebeld, zeer onbeleefd de mededeling gekregen dat als je het toestel laat vallen, dat dit niet onder de garantie valt. Het toestel is niet eens gevallen,maar zachtjes van verticale stand naar horizontale stand gekiept, maar dat hoort volgens ALECTO ook onder vallen, dus bye bye garantie. Voor ons nooit meer ALECTO, ik raad het iedereen af.

Officiele reactie van Hesdo 22-04-2014

beste Davy,
wellicht is er toch wat storing in de communicatie geweest, het is zeker niet onze politiek om bij voorbaat iets al af te doen als "valt niet onder garantie". Het lijkt me daarom verstandig de babyfoon toch even aan te melden op http://www.alecto.nl/ondersteuning/reparatie-aanvraag-gebruiker#gebruiker dan kunnen we kijken wat er nou precies aan de hand is. Van zachtjes omvallen kan niet het hele binnenwerk los komen zitten dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.

KirstenVdA 03-07-2013
Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Ik heb deze babyfoon gekocht omdat hij tot 300m ver zou reiken en mijn werkruimte ligt achteraan op 150m op onze eigendom. Da babyfoon haalt nog geen 100m (in open veld, want daarop slaat die 300m). Na contacteren van Alecto zeiden zij dat Wifi het signaal ernstig kan verstoren. Elke babyfoon wordt gebruikt in huiselijke omgeving en bijna iedereen heeft wifi. Profileren van die 300m is naar mening aldus je reinste bedrog.

Officiele reactie van Hesdo 08-07-2013

Beste Kirsten,
meldt de babyfoon even voor reparatie aan op de Alecto website(www.alecto.nl) dan gaan wij deze eens goed controleren.

KirstenVdA 07-07-2013

Even verduidelijken wat ik hierboven bedoel : ik heb effectief beide units buitenshuis in open vlakte geplaatst en het haalde geen 100m.

Officiele reactie van Hesdo 05-07-2013

goede morgen Kirsten, hieronder de regel die in de gebruiksaanwijzing staat:
BEREIK:
• Het bereik van de Video monitor bedraagt tot 300 meter in het open veld en tot 50 meter
in huis; het bereik is afhankelijk van lokale omstandigheden.
het bereik buitenshuis is dus TOT 300 meter, en afhankelijk van lokale omstandigheden, zoals bijvoorbeeld WIFI. als u een of beide units binnenshuis heeft, is er geen sprake meer van buitenshuis en kan het bereik terugvallen naar 50 meter.
aangezien wij niet kunnen zien hoe u de set heeft uitgeprobeerd, verwijzen wij naar deze omschrijving.