Alecto DVM-70 - Reviews

display
Muziek

Nicole 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Goeie babyfoon

Mooie en goeie babyfoon. Duidelijk beeld en geluid dit is zowel bij licht en donker. Ook handig bij buitenshuis.

Pluspunten

• Goed beeld bij licht en donker
  • Goed geluid

Tim 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Babyfoon

Wij hebben de Alecto DVM70 nu een aantal dagen en zijn er erg blij mee. Hij geeft duidelijk beeld, het geluid is goed en hij heeft verschillende functies. Hij voelt niet heel degelijk aan, mocht hij vallen, is hij waarschijnlijk ook kapot. Gezien de behuizing van de ouder unit glad is, zou het mij niks verbazen als hij binnenkort uit mijn handen glijdt. De antenne ziet er ook kwetsbaar uit. De bediening is eenvoudig en de menu's en navigatie spreekt voor zich. Onder aan de baby unit zit een schroefdraad waar een statiefje of klem op gemonteerd kan worden, zodat de camera goed gepositioneerd kan worden. Het is niet mogelijk om extra camera's te koppelen.

S. Verwijs-Knoop 25-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer tevreden!

Overdag heb je zeer helder kleurbeeld. Je ziet nog steeds een hoop details en mocht je iets beter willen zien dan kun je inzoomen. In het donker met infrarood is hij ook haarscherp. Zelfs een mug zie je voorbij vliegen (eigen ervaring). Ook het geluid is erg helder.
Misschien dat het ook aan onze woning ligt, want wij hebben ook last met wifi verbinding, maar soms word de verbinding iets minder als we in de woonkamer zitten. Gebeurt niet vaak, maar je schrikt wel even op als hij een signaal afgeeft dat dat gebeurt.
Er zitten verschillende muziekjes op die je ook gemixt kunt afspelen.
Zelf vind ik de eco-stand erg fijn. Die schakelt dus het beeld ook uit na een paar seconden rust. Als er beweging of geluid is dan schakelt hij gelijk weer in. Nog steeds heb ik hem naast mijn bed staan in die stand. Erg fijn dat je niet constant zo'n bouwlamp in je gezicht hebt dan.
Kortom, zeker het aanschaffen waard.

hanscl 21-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Gemakkelijk en handig, maar verbetering mogelijk in beeldkwaliteit. Klantenservice top!

7,4
Wij hebben de DVM-70 anderhalf jaar geleden gekocht en hij is heel gemakkelijk in de bediening en de functie waarbij hij slaapliedjes afspeelt vind ik ook erg goed. Het bereik is zo'n 100 tot 120 meter. De camera vind ik overdag niet zo duidelijk, 's nachts op de infraroodcamera is er wel duidelijk beeld. Ook zou het handig zijn als er een lusje aanzat, zodat de camera is op te hangen. Je wilt toch graag een bovenaanzicht van je baby en ondanks dat de camera kan kantelen, is dit soms niet voldoende. Onze babyfoon is na 1,5 jaar stuk gegaan en we hebben van de klantenservice een nieuwe gekregen.

Ton 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

hij doet perfect wat hij moet doen

We hebben de Babyphone al meer dan een maand en we sijn heel blij mee. hij bevalt erg goed! Is erg makkelijk in gebruik en er zitten veel handige functies op. Helder beeld, goed bereik, muziekjes, geeft de temperatuur in de kamer weer en je kunt hem hard of zachter zetten. Ik zou hem iedereen aanraden.

Massi.testa 30-06-2016 Product maand in bezit

Wireless Babyphone

Dewi 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Handige duidelijke babyfoon!

Wij hebben de babyfoon nu een paar dagen in bezit en zijn er erg blij mee. De videokwaliteit is duidelijk en helder. De temperatuurweergave is echt een flink pluspunt en ook de talkback functie Is erg fijn. Wel galmt de babyfoon als je er doorheen praat. (Vind dit zelf niet hinderlijk. Het is immers geen intercom.) Bereik laat wel te wensen over het is absoluut geen 300m maar gewoon 50. Ook is de batterij snel leeg van de camera unit. Deze kun je dus beter op accu gebruiken.

G 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Handige babyfoon

7,6
We zijn zeer tevreden over de babyfoon! Zoomfunctie vinden we heel handig alleen is het soms te donker. Eco modus erg handig!

