Luvion Grand Elite

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Ellen1985 12-03-2014
Geschreven voor: Luvion Grand Elite

Bereik: slecht! we hebben bereik in de living en keuken tot de veranda geraakt hij niet. Getest in open veld zoals ze aanraden, amper 100m bereik --> antwoord luvion, de test is 300m bij optimale omstandigheden, je kan hem terug zenden maar indien we niets vinden worden de kosten doorgerekend.

Muziek: verschrikkelijk! Ik krijg er zelf hoofdpijn van. 4 melodieën die elkaar afwisselen, slechts één liedje laten afspelen is niet mogelijk. Eerst speelt er dan een rustig liedje en dan ineens verspringt het naar een luid lied met sneller ritme, ik zou er zo weer van wakker schieten!

Gevoeligheid is wel een topper, ik kan hem door de parend unit horen ademen :)

Beeld: Daar ben ik wel zeer tevreden van, super om hem te zien liggen door de camera!

In ieder geval, ik zal volgende keer zeker twee keer nadenken over de keuze van een babyfoon.
Volgende keer zeker kijken of er slechts één lied afgespeeld kan worden en ik wil dit gehoord hebben alvorens ik één aanschaf, want deze van luvion klikt verschrikkelijk mechanisch!

bumbalu 23-11-2012
Geschreven voor: Luvion Grand Elite

Degelijkheid kan veel beter, voelt echt als een prul en heb vooral steeds schrik om unit te laten vallen.
Na half jaar teruggebracht wegens defecte powerknop en onverwacht uitvallen.

Dit is trouwens geen origineel Luvion ontwerp, gewoon rebranded OEM stuff (zie bvb. Samsung SEW-3035WN , is identiek)