Alecto DVM-750 - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Marieke 15-05-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne babyfoon

Deze babyfoon is makkelijk in gebruik. Ik kan mn dochtertje in de gaten houden dankzij de camera, maar ook een muziekje, geluidje of de sterrenprojector aanzetten vanaf de ontvanger wanneer ze onrustig wordt. Ik ben er zeer tevreden over!

Pim 13-05-2017 Product paar weken in bezit

Compleet en intuïtief

De Alecto DVM-750 werkt prettig en heeft veel handige functies. Gemakkelijk de temperatuur in de slaapkamer van de baby monitoren is zo'n handige extra.
Beeld is ook 's nachts prima en het geluid komt goed door. Het lampje kan in drie standen worden ingesteld en voorzien worden van een timer. Erg handig.
De projectie van sterrenhemel op het plafond is leuk, maar werkt pas optimaal als de unit niet direct naast een muur wordt geplaatst.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Helder geluid
  • Uitgebreide extra functies

Minpunten

• Sterrenprojectie werkt alleen in midden kamer

Maartje 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

helder scherm, projectie op plafond, slaapliedjes

Wat een mooi ding. Verbinding is goed. Beeld is goed, fijn dat de camera draaibaar is vanuit de ouderunit. Verschillende slaapliedjes; natuurgeluiden zoals de zee en huiselijke geluiden zoals de stofzuiger en zelfs baarmoedergeluidjes zitten op het apparaat. Projectie is ook leuk. Heb van tevoren getwijfeld ivm vrij hoge aanschafprijs, maar zeker geen spijt van!

Pluspunten

• projectie
  • allerlei geluiden ingeprogrammeerd
  • camera draaibaar

GHT 16-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer tevrede

Perfect! Doet wat het moet doen, gebruiksvriendelijk, degelijk, sterk, goed bereik, beeldkwaliteit is perfect!

Pluspunten

• Goed beeld

Peter 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie design werkt goed en met mooie muziek

Toen ik het uitpakte zag het er precies zo uit als ik had verwacht mooi en degelijk.
Het werk super en gemakalijk prima keuze voor die prijs..

purdy 26-05-2017 Product paar weken in bezit

groot scherm, makkelijk via beeldscherm te bedienen

Persoonlijk had ik voor het bedrag veel meer verwacht. Ik vind de kwaliteit van het scherm niet voldoende. En als je de camera zelf ergens hoog plaatst bv op de kast van de babykamer heb je nauwelijks profijt van de sterrenhemel, omdat hij dan letterlijk maar iets van 10 cm qua oppervlakte projecteert. Dus de camera zou voor dat doel dus beter een stuk lager geplaatst moeten worden. En er moet een 1 meter afstand zitten tussen het kind en de camera en dit is eigenlijk ook misschien verstandig om deze niet veel groter te maken, omdat dan het beeld heel wazig wordt. Ik heb een stuk goedkopere camera's gehad, met allemaal een stuk zuiverder beeld. Dit laatste vindt ik best heel jammer.

Pluspunten

• groot beeldscherm
  • muziek
  • makkelijke vingertoets bediening
  • terugpraatfunctie
  • muziek ect vanaf beeldscherm weer aan te zetten

Minpunten

• duidelijkheid van het beeldscherm
  • de sterrehemel valt tegen

Numan 01-03-2017 Product paar dagen in bezit

Groot touchscreen scherm en goed bereik

Een echte aanrader. Makkelijk te bedienen menu. Goed bereik op de 2de verdieping. Groot touchscreen scherm

Pluspunten

• Goed bereik
  • Groot scherm

Arjan van den Herik 20-02-2017 Product paar dagen in bezit

Nieuwe standaard voor babyfoon met monitor

Gebruikers vriendelijke babyfoon met monitor en veel extra functies. Goed bereik (onze kinderkamer is op de 2e verdieping. Veel extra functies als nachtlampje, muziek en geluiden afspelen (zelfs baarmoeder geluiden) en projector met sterrenhemel. Alles op afstand bedienbaar.

Pluspunten

• Heeft plafond projector met sterrenhemel
  • Helder beeld bij nachtmodus
  • Speelt kinderliedjes & baarmoeder geluiden af
  • meerder camera's mogelijk

Minpunten

• geen interface smartphone