Karel 01-06-2016 Product maand in bezit

babufoon Alecto DVM 70

Prima toestel makkelijk in te stellen beeld en geluid zij goed ontvangt is goed en men kan hem goed in stellen

Harm 29-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Top product voor een goede prijs

7,6
Nadat wij helaas de vorige Alecto kapot hebben laten vallen hebben we gezocht naar een ander merk/ type. Snel kwamen wij tot de conclusie dat we eigenlijk zeer tevreden waren over de alecto dvm-70. Goed en duidelijk beeld (ook s'nachts), verschillende nuttige instellingen zoals eco modus en microfoongevoeligheid. Kortom een goede prijs kwaliteits verhouding.

Ralph 21-05-2016 Product kwartaal in bezit

Review Alecto DVM-70

Wij hebben deze babyfoon nu een paar maanden in gebruik en dit bevalt ons erg goed. Bij het zoeken naar een geschikte babyfoon waren we sceptisch over het nut van een camerafunctie, maar we zijn nu helemaal om. Erg handig om te kunnen zien of ze wakker is, in welke houding ze ligt, etc. Daarnaast zijn de andere aansprekende functies het kunnen zien van de temperatuur van de ruimte waar de baby ligt (met alarmfuncties als de temperatuur te hoog of te laag wordt), dankzij de infrarood-functie ook in het donker nog je baby kunnen zien, het kunnen praten vanuit de ontvanger naar de cameramodule die bij de baby staat (zowel voor het praten tegen de baby als tegen je partner haha) en het kunnen afspelen van slaapliedjes. Het bereik is binnenshuis prima, maar in de achtertuin is het op het randje (staan wel behoorlijk wat muren tussen de achtertuin en babykamer). Tot slot, we hebben nog geen andere babyfoons in ons bezit gehad en hebben dus geen referentiekaders t.b.v. een prijs-kwaliteitverhouding. Wij zijn erg tevreden en vonden het de investering waard!

Marcel 01-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig product

We hebben het nu een week in huis en wij zijn enorm tevreden. Het product doet precies zoals het voorgeschreven word. Alles wat je moet verwachten van een babyfoon doet het uitstekend en de extra functie werken ook super. Het beeld is goed zichtbaar en de overgang naar donker en in het donker is het ook goed beeld. De instellingen zijn goed en makkelijk aan te passen. Ook heel makkelijk is het zowel in eco stand als handmatig het beeld in en uit te kunnen schakelen. Kort om, echt een aanrader!!!

TomsNL 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Nu 2 dagen in ons bezit voor onze aanstaande dochter, nu getest met de papegaaien en daar doet het beeld & geluid het goed bij! ook in het donker duidelijk beeld.
plug & play, werkte direct bij opstarten.

M 27-01-2016 Product maand in bezit

Soms duurt het lang voordat het geluid aangaat. Het beeld is heel helder. Als het begint te schemeren flikkert het beeld wel van kleur naar zwart-wit (nachtmodus).

DJODIJ 16-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer handig en nachtkijker handig voor mensen met een eerste baby die ook graag zien of de baby veilig slaapt bovenop geluid. Liedjes vanop afstand instelbaar. Nadeel: antennetjes rap kapot bij val en nachtkijker was ook stuk binnen jaar, maar via garantie kregen we onmiddellijk een nieuw exemplaar. Gekocht via babydump.

Joepl 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben hem nog niet zo lang, maar het lijkt een goede babyfoon! De video functie werkt goed en het bereik lijkt ook goed.

Ger 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Beeldkwaliteit is iets minder dan ik had verwacht. Camera is helaas niet op afstand te bedienen. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gwenda 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hiervoor 3 jaar lang een Alecto DBX 88 ECO gehad, beviel prima, echter de laatste tijd valt hij regelmatig uit. Nu gekozen voor de DVM 70. Hebben voorheen nooit de videofunctie gemist, maar sinds de kinderen op 1 kamer slapen, waren we nieuwsgierig naar wat ze samen uitspoken. Prima beeld, bereik is goed (afstand ca 50 meter, 1 verdieping, oud huis). Geluid in terugspreekfunctie galmt inderdaad, maar gebruiken we over het algemeen niet.

Anoniem 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,6
Wij hadden eerst een andere babyfoon van alecto. Deed absoluut niet wat het moest doen. Nu omgeruild voor de dmv 70, deze bevalt tot nu toe wel aardig alleen hebben wij heel donker beeld bij nachtzocht (waarschijnlijk een instelling en gaan we morgen even bekijken) tot nu toe tevreden.
Makkelijk menu
Goed bereik
Mooi beeld overdag

Cobyzandvliet 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Terugspreekfunctie galmt enorm
Makkelijk in gebruik en prima beeld
Leuke slaapliedjes
Bereik is niet heel ver, maar voor ons voldoende in huis