Topcom Babytalker 1020

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

van holten 20-02-2011
  • Product maand in bezit

2,2
Babyfoon maakt heel veel kabaal terwijl de baby gewoon ligt te slapen, je hoort van alles behalve de baby. Tenzij het kind zich de longen uit het lijf schreeuwt. Al contact met bedrijf waar ik het gekocht heb, maar die kunnen er niets aan doen.

zonde van het betaalde geld, voor zo'n kwaliteit, heel jammer

David Desmet 19-01-2011

4,2
Heb deze gisteren gekocht. Ik heb net dezelfde problemen als reeds aangegeven door andere user. Enkele kanalen geprobeerd en we krijgen geen geluid door terwijl de baby wel veel lawaai maakt. Af en toe storing op bepaalde kanalen. De privacymodus (M) werkt precies slechter dan zonder M te werken. Geluid is heel hard terwijl het nochtans op het stilste staat.
Met een docking zou het gebruiksgemak iets beter scoren, maar de prijs zou dan ook hoger zijn uiteraard!

ditta 01-04-2010

5,6
Wij hebben m vorige week ontvangen en een aantal keren geprobeerd: verder dan de voordeur en de garage doet ie het niet tenzij wij iets fout doen?
Op diverse kanalen en diverse manieren geen geluid terwijl de kleine wel geluid maakt.
wandelen met de honden waarvoor we m hebben gekocht werkt zeker niet.