Alecto DVM-250 - Reviews

Camera babyfoon
Muziek
Kleuren
wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,6

Moeder S 24-02-2018

Groot scherm, makkelijk te plaatsen

Superhandige video baby monitor, voldoet aan de verwachtingen en is makkelijk om te bedienen. Ook de cam die wordt bijgeleverd kan makkelijk geplaatst worden op elke vlakke ondergrond. Kortom, handig dingetje!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Beeldkwaliteit kan beter

michel 14-01-2018

te gevoelig

Na een dag getest zonder kind is de conclusie dat de DVM-250 te gevoelig is. De VOX instelling geeft zelfs bij minste gevoeligheid en een geluid al een actie op de camera. Nadat dit gemeld is bij ALECTO is de melding: "lees de gebruikshandleiding". Na een 2e maal contact geen reactie meer ontvangen van ALECTO.
Beeld ziet er goed uit. Maar juist de extreme gevoeligheid schiet het beeld aan waardoor de functie van VOX compleet weg is.

Pluspunten

• groot beeld
  • VOX

Minpunten

• extreme gevoeligheid VOX
  • slechte support van ALECTO

Jennifer 27-10-2017

Groot scherm

De babyfoon met camera is makkelijk en fijn in het gebruik. Groot scherm met voldoende beeldkwaliteit, ook goed zicht in het donker! Goed bereik, in een eengezinswoning geen storingen gehad.

Cuijk 20-10-2017

Groot scherm met duidelijk, scherp beeld

Het beeldscherm is duidelijk en we merken geen vertraging.
Hij heeft nog geen storingen gegeven.
We zijn erg tevreden over dit product!

Rowdy 03-09-2017

Alecto dvm250

We hebben de alecto dvm 250 aangeschaft omdat het ons een goeie kwaliteit is de alecto camera staan hoog aangeschreven het scherm heeft goed zicht en nachtzicht en door het grote camera scherm ook goed en de functies erop zijn makkelijk in te stellen de prijs vonden wij meevallen voor de kwaliteit van de camera een zeer goed product

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goede nachtfunctie
  • Muziekjes fijn